2009-11-05, 19:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Man kan iaf sga att dom allra flesta inte gillade detta avsnitt srskilt mycket.. inte ofta ett avsnitt fr likadan respons av 90% av folket

Jag gillade det!

Mycket bttre n frra avsnittet i alla fall.
Citera
2009-11-05, 19:59
Medlem
Kul avsnitt men frra veckans avsnitt var epic

Kill dolphiiiiiin........
Citera
2009-11-05, 20:05
Bannlyst
En ny personlig favorit, frmst fr att jag alltid tyckt om dessa diskussioner om orden faggot och fag.

Annars frstr man ju hur folk inte gillar den nya stilen som serien har brjat med men ni mste vl nd frst att serier mste utvecklas.
Trey r vl bara kreativ p ett nytt stt eftersom han faktiskt r en konstnr och d fljer ju sdana hr frndringar.

Intressant lnk
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of..._Park_episodes
Senast redigerad av kicks 2009-11-05 kl. 20:13.
Citera
2009-11-05, 20:14
Medlem
Skitkasst avsnitt.. Frsta gngen jag inte har kollat klart p ett South Park avsnitt..
Citera
2009-11-05, 23:15
Medlem
goelens avatar
Helt okej avsnitt tycker jag. Frsta gngen var "Rbubububurrrm" skitskoj men blev trkigare och mer verdrivet ju lngre avsnittet hll p.
Vl spenderad tid men det ndde verkligen inte upp till Whale Whores niv. Det avsnittet var ju toppklass
Citera
2009-11-05, 23:22
Medlem
bowlingjockes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zanga
Skitkasst avsnitt.. Frsta gngen jag inte har kollat klart p ett South Park avsnitt..

Man ser ju alltid klart avsnitten, hur "dliga" de n r.. i hopp om frbttring.

Nej, detta var inte lika bra som de fregende, men helt klart vrt att se.

Undrar hur "the real fags", som tittar p South Park, tog detta avsnittet (allts de riktiga Harvey-gubbarna).
Jag tror som alltid de driver med ngon, s skrattar de med.
Citera
2009-11-05, 23:25
Medlem
mr.pungs avatar
Det hr var faktiskt frsta gngen jag inte sg klart p ett SP-avsnitt med. Tyckte inte det var s kul som dom ville f det till.
Citera
2009-11-05, 23:33
Medlem
Pestens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kärringjäveln
Text + Jaja mest svammel men jag r bara s ledsen ver att en av mina absoluta favoritserier inte lngre levererar
Jag hller med i princip allt vad du skrev. De verkar mest fylla ut avsnitten med en hel del repetetiva inslag fr att klara tiden nufrtiden.
Saknar lite av den originalitet och nyskapande som fanns frut.
Kanske behver de plocka in lite nya manusfrfattare och brainstorma ihop hur de kan bygga vidare p och fra South Park-konceptet framt med mera solida historier och starkare karaktrsskildringar.
Citera
2009-11-05, 23:45
Medlem
Bl Rutas avatar
Har i flera r hatat idioterna som lter ondigt mycket av ingen anledning. Kan ju inte ens vara kul att sjlv behva lyssna p det. lskade att dom stod och gasade hela tiden utan anledning, precis som p riktigt.
Och det fniga ltet dom gjorde var en utmrkt liknelse fr hur fnigt deras motorcyklar faktiskt lter, och att det r precis lika fnigt som att g runt och sga s hela tiden. Ska nog pissa i avgasrret p nsta HD jag ser. Och bajsa p sadeln.
Citera
2009-11-05, 23:53
Medlem
Otroligs avatar
Jag hller med, det var inte speciellt roligt helt enkelt. Visst smroligt hur HD-snubbarna trodde att alla tyckte det var hftiga - men knappast ngot som kan bra upp ett helt avsnitt. Men allts, andra sidan, vill inte sga Trey Parker fr detta med tanke p hur mnga bra avsnitt han har skapat. South Park kommer som allt annat vara mindre bra ibland.
Citera
2009-11-06, 00:05
Medlem
nickoruts avatar
S sjukt trist att behva skriva detta (igen), men... Vad sysslar de med? Vaknade Parker och Stone upp en morgon fr tv r sedan och inspirationen var helt borta? Det senaste avsnitten var, som vanligt denna ssong, helt ovrdigt south park. Ok, jag frstr att de inte gr serien exklusivt fr mig och jag ser att folk sitter och hyllar whale whores och butters pimp-avsnitt som enligt mig ven de var bedrvliga s det gr kanske hem trots allt.

Men jag har alltid gillat south park fr deras karaktrer. Cartman, Randy, Butters och ven alla andra nr de p ett smart och snyggt stt involveras i storyn. Frstr verkligen inte varfr south parsk karaktrer, hela seriens sjl fr guds skull, inte lngre har ngon som helst roll i de nya avsnitten frutom att de rkar befinna sig p samma plats som massa urtrkiga, karaktrslsa, repetativa nya karaktrer.

Sen att folk sitter hr och vrlar "FUCK YOU DOLPHIN!" och "BRUMM-BRUMM-BRUMM"! och menar att det r satir p hgsta niv fr mig verkligen att fundera p om den hr srien kanske helt enkelt inte r fr mig lngre.

Well, well... fr vl skita i south par i 2-3 r och kolla igenom s04-s10 igen sen.
Citera
2009-11-06, 00:25
Medlem
Cunnilinguss avatar
Kom igeeen killar. Inne vid pissoaren. Fag'en fr inte uppmrksamhet. Det var ju hilarious!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in