2011-03-05, 20:02
Medlem
Tjena har precis mobilt bredband för tillfället, men en sak jag inte förstår jag har 2 datorer hemma och denna ena som jävlas är den bra datorn när jag ansluter mitt mobila bredband till någon av USB portarna så segar den som fan när man ska gå in på internet ca 4 min innan man kommer in på facebook men när jag kopplar in det mobila bredbandet till min gamla dator asså den sämre så går det hur snabbt som helst! fattar inte problemet kan säga att jag kör windows xp 32 bit på den gamla datorn och den nya win 7 64 bit eftersom jag har 8 gb ram, någon som vet vad felet kan vara? Delarna jag köpte är ca 1 månader gamla amd proccesor X64 och modekortet kommer jag inte ihåg och 4 st 2 gb ram minnen, jätte tacksam för hjälp så jag kan lösa detta problemet!
Citera
2011-03-05, 20:20
Medlem
Peer2Peers avatar
du kan börja med att berätta vad för mobilt bredband du har, ladda ner nya drivrutiner, ringa till supporten.
Citera
2011-03-05, 20:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Peer2Peer
du kan börja med att berätta vad för mobilt bredband du har, ladda ner nya drivrutiner, ringa till supporten.

Yo, har telenor drivrutinerna installeras automatiskt när jag ansluter det. ingen aning vad felet är.
Citera
2011-03-05, 20:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Peer2Peer

Yo, har telenor, drivrutinerna installeras automatiskt när du kopplar in bredbandet. ingen ainng vad felet kan va
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in