• 1
  • 2
2011-03-07, 13:54
Medlem
Tjena!

Har tänkt som fan på senare tid och fattat att jag är jävligt nära till självmord.. Typ skärt mig i armar och shit

Tycker själv att jag är en skön jävel och fattar inte varför jag känner så här.

Jag hade en hyfsad barndom med lite föräldra hat och andra saker men det har ju alla, farsan ville ju bara väl lixom

Men jag har blivit sjukt nere och det fuckar upp mig typ tankar på självmord och ibland sitter jag och hackar i mina knän???? Helkonstigt
Citera
2011-03-07, 13:56
Bannlyst
Hoppas du dör! Höhö! Så slipper vi ytligare en idiot här på Tellus! Hö Hö! God Jul!
Citera
2011-03-07, 14:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bryyshan
Hoppas du dör! Höhö! Så slipper vi ytligare en idiot här på Tellus! Hö Hö! God Jul!

Du är en jävla toftajävel..
Citera
2011-03-07, 14:01
Medlem
-Orko-s avatar
Du får nog informera lite mer än så till varför du känner som du gör. Det finns alltid en eller flera primära anledningar.
Citera
2011-03-07, 14:02
Medlem
Owers avatar
Du går igenom puberteten, det går snart över.
Citera
2011-03-07, 14:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -Orko-
Du får nog informera lite mer än så till varför du känner som du gör. Det finns alltid en eller flera primära anledningar.

Vet fan inte.. antar att farsan slog mig mycket när jag var litet när mor grät kanske är något? är själv rätt lugn men börjat tvivla som fan på livet har inte kul längre som innan
Citera
2011-03-07, 14:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ower
Du går igenom puberteten, det går snart över.

Hehe, det skulle fan vara najs om jag var 10 yngre
Citera
2011-03-07, 14:07
Medlem
Lys avatar
Att göra självskador är sällan ett tecken på att någon är självmordsbenägen, men är du det så måste du söka hjälp, för självmordstankar kan bli väldigt tungt att hantera ensam. Att få prata och inte vara ensam om du tror du kommer göra något farligt är viktigt. Är det självskador som är problemet går det att få hjälp att sluta med det. Man kan likna det vid ett beroende, det blir en kemisk reaktion i kroppen som ger ett kortvarigt välbehag när man skadar sig, och så upprepar man beteendet för att känna lugn fast det man i längden ökar på ångesten. Orkaken bakom att du gör detta kan du med en terapeut utreda, men först kanske du måste få kontroll över ditt destruktiva handlande och hitta andra sätt att hantera och uttrycka svåra känslor på.
Citera
2011-03-07, 14:07
Medlem
-Orko-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jojjethefuckup
Vet fan inte.. antar att farsan slog mig mycket när jag var litet när mor grät kanske är något? är själv rätt lugn men börjat tvivla som fan på livet har inte kul längre som innan

Mera.

Livssituation? Ålder? Kön? Relationsstatus? Utbildning/Jobb? Förhållande till föräldrarna idag? Förhållande mellan föräldrarna idag? Traumatiska händelser senare i livet?
Jag tänker dock inte svara på dina frågor eftersom jag inte är någon psykolog. Men analysera kan man alltid!
Citera
2011-03-07, 14:09
Medlem
redbullss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bryyshan
så jäkla illa av dig...
Citera
2011-03-07, 14:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -Orko-
Mera.

Livssituation? Ålder? Kön? Relationsstatus? Utbildning/Jobb? Förhållande till föräldrarna idag? Förhållande mellan föräldrarna idag? Traumatiska händelser senare i livet?
Jag tänker dock inte svara på dina frågor eftersom jag inte är någon psykolog. Men analysera kan man alltid!

24, singel, aktiekunsult/truckförare. Snackar med morsan och ibland med farsan, pallar inte med honom..
Citera
2011-03-07, 14:14
Medlem
RIPSDs avatar
Ta en öl och lugna ner dig lite nu...
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto