Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2011-03-07, 03:25
  #1
Medlem
ja, hur vet man egentligen (förrutom att fråga) om ens man älskar en?
det är inte fråga om en "fling", har varit gifta i några år.
Citera
2011-03-07, 03:34
  #2
Medlem
Spår av nötters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Changeofrules
lol...

Välkommen välkommen.

Säg att du är gravid och se hur han reagerar, får du inte en knytnäve i magen omgående så är det äkta kärlek.
Citera
2011-03-07, 03:38
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spår av nötter
Välkommen välkommen.

Säg att du är gravid och se hur han reagerar, får du inte en knytnäve i magen omgående så är det äkta kärlek.

fick nyligen barn, faktiskt, inga knytnävar i magen!
Citera
2011-03-07, 03:42
  #4
Medlem
warp10s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Changeofrules
ja, hur vet man egentligen (förrutom att fråga) om ens man älskar en?
det är inte fråga om en "fling", har varit gifta i några år.


Läs hans tankar? du kommer ALDRIG kunna vara 100 på att han älskar dig!
Borde inte du vara den enda av oss som vet? du har levt med honom och vet hur han funkar.
Hur jag visar att jag älskar någon är nog inte samma som din man visar.
Citera
2011-03-07, 03:43
  #5
Medlem
Phantom042s avatar
Verkar han bitter över ert förhållande?
Ja du inte vet jag. Antagligen har ni blivit lite gamla, han är lite trött och han vill säkert ha dig kvar. Den gråa vardagen blir nog inte roligare än såhär.
Citera
2011-03-07, 03:45
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av warp10
Läs hans tankar? du kommer ALDRIG kunna vara 100 på att han älskar dig!
Borde inte du vara den enda av oss som vet? du har levt med honom och vet hur han funkar.
Hur jag visar att jag älskar någon är nog inte samma som din man visar.

nää, jag vet =) tänkte bara om man kunde få lite konkreta exempel på saker killar här gör ifall de älskar någon respektive mest är tillsammans av praktiska skäl...
Citera
2011-03-07, 03:48
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Phantom042
Verkar han bitter över ert förhållande?
Ja du inte vet jag. Antagligen har ni blivit lite gamla, han är lite trött och han vill säkert ha dig kvar. Den gråa vardagen blir nog inte roligare än såhär.

nej, han verkar inte bitter... vi har kul ihop... men problemet är att han vägrar prata med mig om jag vill ha hans åsikter...exempel: bad han om hjälp att bearbeta förlossningen av dottern...då lät det som att han hellre avstår från fler barn än hjälper mig att bearbeta händelsen...
Citera
2011-03-07, 03:54
  #8
Medlem
Megadeths avatar
så du har skaffat barn och gift dig med en kille och vet inte om han är kär i dig? jag vet inte om jag förstår frågan rätt? det är väll sånt man gör om man kärar ner sig totalt och är säker på sin sak? eller?
Citera
2011-03-07, 03:59
  #9
Medlem
Det är ju svårt att råda då man inte vet eran relation. Kan ni prata om saken tror du? Jag menar inte djupt, terapi-samtal. Men kan du ta upp det med honom tror du?

Annars kan du ju testa att göra något romantiskt för honom och invänta reaktionen?....
Citera
2011-03-07, 04:01
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Megadeth
så du har skaffat barn och gift dig med en kille och vet inte om han är kär i dig? jag vet inte om jag förstår frågan rätt? det är väll sånt man gör om man kärar ner sig totalt och är säker på sin sak? eller?


när du formulerar det så där så känner jag mig dum... var förstås säker på min sak! kanske är hormoner som spökar...
Citera
2011-03-07, 04:03
  #11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hallonsweet
Det är ju svårt att råda då man inte vet eran relation. Kan ni prata om saken tror du? Jag menar inte djupt, terapi-samtal. Men kan du ta upp det med honom tror du?

Annars kan du ju testa att göra något romantiskt för honom och invänta reaktionen?....

tack för tipset!
Citera
2011-03-07, 04:04
  #12
Medlem
Megadeths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Changeofrules
när du formulerar det så där så känner jag mig dum... var förstås säker på min sak! kanske är hormoner som spökar...

ja ni tjejer är lite knepiga. du ska nog inte analysera så mycket. sen är vi killar jävligt trötta på att gulla med er tjejer hela tiden. man orkar inte ge massa bekräftelse om hur vacker/snygg eller bra ni är hela tiden. vardagen suger musten ur en redan som det är med alla krav. vi ser er iaf. även fast ni inte tror det.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback