Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-03-08, 22:43
  #1
Medlem
Hej alla!

För något år sedan var jag i ett stabilt samboförhållande med en kille som jag var riktigt kär i. Vi båda kunde vara lite kinky när andan föll på och vid ett tillfälle lät jag honom fotografera och filma mig naken i en massa porriga poser, med olika leksaker samt medan jag sög av honom och efter att han sprutat mig i ansiktet.

Jag litade helt på honom och han på mig och jag tror att vi båda kände att det var han och jag för alltid, men nu är saken den att jag för ett halvår sedan lämnade honom för en av hans vänner. Han vet om detta, men har ändå varken spridit bilderna eller hotat med att göra det. Nyligen fick han dock reda på att jag även varit otrogen mot honom (vilket jag hela tiden nekat till när han frågat) och nu fruktar jag att han kommer att bli så arg att bilderna hamnar på nätet.

Frågan är då hur jag går tillväga om han skulle sprida bilderna. Jag kommer ju så klart då att polisanmäla honom, men han lär ju inte erkänna att det är han som spridit dem.

Det är ju bara han och jag som har bilderna, men jag antar att han inte är dummare än att säger att han fått datorn hackad, stulen vid ett inbrott eller något liknande, om han nu skulle få för sig att sprida bilderna. Vad gör jag då? Eller om han säger att det måste vara jag själv som spridit dem?

Skulle tyvärr tro att han är för slipad för att sprida dem från en dator som går att spåra till honom.
Citera
2011-03-08, 22:46
  #2
Medlem
Känns som du själv har satt dig i skiten här... Som man bäddar...

Finns nog inte så mycket du kan göra. Han har en utmärkt chans att utpressa dig här.
Citera
2011-03-08, 22:52
  #3
Medlem
Att datorn blev stulen eller usb-minnet han förvarade bilderna på, är en bra ursäkt. Det finns heller inga bevis för att det är han som lagt ut dem ifall han gör det från en annan dator. Utmärkt för hämnd!
Citera
2011-03-08, 22:53
  #4
Medlem
MulleMecK.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GutiHAZ
Grattis. Du vann precis priset "Årets WT-hora".


OnT: Tror du han sprider dom då?
Citera
2011-03-08, 22:54
  #5
Medlem
korqs avatar
Ultimat vore ju om ditt ex läser denna tråden just nu, och väljer att posta bilderna här i tråden.
Citera
2011-03-08, 22:55
  #6
Medlem
gusters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miss.A
Hej alla!

För något år sedan var jag i ett stabilt samboförhållande med en kille som jag var riktigt kär i. Vi båda kunde vara lite kinky när andan föll på och vid ett tillfälle lät jag honom fotografera och filma mig naken i en massa porriga poser, med olika leksaker samt medan jag sög av honom och efter att han sprutat mig i ansiktet.

Jag litade helt på honom och han på mig och jag tror att vi båda kände att det var han och jag för alltid, men nu är saken den att jag för ett halvår sedan lämnade honom för en av hans vänner. Han vet om detta, men har ändå varken spridit bilderna eller hotat med att göra det. Nyligen fick han dock reda på att jag även varit otrogen mot honom (vilket jag hela tiden nekat till när han frågat) och nu fruktar jag att han kommer att bli så arg att bilderna hamnar på nätet.

Frågan är då hur jag går tillväga om han skulle sprida bilderna. Jag kommer ju så klart då att polisanmäla honom, men han lär ju inte erkänna att det är han som spridit dem.

Det är ju bara han och jag som har bilderna, men jag antar att han inte är dummare än att säger att han fått datorn hackad, stulen vid ett inbrott eller något liknande, om han nu skulle få för sig att sprida bilderna. Vad gör jag då? Eller om han säger att det måste vara jag själv som spridit dem?

Skulle tyvärr tro att han är för slipad för att sprida dem från en dator som går att spåra till honom.

Vad får dig att tro att allmänheten vill titta på ditt svampiga arsle med kondenserad mjölk rinnande över ansiktet samtidigt som du har kaninen roterande för högvarv dubbelparkerad och allt vad det innebär...

Luktar lite hybris här...
Citera
2011-03-08, 22:58
  #7
Medlem
KalleKokss avatar
Det finns inte mycket du kan göra för att förebygga detta eller garantera att han inte gör det, du kommer som du redan förstått inte heller kunna att sätta dit honom, då vem som helst med ett iq över 50 hade vidtagit lämpliga säkrhetsåtgärder innan spridning, och det är ju synd... nästan.

Tror nog jag ska leta upp bilderna själv och dra en sköning, spruta ner ditt slutface på skärmen och länka vidare till något negerforum
Citera
2011-03-08, 23:00
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av guster
Vad får dig att tro att allmänheten vill titta på ditt svampiga arsle med kondenserad mjölk rinnande över ansiktet samtidigt som du har kaninen roterande för högvarv dubbelparkerad och allt vad det innebär...

Luktar lite hybris här...

Kanske finns nära och kära som inte skulle uppskatta att deras nedsprutade dotter poserar framför kameran.
Citera
2011-03-08, 23:05
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av guster
Vad får dig att tro att allmänheten vill titta på ditt svampiga arsle med kondenserad mjölk rinnande över ansiktet samtidigt som du har kaninen roterande för högvarv dubbelparkerad och allt vad det innebär...

Luktar lite hybris här...
Det är väl vänner och bekanta som hon oroar sig mest för antagligen, bland all amatörporr som finns på nätet så lär ju inte den normala svensken bry sig ett skit. Om ts inte råkar vara Gudrun Schyman eller dylikt.

Vore det ens olagligt av honom att sprida bilderna? Det är ju han som tagit dom, det är alltså hans bilder och du har gått med på att bli fotograferad.
Sen kan han alltid säga att han glömt USB minnet på bussen.

Polisen skulle antagligen inte bry sig ett skit, nästan så det bästa vore att bara skita i det och låtsas som ingenting. Då blir det inte lika mycket uppmärksamhet på bilderna, jämför själv med tjejen som fick datorn stulen och massa av hennes nakenbilder var uppladdade, hon gick till aftonbladet och inte fan vart det bättre.
Citera
2011-03-08, 23:05
  #10
Medlem
internationella kvinnodagen. Kul att se vad folk har för kvinnosyn här på FB.
Citera
2011-03-08, 23:14
  #11
Medlem
J-Cash - Jag vet. Frågan är om det finns något jag kan göra. Han är nog inte dum nog att bedriva utpressning och därmed öka risken att kunna bli kopplad till en ev. spridning av bilderna.

GutiHAZ - Tack

MulleMecK - JAg tror att risken är sisådär 50%. Jag förnekar inte att han har goda skäl.

KalleKoks - No comments.

guster - KalleKoks vill ju uppenbarligen se dem. I övrigt vet jag inte, men jag brukar få höra att jag ser bra ut. Det är dock mer det Schlampa och Fistor skriver om som oroar mig, d.v.s. att det finns en massa folk som jag verkligen INTE vill ska få se de här bilderna. Pappa, syskon, farbröder, vänner, arbetskamrater, arbetsgivare
Jag ser väldigt oskyldig ut och de flestas bild av mig skulle förstöras totalt.

Moovitz - Jag vet att jag betett mig äckligt. Är dock ingen hora.

Min fråga kvarstår dock...

Finns det något alls jag kan göra?!
Citera
2011-03-08, 23:18
  #12
Medlem
Jag tror att det som främst talar emot att han sprider dem är att han faktiskt är en snäll och bra kille, med ett gott hjärta, åtminstone var han det under vårt förhållande.

Och jag tror inte att han vill ha den bilden av sig själv förstörd. Vi har många gemensamma vänner och bekanta som skulle tycka han var värsta svinet om han gjorde så mot mig, för de skulle ju fatta vem som spridit bilderna, även om han skulle neka.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback