Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2011-03-07, 12:03
  #13
Medlem
Okej, efter att ha kollat runt i timmar ligger det nu mellan Sony Ericsson Elm (1200 kr) och ZTE Blade (1700 kr). Vilken av dessa är mest prisvärd? Enligt vad jag kan förstå är touch och 3,5mm jack de enda saker som Blade kan erbjuda utöver det som Elm har, och jag är nu nästan 100% på att min BT3030 ska funka till Elm (vanligt bluetooth 2.0 headset).
Citera
2011-03-07, 14:18
  #14
Medlem
Forbliranonyms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tengilbefriaren
Okej, efter att ha kollat runt i timmar ligger det nu mellan Sony Ericsson Elm (1200 kr) och ZTE Blade (1700 kr). Vilken av dessa är mest prisvärd? Enligt vad jag kan förstå är touch och 3,5mm jack de enda saker som Blade kan erbjuda utöver det som Elm har, och jag är nu nästan 100% på att min BT3030 ska funka till Elm (vanligt bluetooth 2.0 headset).
Självklart funkar din BT3030 med elm. Buget smartphones är bara skit som du skrev i ditt tidigare inlägg.
Citera
2011-03-07, 14:20
  #15
Medlem
Sutures avatar
SE X10 Mini Pro finns begagnad for runt 1200-1400kr beroende pa vart du kollar.

Anvander den sjalv, valdigt bra smartphone for sin storlek.
Citera
2011-03-07, 16:42
  #16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Suture
SE X10 Mini Pro finns begagnad for runt 1200-1400kr beroende pa vart du kollar.

Anvander den sjalv, valdigt bra smartphone for sin storlek.
Ogillar X10 Mini ordentligt, båda modellerna. Har väldigt svårt för det där lilla tangentbordet på pro då jag har chubby fingers, och X10 mini tycker jag är för liten för att vara touch.


Men denna ZBT Blade är alltså inget att ha? Lutar mer och mer mot Sony Ericsson Elm.
Citera
2011-03-07, 16:46
  #17
Avstängd
tycker att du kör på elm:en
Citera
2011-03-07, 21:53
  #18
Medlem
Har så gott som bestämt mig för att inte köpa ZTE Blade då den verkar lite gimmicky, men nu har jag tyvärr hittat Sony Ericsson J20 Hazel, som är storebror till Elm. Är den värd 200 kronor extra? Jag kommer troligtvis dras med denna telefon i flera år, så att lägga 200 kronor extra är inget problem för mig om jag får någon sorts förbättring. Input?
Citera
2011-03-09, 22:07
  #19
Medlem
Nobheads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tengilbefriaren
Ogillar X10 Mini ordentligt, båda modellerna. Har väldigt svårt för det där lilla tangentbordet på pro då jag har chubby fingers, och X10 mini tycker jag är för liten för att vara touch.


Men denna ZBT Blade är alltså inget att ha? Lutar mer och mer mot Sony Ericsson Elm.

ZTE Blade är en grym telefon. Man får skitbra prestanda för en liten slant. Köpte den själv åt donnan i julklapp och hon är supernöjd. Visst är kameran inte sådär jättebra men det är nog det enda problemet med den.
Jag rekommenderar dig att köpa den.
Citera
2011-03-14, 14:43
  #20
Medlem
Bump! Sitter i samma sits som tengil, lutar mot SE elm men kan tänka mig lägga någon hundralapp till om det är väl spenderade pengar. Elm låter prisvärd men har hört att internminnet är litet, vilket också innebär att maxgränsen på antal sms man kan spara är låg, eller?
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback