Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2011-04-16, 23:08
  #13
Medlem
Zerixs avatar
har också funderat på imovane IV , dels för att jag är redigt sugen på en rykare & jag pissar, och för att jag inte gillar att ha saker i röven..

På vilket sätt är det sämre att köra de i armen?
Citera
2011-04-17, 13:24
  #14
Medlem
Inte-Igens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zerix
har också funderat på imovane IV , dels för att jag är redigt sugen på en rykare & jag pissar, och för att jag inte gillar att ha saker i röven..

På vilket sätt är det sämre att köra de i armen?

Sämre påslag och rustid?
Citera
2011-04-17, 13:33
  #15
Medlem
Highwon4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fisklisa
Stunden är inne, jag tar den i tvåan

Och hur ska vi tolka det där då?


Och till er som undrar, smaken kommer ju när Imovanen börjar verka, så det är oundkomligt.

Tips för er som inte gillar den, knapra ofta eller drick ett par koppar kaffe, enda drycken som funkar emot det där. Någon skrev apelsinjuice och jag tror jag får kalla kårar. Men nu förtiden gillar man ju när smaken kommer för då är det dags för myyyyyyyyys!
Citera
2011-04-19, 03:36
  #16
Medlem
Zerixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inte-Igen
Sämre påslag och rustid?

hmm okej, är en fördel för mig att man inte är borta i flera timmar ;D kan man ju träffa folk efter ett tag ju
Citera
2013-03-15, 15:29
  #17
Medlem
masterior26s avatar
så effekten blir dåligare om man tar det iv istället för rektalt? plus rustiden? har bara en pump kvar och vill inte bli av med den för att ta rektalt så jag tror jag kör på iv och ser hur det blir.
Citera
2017-03-09, 20:26
  #18
Medlem
Overklighetss avatar
IV:a ca 50st 7,5or på några få timmar nu. Skulle inte tro att det var så himla lyckat.
Svårfiltrerat dessutom. Något gojs av vad jag antar är bindemedlet löser upp sig och hänger med upp i pumpen, som emellanåt kloggar igen kanylen. Så ingen hälsokur såvitt jag förstår.

Någon vidare kick blir det inte heller. Bättre ta en liten näve innan sängdags. För detta är inte knark i mina ögon.
Citera
2017-03-10, 10:26
  #19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Inte-Igen
Sämre påslag och rustid?

Citat:
Ursprungligen postat av Overklighets
IV:a ca 50st 7,5or på några få timmar nu. Skulle inte tro att det var så himla lyckat.
Svårfiltrerat dessutom. Något gojs av vad jag antar är bindemedlet löser upp sig och hänger med upp i pumpen, som emellanåt kloggar igen kanylen. Så ingen hälsokur såvitt jag förstår.

Någon vidare kick blir det inte heller. Bättre ta en liten näve innan sängdags. För detta är inte knark i mina ögon.


Livsfarligt!
Var glad att du överlevde sån extrem idioti.
Att nån slår i sig saker som inte är bra filtrerade är bortom mig. Känns som du har någon sorts dödslängtan.
Citera
2017-03-10, 10:59
  #20
Medlem
Overklighetss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cp5
Livsfarligt!
Var glad att du överlevde sån extrem idioti.
Att nån slår i sig saker som inte är bra filtrerade är bortom mig. Känns som du har någon sorts dödslängtan.

Det ligger en del i det, ja.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback