Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2011-03-08, 19:16
  #1
Medlem
Ass.Parades avatar
Läs här innan :
----------------------------------------------
https://www.flashback.org/t1475664
----------------------------------------------

Alltså jag har "flytt"/rymt eller va fan man ska kalla det, hon stack till läkarn för nån undersökning och jag passade på att sticka när jag ändå inte klara av henne..
Jag åkte från V-ås till Stockholm och sitter hemma hos polarn med Laptopen i knät just nu.

Jag har bytt telefon nummer på min mobil och har alltså planerat detta i kanske 2-4 dagar.
Jag fick både negativa och positiva kommentarer i min förra tråd och frågar nu om detta var rätt ?
Kanske borde jag åka tillbaka och säga att jag hade nå fest med jobbet eller kanske bara köpa nåt fint och säga att jag vart i stockholm och letat efter nån random sak att köpa till henne ?
Jag ångrar det jag gjort samtidigt som det känns skönt att vara borta ett tag.

Tänkte bara glömma henne och kanske åka utomlands..
Citera
2011-03-08, 19:19
  #2
Medlem
korqs avatar
Hur svårt är det att ta ut skiljsmässa om man får fråga?
Citera
2011-03-08, 19:20
  #3
Medlem
TedMauls avatar
Du kan juinte vara över 30 som jag fick det till att du var i andra tråden. Jävla fegis.
Citera
2011-03-08, 19:23
  #4
Medlem
Ass.Parades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TedMaul
Du kan juinte vara över 30 som jag fick det till att du var i andra tråden. Jävla fegis.

Jo jag är över 30 men känner mig betydligt yngre.
Ja jag vet jag är en fegis, hon blir så jävla arg så fort man gnäller !
Det är mycket värre än vad du tror, du hade gjort samma sak !
Citera
2011-03-08, 19:23
  #5
Medlem
Du är feg. Du vågar inte bemöta hennes reaktion när du säger att du vill skilja dig. Du vågar inte se hennes självkänsla sjunka till botten när du säger att anledningen till skilsmässan är att hon har "hängiga pattar och fläskiga och hängiga röv".

Men det är bara vad jag tror.
Citera
2011-03-08, 19:23
  #6
Medlem
Sigma:Rs avatar
Det är viktigt att visa att du menar allvar med att er relation är slut. Att skita på golvet är en effektiv metod.
Citera
2011-03-08, 19:25
  #7
Medlem
Om det här hade hänt dig, hur hade du reagerat?

Ring henne, Dumfan!!
Citera
2011-03-08, 19:26
  #8
Medlem
Ass.Parades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wailer
Du är feg. Du vågar inte bemöta hennes reaktion när du säger att du vill skilja dig. Du vågar inte se hennes självkänsla sjunka till botten när du säger att anledningen till skilsmässan är att hon har "hängiga pattar och fläskiga och hängiga röv".

Men det är bara vad jag tror.

Precis allt stämmer
Citera
2011-03-08, 19:36
  #9
Medlem
Du måste ringa o tala om att du lever och att du inte är hos en annan kvinna. Underskatta inte en flyförbannad, förudmjukad kvinna! För din egen skull.
Citera
2011-03-08, 19:42
  #10
Medlem
Ass.Parades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thedicewoman
Du måste ringa o tala om att du lever och att du inte är hos en annan kvinna. Underskatta inte en flyförbannad, förudmjukad kvinna! För din egen skull.

Men vafan ska jag säga !?
Citera
2011-03-08, 19:52
  #11
Medlem
Hur vore tex sanningen? Minus infot i förra tråden.
Citera
2011-03-08, 19:58
  #12
Medlem
Ass.Parades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thedicewoman
Hur vore tex sanningen? Minus infot i förra tråden.

Jag kan ju alltid skicka sms också.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback