Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 3
  • 4
2011-04-11, 16:45
  #37
Medlem
11:e april nu, hur harni lyckats där nere om ni nu fick er iväg? Jobb? Lägenhet?
Citera
2011-05-08, 15:35
  #38
Medlem
bnegoXXXs avatar
Ja jag vill vet jag med!! uppdatera lite!. Jag går själv och funderar på att flytta ner,,vore kul att veta om det var svårt? Hur danna är jobben som ni hittat där nere?
Är även sugen på om nån har posetiv/negativ kritik om call4u? Tänkte ev börja jobba åt dom :P
Citera
2011-09-03, 23:03
  #39
Medlem
Flyribs avatar
Skulle vara kul att veta om du åkte ner? Hittade här ett jobb ledigt i Spanien, närmare bestämt i Alicante http://spanienforum.se/jobbannonser/...html#post13010
Kanske kan vara något?! Vakanta tjänste växer ju inte riktigt på träd just nu därnere..
Citera
2011-09-04, 16:24
  #40
Medlem
bnegoXXXs avatar
Tja
Jo jag bor här i spanien nu . Har jobb på ett callcenter. Delar lgh med ett par arbetskamrater. Stormtrivs
Citera
2011-09-11, 14:56
  #41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bnegoXXX
Tja
Jo jag bor här i spanien nu . Har jobb på ett callcenter. Delar lgh med ett par arbetskamrater. Stormtrivs

Var någonstans flyttade du? Bra hyra? Fungerar jobbet bra tycker du?

Vad hittar du på om dagarna/nätterna?

///Från ett soligt Andalusien
Citera
2011-09-11, 15:56
  #42
Medlem
bnegoXXXs avatar
Tja

Jag flyttade till marbella, hyran e ok ca 200 ,jobbet e okej,, kanske inte så jätte kul alla gånger men spanien i övrigt väger ju upp det . Du då har du nått jobb här nere? Hur långt ifrån är du?
Citera
2011-10-03, 16:45
  #43
Avstängd
Hej! 20 årig tjej funderar också på att ta mina sista pengar och åka ner till spanien.
har erfarenhet mycket telefonförsäljare. tycker dock att det är riktigt tråkigt..

hur har du det? hade du kunnat hjälpa på något sätt? servitrisjobb eller liknande finns det sånt?
finns det annars några strippklubbar där nere?

mvh mrsX
Citera
2011-10-04, 00:11
  #44
Medlem
bnegoXXXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av letmebeme
Hej! 20 årig tjej funderar också på att ta mina sista pengar och åka ner till spanien.
har erfarenhet mycket telefonförsäljare. tycker dock att det är riktigt tråkigt..

hur har du det? hade du kunnat hjälpa på något sätt? servitrisjobb eller liknande finns det sånt?
finns det annars några strippklubbar där nere?

mvh mrsX

Ja men det tycker jag du gör rätt i ,det är alltid skönt att komma hemifrån . Som säljare finns det ganska många jobb för dig med erfarenhet, det kan vara en ide att ta ett sånt jobb först medans man söker sig om efter ett annat. Jag vill påstå att jag har det jäkligt bra här nere chillar mkt hehe. Sen är ju spanien som spanien är. Jag kan säkert tipsa om lite olika ställen där det kan finnas jobb ,men om jag har nått inflyttande så att jag kan garantera ett kan jag ju inte lova. Men det finns mkt svenskar här nere så nått jobb borde du kunna få inom en ganska snar framtid. servitris jobb finns men är nog ganska svårt att få om du inte är jäkligt bra på spanska. Men det finns absolute. Ja det finns två relativt kända klubbar och några mindre kända. Vilka villkor som dom anställda där jobbar under vågar jag inte svara på. Men där kan de nog finnas jobb med.
Du bör ha minst 15000 med dig om du ska klara dig medans du söker jobb mm.
Oftast får man ju lön här nere efter 1 månaden så man har en månad tillgodo hela tiden.
Let me know when its time ;D;D
Citera
  • 3
  • 4
Denna tråd visas även på Travel Forum:
http://www.travelforum.se/f1479565

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback