Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-11-26, 18:49
  #10369
Medlem
pimmetjes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av whosgotthecrack
Kanske feltolkade. Menar med "cencurerat" att dem blipar svärorden... Men inget klipps bort.
Sorry, var kanske lite otydlig. På comedy central i Nederländerna så klipptes alltså en bit av avsnittet bort innan det visades på tv.

Var mest nyfiken på om samma sak hände i Sverige men så var det alltså inte.
Citera
2015-11-26, 19:40
  #10370
Medlem
porknbeanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Inget avsnitt inatt? Suckzooor.

Från omgsouthpark.com:
Citat:
FYI, next week is a dark week (no episode). Happy Thanksgiving and may you survive Black Friday!
Citera
2015-11-27, 08:34
  #10371
Medlem
Henkii_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pimmetje
Sorry, var kanske lite otydlig. På comedy central i Nederländerna så klipptes alltså en bit av avsnittet bort innan det visades på tv.

Var mest nyfiken på om samma sak hände i Sverige men så var det alltså inte.

Kikade på avsnittet i går igen för att kolla detta, och det var bortklippt även på CC Sverige.
Citera
2015-11-27, 11:38
  #10372
Medlem
i.b.ms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Henkii_
Kikade på avsnittet i går igen för att kolla detta, och det var bortklippt även på CC Sverige.

Vad hade man klippt bort? Nu så tar ju jag iofs och laddar ner avsnitten så jag slipper censuren men ändå...
Citera
2015-11-27, 11:45
  #10373
Medlem
Henkii_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av i.b.m
Vad hade man klippt bort? Nu så tar ju jag iofs och laddar ner avsnitten så jag slipper censuren men ändå...

Delen där Mr. Garrison säger att det enda sättet att hantera Syriska flyktingar är att "fuck them all to death"

Det var typ: "The only way to deal with them" > KLIPP > Nästa scen
Citera
2015-11-27, 22:00
  #10374
Medlem
pimmetjes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av i.b.m
Vad hade man klippt bort? Nu så tar ju jag iofs och laddar ner avsnitten så jag slipper censuren men ändå...
Du kan se vad som klipptes bort (i Nederländerna iaf) här: http://www.dumpert.nl/mediabase/6698...ist_scene.html

Först visas originalscenen och sen den klippta versionen. Jag kände inte till det heller eftersom att jag också laddar ner, men min sambo råkade se en repris på comedy central nån dag senare och såg då att det hade klippts i avsnittet.
Citera
2015-11-28, 16:01
  #10375
Medlem
Är detta verk av Comedy Central?
Citera
2015-12-03, 07:39
  #10376
Medlem
teflonpannan69s avatar
Jävlar vilket avslut allt byggs upp emot. Antar att det framöver kommer råda väldigt delade meningar angående den här säsongen, men jag personligen tycker det är kul med det här återkommande temat.

Detta avsnitt var mer en transportsträcka, men helt okej ändå. 3/5
Citera
2015-12-03, 09:51
  #10377
Medlem
Jag gillade inte dagens avsnitt. Hade mer hoppats på en 2-delad final av episka proportioner, men istället fick vi en transportsträcka som inte bjöd på särskilt mycket mer än att Jimmy tänker med sitt könsorgan.
Citera
2015-12-03, 11:08
  #10378
Medlem
mrtowlies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Popcornemil
Jag gillade inte dagens avsnitt. Hade mer hoppats på en 2-delad final av episka proportioner, men istället fick vi en transportsträcka som inte bjöd på särskilt mycket mer än att Jimmy tänker med sitt könsorgan.

Håller med, extremt lättglömt avsnitt. Känns fel när de återanvänder skämt och observationer från tidigare avsnitt, lazy writing.
Citera
2015-12-03, 14:21
  #10379
Medlem
Arkades avatar
Tyckte under en lång period att skaparna hade tappat tråden och börjat göra allt sämre avsnitt, vilket enligt mig började hända efter Muhammedavsnittet (avsnittet i fråga var dock helt okej då det gav svar på många frågor). Nu tycker jag att de återigen har börjat göra bra avsnitt igen dock.
Citera
2015-12-03, 14:29
  #10380
Medlem
Niggerbullens avatar
Var blev PC Principal av? Saknar ju honom, nästan
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback