2011-03-09, 08:05
Medlem
Som rubriken lyder. Jag vore mycket tacksam för er hjälp
Citera
2011-03-09, 08:12
Medlem
till att börja med. vad för slags dokument? word-dokument? vad sparar du det som för format? ".docx" är sällan (kanske tom aldrig) bakåtkompatibelt med word 2003 såvida du inte ladda hem ett plugin som läser ".docx".. men fortfarande vet jag inte riktigt vad frågar egentligen?
Citera
2011-03-09, 08:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av voycam
till att börja med. vad för slags dokument? word-dokument? vad sparar du det som för format? ".docx" är sällan (kanske tom aldrig) bakåtkompatibelt med word 2003 såvida du inte ladda hem ett plugin som läser ".docx".. men fortfarande vet jag inte riktigt vad frågar egentligen?

Jag använder openoffice och sparar i microsoft word 95 (doc) Min dator är vista home premium (tror jag). Observera att jag är mycket dålig på datorer.
Citera
2011-03-09, 09:05
Medlem
jag antar att du har provat spara dokumentet som ett annat format?

är det när du öppnar filen som det dyker upp "konstiga tecken" eller när du skriver? och hur ser dessa "konstiga tecken" ut?
Citera
2011-03-09, 09:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av voycam
jag antar att du har provat spara dokumentet som ett annat format?

är det när du öppnar filen som det dyker upp "konstiga tecken" eller när du skriver? och hur ser dessa "konstiga tecken" ut?

jag vet inte vad jag gör för fel eftersom jag är dålig på datorer. det kan vara så att jag sparar i fel format, vet inte.

det är när jag öppnar upp filerna som vissa bokstäver byts ut mot konstiga tecken. vet inte hur jag ska beskriva dom. hoppas du förstår ändå
Citera
2011-03-09, 14:38
Medlem
dom konstiga tecken är fortfarande kvar.....någon som vill hjälpa mig?
Citera
2011-03-09, 16:27
Medlem
Men spara inte som .doc om du inte behöver göra det då. Om du behöver kunna öppna det även i Word så .rtf format säkrare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in