Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-04-04, 14:59
  #145
Medlem
Finns det med swesub någonstans?
Citera
2016-01-16, 15:37
  #146
Medlem
st0ckiss avatar
Vilken död tråd! :O

Säsong 6 börjar riktigt jädra bra! Fortsätter det i den här takten kommer det bli en av de bästa säsongerna hitintills.
Citera
2016-02-12, 13:44
  #147
Medlem
nakkimakkaras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av st0ckis
Vilken död tråd! :O

Säsong 6 börjar riktigt jädra bra! Fortsätter det i den här takten kommer det bli en av de bästa säsongerna hitintills.


Kan bara hålla med. Fan vilken underbar serie, dagens avsnitt var inte sämre heller. Älskar fan Montez!
Citera
2016-02-12, 16:24
  #148
Medlem
InTheFleshs avatar
Kom ihåg att jag började titta på den här serien för några år sedan. Kommer inte ihåg var jag slutade riktigt. Hur viktigt är det att ha sett allting för att hänga med? Har ett minne av att episoderna kändes ganska oberoende av varandra?
Citera
2016-02-14, 15:39
  #149
Medlem
KattPerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av InTheFlesh
Kom ihåg att jag började titta på den här serien för några år sedan. Kommer inte ihåg var jag slutade riktigt. Hur viktigt är det att ha sett allting för att hänga med? Har ett minne av att episoderna kändes ganska oberoende av varandra?
Det spelar nog ingen roll, allt är likadant nu som i första säsongen.
Citera
2016-07-01, 20:15
  #150
Medlem
CristDaFists avatar
Kan någon hjälpa mig? Vill veta vilken låt dem spelar i säsong 3 avsnitt 1. Första låten, börjar ungefär 45 sekunder in i avsnittet. Googlar efter musiken men hittar den inte!
Citera
2016-07-07, 23:46
  #151
Medlem
Chevrons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CristDaFist
Kan någon hjälpa mig? Vill veta vilken låt dem spelar i säsong 3 avsnitt 1. Första låten, börjar ungefär 45 sekunder in i avsnittet. Googlar efter musiken men hittar den inte!
Vad sjutton googlade du på?

Tog cirka 5 sekunder att hitta namn på låt och artist.
Citera
2016-07-13, 18:22
  #152
Medlem
whadeewhoos avatar
Du kände inte för att skriva ut vilken låt och artist det var?

Men nog känner man ibland för att ta efter killarna och klättra upp på taket och slå på en porrfilm, "det är lugnt, grannarna kan inte se filmen" och ljudet på stora högtalare
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback