Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-03-09, 22:51
  #1
Medlem
Apocryphas avatar
Jag pratade med två fula tjejer för ett tag sedan. Den ena är sydeurope av något slag och ser sådär osymetrisk och oproportionerlig ut i största allmänhet, som tjejer därifrån ofta är.

De började i alla fall prata om killar och kom fram till att det ibland kan vara trevligt med en riktig playerkille som vet hur han ska förföra dem.

Nu till min frågeställning: Skulle ni räkna en kille som går på bottenskiktet av andrasorteringen för player?
Att man har olika smak och sådant trams hör inte hit, de är fula.
Citera
2011-03-09, 23:27
  #2
Medlem
Skitonds avatar
Jag skulle kalla dem för Jan Banan-filosofister.

http://www.youtube.com/watch?v=7WZfoctv7mA
Citera
2011-03-09, 23:32
  #3
Medlem
Ja, det räknas som player. Jag har ett par vänner som legat med över 100 tjejer, vissa gånger får dom någon riktigt snygg på kroken, andra gånger någon ful två barns morsa på 40 bast liksom. Dom bryr sig inte.
Citera
2011-03-09, 23:33
  #4
Medlem
jag har sett fula killar som fått tjejer som är rena tior,en efter en på fall!....det kallar jag en riktig player
Citera
2011-03-09, 23:44
  #5
Avstängd
crabkillers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Apocrypha
Jag pratade med två fula tjejer för ett tag sedan. Den ena är sydeurope av något slag och ser sådär osymetrisk och oproportionerlig ut i största allmänhet, som tjejer därifrån ofta är.

De började i alla fall prata om killar och kom fram till att det ibland kan vara trevligt med en riktig playerkille som vet hur han ska förföra dem.

Nu till min frågeställning: Skulle ni räkna en kille som går på bottenskiktet av andrasorteringen för player?
Att man har olika smak och sådant trams hör inte hit, de är fula.

ge fan i att språka med fula tjejer! Fula tjejer skall icke bli tilltalade, dom skall behandlas som judar under 2:a världskriget!!
Citera
2011-03-10, 00:12
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bosnian_muslima
jag har sett fula killar som fått tjejer som är rena tior,en efter en på fall!....det kallar jag en riktig player
jag kallar dom tjejerna efterblivna
Citera
2011-03-10, 00:20
  #7
Moderator
impieteers avatar
Tjejer är ju inte begränsade till att ha sex med personer i sin egen division, som killar är, utan de kan ha sex med mycket snyggare killar om de vill.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback