Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-03-09, 20:59
  #1
Medlem
Tjenare,
det händer ju alla att man hamnar i bråk eller att ens flickvän/pojkvän gör det,
nu undrar jag om det är något man ska lägga sig i?
det är nämligen så att min flickvän bråkar med någon "random" tjej som jag inte har någon aning om vem det är, dom bråkar inte i skolan eller något för dom går inte i samma skola. dom bråkar alltså över internet, på chatter o.s.v. är detta nu något jag ska lägga mig i?

p.s jag tror inte ens hon vet om att jag vet att dom bråkar
Citera
2011-03-09, 21:02
  #2
Medlem
Nej det ska du inte.. Och varför fortsätter din flickvän att bråka? Blocka och deleta personen istället... om det nu gäller över msn eller nåt liknande..

Så är problemet löst.
Citera
2011-03-09, 21:03
  #3
Medlem
st0ckiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zxc1
Tjenare,
det händer ju alla att man hamnar i bråk eller att ens flickvän/pojkvän gör det,
nu undrar jag om det är något man ska lägga sig i?
det är nämligen så att min flickvän bråkar med någon "random" tjej som jag inte har någon aning om vem det är, dom bråkar inte i skolan eller något för dom går inte i samma skola. dom bråkar alltså över internet, på chatter o.s.v. är detta nu något jag ska lägga mig i?

p.s jag tror inte ens hon vet om att jag vet att dom bråkar


Knepig situation det där. Lägger du dig inte i kommer brudjäveln undra varför du inte tar hennes parti och försvarar henne, lägger du dig i blir hon förbannad för att du lägger dig i allt och tror dig veta bättre. Försök glida i mitten typ, fråga lite då och då om hon behöver hjälp eller något, men lägg dig fan inte i mer än så
Citera
2011-03-09, 21:05
  #4
Medlem
Jiimmmiishs avatar
Du ska backa upp för henne om bråket kommer till en punkt då hon behöver stöd eller något liknande men att lägga sig i tror jag nog bara fördärvar det hela.
Fast det beror ju på hur du ska ta tag i situationen. Om du ska köra med ''ge fan i min tjej''-stilen eller ''lägg ner nu, ni tjänar inget på detta''-stilen.

Om du nu känner att du vill göra något så ta tag i saken och prata med din tjej att du märker att något är fel och sen så borde väl du få ett svar på hur du ska agera.
Citera
2011-03-09, 21:15
  #5
Medlem
har också funderat på de, det kanske inte är så bra att jag lägger mig i "för mycket" mer att jag frågar och sånt, tror jag kör på de
Citera
2011-03-09, 22:16
  #6
Medlem
men seriöst, bråka på internet?
Ahhh men såå jävla högstadiefasoner!
Om du är nöjd med att din tjej beter sig som en omogen fjortis så för all del gör inget.
Om du önskade att hon vore lite mognare så kanske du skulle få henne att se att det e så jävla töntigt att hålla på så och faktiskt SLÖSA SIN TID PÅ FACEBOOK OCH MSN på en random tjej som kanske tittade snett på henne..... är hennes värld så liten?
Är det för övrigt ett bråk sen? Hon kanske rent av mobbar en stackars tjej på chatten.
Get a hobby!
Another hobby!
Citera
2011-03-09, 22:47
  #7
Medlem
Mussiguds avatar
Nej! Varför skulle du?

Det är hennes bråk och om hon vill att du ska lägga dig i så kommer hon säga till; Genom att prata skit och höra vad du har att säga om det hela.

Du har ingenting med det där bråket att göra dessutom. Låt din tjej gräla hur mycket hon vill. Om du lägger dig i så kommer du säkert få stämpeln; Psykopojkvännen. Det hade jag tänkt om jag hade tjafsat med en tjej vars pojkvän helt plötsligt kommer och lägger sig i.

Säg till din tjej att lägga undan fjortisbeteendet också.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback