2010-11-03, 02:52
Medlem
Zwerchstands avatar
Judar och sport
Citera
2010-11-03, 04:32
Medlem
Traffe!s avatar
För ett tag sedan startade en användare en tråd där han behövde råd och tips om hur han skulle bygga upp sin webshop, det hela utvecklades och var ganska intressant läsning.
Användaren betonade flera gånger i tråden att det hela var hypotetiskt, väldigt många gånger.
Jag följde tråden ett tag, leta upp den och se hur det gick men hittar den inte.
Har för mig att han fick upp sidan, eller om han hittade en sida som liknade hans beskrivning
Där såldes det benzo och smärtstillande i minst 100 pack till hyffsade priser, även röka.

Undrar nu om tråden försvann eller kastades, vill gärna se vad som hände.

Tror användaren var med i nått mc gäng eller liknande
Citera
2010-11-03, 12:27
Bannlyst
Tjena!
Söker ett klipp där Janne Josefsson åker till en förort nånstans i STHLM området, i klippet kallar han bl.a en invandrare för gangster, vilket för oanade konsekevnser, ytterst pinsamt klipp.
Länk?
Citera
2010-11-03, 21:36
Medlem
M0ntanas avatar
Skulle vilja veta vad den "xxx-turken" heter han som är på en fest och drar av sig tröjan och skriker jag ska knulla dig.

Kan fan inte komma ihåg vad han heter.
Citera
2010-11-03, 22:20
Medlem
Zwerchstands avatar
= Knullturken
Citera
2010-11-04, 18:07
Medlem
b0gfettos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xspeakit
Tjena!
Söker ett klipp där Janne Josefsson åker till en förort nånstans i STHLM området, i klippet kallar han bl.a en invandrare för gangster, vilket för oanade konsekevnser, ytterst pinsamt klipp.
Länk?

Programmet hette Fittja Paradiso. http://www.youtube.com/watch?v=_W8xc8smlqs Vid 6:50 börjar det.
Citera
2010-11-04, 20:05
Medlem
GetAReps avatar
Jag letar efter en video som jag hittade på Existenz för kanske 2 månader sen, den hette något i stil med "Svart komedi" eller "Mörk humor".

Filmen utspelar sig som:

En man sitter i en regissörsstol
-Jag började med klassisk humor
*Man får se en vit man gå och ramla på ett bananskal*
-Sen gick jag över till mörk humor
*Man får se en neger gå och ramla på ett bananskal*

Detta är bara ett ungefär, inte ordagrant.
Citera
2010-11-05, 13:32
Medlem
GR8s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xspeakit
Tjena!
Länk?

Från 7 minuter

http://www.youtube.com/watch?v=_W8xc8smlqs
Citera
2010-11-05, 15:51
Medlem
Jag söker en tråd här på fb där någon listade vilka som äger all media. Det var en väldigt lång lista på alla möjliga olika medier.
Citera
2010-11-05, 19:22
Medlem
Isnatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Devann
Jag söker en tråd här på fb där någon listade vilka som äger all media. Det var en väldigt lång lista på alla möjliga olika medier.
https://www.flashback.org/t1342337 kanske?

Annars är stampen ett bra sökord, då dom äger mycket media.
Citera
2010-11-06, 01:17
Medlem
sinnys avatar
Söker en sida där en WT-kärring lagt upp mängder med 'erotiska/fräcka' bilder på sig själv.
Fotografen är tydligen hennes mamma.
Bildserierna kunde se ut på följande sätt:
Kryssning, 10 bilder med tuff jacka hängd över axeln ute på däck, Tuffa bilder i baren med kaxig blick, Lite mjukare bilder med nån helvit tight klänning i solnedgången.

Anyone?

PS En bildserie satt hon med aik-kläder och åkte även med på match om jag inte minns fel
PS2 det var inget porr alltså, bara en 50-taggare som klädde sig som en fjortis
Citera
2010-11-06, 10:48
Medlem
tzjs avatar
Det var en tråd för ett tag sedan som jag inte ens kommer ihåg vad den handlade om, men TS svarade med jävligt skumma formuleringar.

Han svarade med text som man gör i verkligheten ungefär.

-Hmm, jaha, jaså?

Fan jag hittar den inte.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in