2010-12-07, 10:49
Medlem
Forbliranonyms avatar
Någon som vet någon bra tråd med iphone appar? Typ den stora iphone apps tråden, vet att det finns en men hittade inte.
Citera
2010-12-07, 10:58
Medlem
Zwerchstands avatar
Sök ex:vis "iphone appar" och kolla moderators hänvisning vid trådlåsning: Tråden om iPhone-apps.
Citera
2010-12-07, 14:43
Medlem
Var någon tråd där en youtube länk postades.
På denna youtube länk så var det någon standup joke eller liknande där dom hade en neger i koppel
Någon om vet vars jag hittar youtube klippet?
Citera
2010-12-08, 12:57
Medlem
krutkurts avatar
Söker efter en tråd här på fb jag såg för ett tag sedan men jag kan inte hitta den igen. Tråden gick ut på att organisera medlemmar att rösta på speciella, ofta provocerande, alternativ i omröstningar på internet. Tack på förhand.
Citera
2010-12-08, 18:29
Medlem
Muttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av krutkurt
Söker efter en tråd här på fb jag såg för ett tag sedan men jag kan inte hitta den igen. Tråden gick ut på att organisera medlemmar att rösta på speciella, ofta provocerande, alternativ i omröstningar på internet. Tack på förhand.

Kan det vara så att den faller under raidreglerna?

https://www.flashback.org/t615983
Citera
2010-12-08, 18:31
Bannlyst
Jag söker en YouTube-video från spelet "Amnesia - The Dark Descent" som var uppe på Existenz för någon dag sedan. En kille satt och skrek i Skype med sina vänner samtidigt som han spelade och blev jätterädd. Hela videon är textad dessutom vilket gör det ännu roligare.

Några tips?
Citera
2010-12-08, 21:44
Bannlyst
Jag söker en tråd där en person frågar FB varför de är emot invadring, sedan hittar något ett gammalt inlägg från samma användare där han söker tips vad han ska säga för att slippa behöva gå på fest i ett invandrartätt område.
Citera
2010-12-09, 01:19
Medlem
Gäj Öl Reklam

tja, såg en reklam för öl före , tja... kanske några år sen tror ja... i alla fall...

Det handlade om att ett par grabbar satt vid ett bord, sen när en av dom dricker öl så börjar en brud flörta med han, så han går mot henne, ser det ialla fall ut som, för att gå till en ännu snyggare brud, samma sak här går han förbi henne för att komma till en kille som flörtar med honom. Vet ej vad det är för öl det handlar om, förmodligen carlsberg ev. heniken då dt är dem som verkar lägga ner mest resurser på reklamer.

NÅGON ANING? Bästa fall länka

tack!
Citera
2010-12-09, 01:35
Medlem
Pepsi

http://www.youtube.com/watch?v=tIG0k...eature=related
Citera
2010-12-09, 03:34
Medlem
Letar efter en tripprapport jag läste för några år sen, minns ej om det var på flashback. Jag och min vän har verkligen försökt hitta den, googlat allt tänkbart. Så jag vänder mig nu till er i fall någon av er känner igen denna tripprapport.

Minns inte exakt hur den var men tror den handla om en kille som på något sätt hade kommit över en massa sömnpiller. Det var fotbolls VM denna kväll så han bestämde sig för att handla lite folköl. Dagen efter vaknar han upp, hela huset är en enda stor röra och det ligger ett stort traktordäck på golvet, en främmande man med kuken fasttejpad med silvertejp på låret, en random katt och de står massa religiösa saker skrivet med ketchup på väggarna eller något liknande. Händer så sjukt mycke mer i denna tripprapport och det är därför jag vill läsa den igen. Säkert någon här som läst denna sjukt roliga rapporten ?
Citera
2010-12-09, 09:12
Medlem
ICanHass avatar
Sammanfogade ämnet "Gäj Öl Reklam" med denna
//Mod
Citera
2010-12-10, 19:59
Medlem
RedCrabs avatar
Jag söker efter en tråd där många blir upprörda över valresultatet på Facebook som användare på FB har citerat, tex "Alla som röstade på SD, ta bort mig från min vänlista!"
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in