2013-01-16, 18:06
Medlem
Zedss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ShizzleNizzle
Ja, botten är smart. Man kan ställa in så den minar eller plockar herbs medan den questar, och istället för att sälja ores/herbs så mailar den dessa vidare till en annan karaktär, vilket är jävligt bra. Jag kör utan auto-equip, tycker den funkar ruggigt dåligt. Körde det på warriorn och när jag kollade vad den dragit på sig så hade jag ett bälte med intellect och stamina, när jag hade ett blått bälte i bagsen med str stamina och crit på. Vill inte alls funka med auto-equip för mig. Lirar istället instancer var 5:e level, tar 1-2 levlar i instancer för att få gear + göra questerna där, ser mindre suspekt ut om någon kollar en. Kör just nu utan heirlooms, går sjukt sakta. Tagit 2 levels på hela dagen när jag questat i northrend. Inte ens tagit mig från Borean Thundra än

Låter smidigt med att variera med dungeons, tack för tipset.
Min plöjer fan på rätt bra ändå, gått ett par timmar nu och dragit 2 levels i Outland medan jag spelat bf3 .

Jag har head, cloak och legs så levlar inte "jätte" fort heller men det fungerar. Ska fixa full heirloom för druid senare och levla upp.
Citera
2013-01-16, 19:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zeds
Låter smidigt med att variera med dungeons, tack för tipset.
Min plöjer fan på rätt bra ändå, gått ett par timmar nu och dragit 2 levels i Outland medan jag spelat bf3 .

Jag har head, cloak och legs så levlar inte "jätte" fort heller men det fungerar. Ska fixa full heirloom för druid senare och levla upp.

Kör du med Singular combat routine?
Citera
2013-01-16, 21:19
Medlem
Om jag nyligen Mergat ett gammalt WoW acc med mitt BNet acc och tagit en SoR. Tror ni det är säkert att botta på den då utan att påverka mina andra WoW acc?
Citera
2013-01-16, 21:34
Medlem
Nomatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av agnestort
Om jag nyligen Mergat ett gammalt WoW acc med mitt BNet acc och tagit en SoR. Tror ni det är säkert att botta på den då utan att påverka mina andra WoW acc?
Dina andra konton kommer inte att påverkas om något annat på samma bnet får smaka på banhammer.

Pro tip dock, gå inte all in på SoR kontot direkt. Verkar som att de kan va lite mer benägna att bli
suspendade/bannade, detta kan ju dock bara vara ett rent sammanträffande. Men varför chansa?
Citera
2013-01-16, 21:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nomatic
Dina andra konton kommer inte att påverkas om något annat på samma bnet får smaka på banhammer.

Pro tip dock, gå inte all in på SoR kontot direkt. Verkar som att de kan va lite mer benägna att bli
suspendade/bannade, detta kan ju dock bara vara ett rent sammanträffande. Men varför chansa?

tack så mycket

kommer att följa tipset
Citera
2013-01-16, 23:49
Medlem
Zedss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nikdr
Kör du med Singular combat routine?

Vad är det?
Nu fastna botten för han plocka upp ett Slave Pens quest, han stod och spammade NPC:n och jag tvingas väl nu köra den manuellt för att han ska komma vidare. Måste man göra så eller kan han hoppa över det på något sätt?
Citera
2013-01-17, 00:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zeds
Vad är det?
Nu fastna botten för han plocka upp ett Slave Pens quest, han stod och spammade NPC:n och jag tvingas väl nu köra den manuellt för att han ska komma vidare. Måste man göra så eller kan han hoppa över det på något sätt?

Singular är default combat routine, sättet din bot slåss på. Singular är basic för leveling. Det finns flera combat routines för varje klass, som är bättre än Singular. Om du tycker att du levlar långsamt kan du prova med en annan combat routine. Det finns även combat routines specifik för tank, dps, heal, raiding - http://www.thebuddyforum.com/honorbu...mbat-routines/

Ta questet så borde han göra resten själv. Dungeons vet jag inte hur du hoppar över quester, troligtvis gör du som du skulle göra med en vanlig leveling profil - öppna den i notepad, ctrl + f, sök på questnamnet, ta bort det kodblocket så kommer den inte försöka ta questerna, dock så kan det questet vara början på en chain, så var försiktig.
Citera
2013-01-17, 01:03
Medlem
Nomatics avatar
Jag kollade runt på thebuddyforum precis och snubblade över AHBuddy. Verkar riktigt intressant att testa på så jag tänkte bara fråga här först om det är någon som har kört eller kör just nu med AHBuddy?
Om ja - Berätta gärna dina åsikter osv om just AHBuddy
Citera
2013-01-17, 01:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nomatic
Jag kollade runt på thebuddyforum precis och snubblade över AHBuddy. Verkar riktigt intressant att testa på så jag tänkte bara fråga här först om det är någon som har kört eller kör just nu med AHBuddy?
Om ja - Berätta gärna dina åsikter osv om just AHBuddy

Jag har 3 AHBuddys, 3 olika realms, 1 på US.
Finns inte så mycket att säga, ändra priserna, starta, den postar tills du stoppar den.
minBuyout är det lägsta priset den postar på, lämnar du den på 0g0s0c kan någon undercutta dig till 2c sedan köpa din item. Det vill du inte. Var nogrann.
maxBuyout är ifall det inte finns en auktion redan.
Citera
2013-01-17, 01:56
Medlem
Zedss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nikdr
Singular är default combat routine, sättet din bot slåss på. Singular är basic för leveling. Det finns flera combat routines för varje klass, som är bättre än Singular. Om du tycker att du levlar långsamt kan du prova med en annan combat routine. Det finns även combat routines specifik för tank, dps, heal, raiding - http://www.thebuddyforum.com/honorbu...mbat-routines/

Ta questet så borde han göra resten själv. Dungeons vet jag inte hur du hoppar över quester, troligtvis gör du som du skulle göra med en vanlig leveling profil - öppna den i notepad, ctrl + f, sök på questnamnet, ta bort det kodblocket så kommer den inte försöka ta questerna, dock så kan det questet vara början på en chain, så var försiktig.

okej tack ska kolla in det. tycker dock han dödar mobs fort =).

Jag tog questet och gjorde de manuellt, därefter funka det fint.
Citera
2013-01-17, 08:10
Medlem
Blaha2k2s avatar
Smått komiskt att efter att ha bottat hela natten så har botten tagit ½ level och fastnat på ett ställa. På exakt samma ställe så står 4 andra bottar också fast och springer i cirklar.
Citera
2013-01-17, 12:54
Medlem
Zedss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blaha2k2
Smått komiskt att efter att ha bottat hela natten så har botten tagit ½ level och fastnat på ett ställa. På exakt samma ställe så står 4 andra bottar också fast och springer i cirklar.

Haha min fastnade inatt också. Skulle tydligen fixa Mag'har rep så han kunde fortsätta med questchain antar jag. Så får gå in själv nu och fixa neutralt med dem och hoppas han kan fortsätta därefter.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in