Var någon tråd där en youtube länk postades.
På denna youtube länk så var det någon standup joke eller liknande där dom hade en neger i koppel
Någon om vet vars jag hittar youtube klippet?
Söker efter en tråd här på fb jag såg för ett tag sedan men jag kan inte hitta den igen. Tråden gick ut på att organisera medlemmar att rösta på speciella, ofta provocerande, alternativ i omröstningar på internet. Tack på förhand.
Söker efter en tråd här på fb jag såg för ett tag sedan men jag kan inte hitta den igen. Tråden gick ut på att organisera medlemmar att rösta på speciella, ofta provocerande, alternativ i omröstningar på internet. Tack på förhand.
Kan det vara så att den faller under raidreglerna?
Jag söker en YouTube-video från spelet "Amnesia - The Dark Descent" som var uppe på Existenz för någon dag sedan. En kille satt och skrek i Skype med sina vänner samtidigt som han spelade och blev jätterädd. Hela videon är textad dessutom vilket gör det ännu roligare.
Jag söker en tråd där en person frågar FB varför de är emot invadring, sedan hittar något ett gammalt inlägg från samma användare där han söker tips vad han ska säga för att slippa behöva gå på fest i ett invandrartätt område.
tja, såg en reklam för öl före , tja... kanske några år sen tror ja... i alla fall...
Det handlade om att ett par grabbar satt vid ett bord, sen när en av dom dricker öl så börjar en brud flörta med han, så han går mot henne, ser det ialla fall ut som, för att gå till en ännu snyggare brud, samma sak här går han förbi henne för att komma till en kille som flörtar med honom. Vet ej vad det är för öl det handlar om, förmodligen carlsberg ev. heniken då dt är dem som verkar lägga ner mest resurser på reklamer.
Letar efter en tripprapport jag läste för några år sen, minns ej om det var på flashback. Jag och min vän har verkligen försökt hitta den, googlat allt tänkbart. Så jag vänder mig nu till er i fall någon av er känner igen denna tripprapport.
Minns inte exakt hur den var men tror den handla om en kille som på något sätt hade kommit över en massa sömnpiller. Det var fotbolls VM denna kväll så han bestämde sig för att handla lite folköl. Dagen efter vaknar han upp, hela huset är en enda stor röra och det ligger ett stort traktordäck på golvet, en främmande man med kuken fasttejpad med silvertejp på låret, en random katt och de står massa religiösa saker skrivet med ketchup på väggarna eller något liknande. Händer så sjukt mycke mer i denna tripprapport och det är därför jag vill läsa den igen. Säkert någon här som läst denna sjukt roliga rapporten ?
Jag söker efter en tråd där många blir upprörda över valresultatet på Facebook som användare på FB har citerat, tex "Alla som röstade på SD, ta bort mig från min vänlista!"
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!