Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-09-29, 21:53
  #10501
Medlem
Elementarts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dukater
Vilken kanal går Sotuh Park på?

Vart kan man se repriser någonstans?

Repriser kan du se gratis på http://www.southparkstudios.nu/
Citera
2016-09-29, 23:00
  #10502
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Elementart
Repriser kan du se gratis på http://www.southparkstudios.nu/
Det ser ju ut som om att det endast är till säsong 19.
Citera
2016-09-30, 16:57
  #10503
Medlem
Hmmm.. Känns som att Cartman har avsiktligt försökt att bli anklagad för att vara Skankhunt42.. Känns som det finns en bakomliggande plan.
Citera
2016-10-01, 16:36
  #10504
Moderator
sm910difs avatar
South Park går från klarhet till klarhet. De två senaste säsongerna nu har helt klart varit de bästa sedan säsong 2-5 - inte massa fånig Randy/Butters-skit, gedigen sammanhållen story som går utöver bara veckans händelse och barnen får - trots den stora, övergripande plotten som inverkar - i mycket högre grad agera som just vanliga skitungar i en vanlig liten småstad. Kanske visar det sig ännu en gång finnas någon långsiktig, tradig megalomaniplan bakom Cartmans agerande alt. så finns det någon konspiration bakom Heidi, men det känns knappt som det spelar någon roll. Deras vänskapsutveckling var bland det bästa som hänt South Park på många säsonger. Mänsklig, jordnära, rolig utan att bli allt för seriös eller pretentiös.

Tummen upp!
Citera
2016-10-01, 23:31
  #10505
Medlem
jamesdeans avatar
Cartman har ju så klart någonting på gång.

"Was that a joke?"
"Yes"
"I don't get it"
"Yes you do"

Han gör narr av henne subtilt, lyckas bevisa att hon saknar humor utan att hon själv fattar det. Garvade också som fan åt slutscenen
Citera
2016-10-02, 00:36
  #10506
Medlem
Senaste var grymt! Jag gillade den där andefilms-parallellen med Cartman och tjejen som "dött" på internet. Skiftet och ansiktsuttrycket när Randy sitter där i soffan och byter politisk åsikt när Mr Garrisson försöker få dem att sluta rösta på honom var ju guld

Member berries är också klockrent, och Geralds trollande såklart med danskarna som ska hämnas
Citera
2016-10-02, 07:51
  #10507
Medlem
mrtowlies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av --..--
Senaste var grymt! Jag gillade den där andefilms-parallellen med Cartman och tjejen som "dött" på internet. Skiftet och ansiktsuttrycket när Randy sitter där i soffan och byter politisk åsikt när Mr Garrisson försöker få dem att sluta rösta på honom var ju guld

Member berries är också klockrent, och Geralds trollande såklart med danskarna som ska hämnas

Jag försöker igen, kan någon förklara grejen med member berries för mig? Eller tycker ni bara det är lustigt med bär som pratar och tror det är hela skämtet?
Citera
2016-10-02, 12:51
  #10508
Medlem
NixYOs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrtowlie
Jag försöker igen, kan någon förklara grejen med member berries för mig? Eller tycker ni bara det är lustigt med bär som pratar och tror det är hela skämtet?
De är roliga för att de på ett så klockrent sätt gör narr av den ganska tramsiga och kommersiella nostalgikulturen (“‘Member Chewbaka!”, “‘Member the 80s!”).
Citera
2016-10-02, 16:25
  #10509
Medlem
Så jävla sjukt bra att dom driver med Amy schumer och henner jävla offer skit.
Citera
2016-10-02, 16:38
  #10510
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mrtowlie
Jag försöker igen, kan någon förklara grejen med member berries för mig? Eller tycker ni bara det är lustigt med bär som pratar och tror det är hela skämtet?


Har väl mycket att göra med alla remakes och reboots Hollywood gör på alla gamla filmer nuförtiden bara för att dom tjänade bra på 80 talet osv. Därav allas nostalgi och minnen om detta.

mvh
Citera
2016-10-02, 17:24
  #10511
Medlem
RonJeremyClarkss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrtowlie
Jag försöker igen, kan någon förklara grejen med member berries för mig? Eller tycker ni bara det är lustigt med bär som pratar och tror det är hela skämtet?
Member berries är fortfarande ett mysterium. De är rasistiska, men hittills verkar det bara vara Randy som har upptäckt det/bryr sig.
Citera
2016-10-07, 13:34
  #10512
Medlem
MartinStLouiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FreshToDeath
Så jävla sjukt bra att dom driver med Amy schumer och henner jävla offer skit.

Det var nog det roligaste på hela avsnittet.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback