Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2011-03-05, 19:27
  #1
Medlem
dubnybs avatar
tjena allihop, känner att jag behöver lite hjälp och det är en rätt rolig historia de här så jag tar de från början så ni får hela historien
Det hela började förra året, en tjej från en annan skola hade tydligen sett mig på en fest ( jag var då 17 och hon med), hon tog kontakt med min polare och fick min msn och vi börja skriva, skratta bara lagom nu då, men hon var ett enormt justin bieber fan, jag hade dock aldrig hört talas om honom vid tillfället och hon hade en bild på honom som användarbild.... Jag var 100% SÄKER på att det var en tjej och att bilden var på henne..... :/ jag brukar vara öppen och trevlig men ni förstår säkert att det blev FÖR mycket för mig, de slutade med att jag var rätt dryg och inte alls ville skaffa bra kontakt med henne. Självklart gav hon upp på mig när det var hon som fick ta initiativ hela tiden och märkte att jag inte var intresserad.
ungefär en månad senare såg jag att hon hade en annan bild på msn, kollade då hennes blogg, märkte att hon var VÄLDIGT snygg och dessutom väldigt trevlig personlighet (vilket jag märkt tidigare). Jag har ända sedan dess försökt att få kontakt med henne men hon svarar ungefär så som jag gjorde..... har inte pratat med henne på månader men nu försöker jag igen. problemet är att jag känner vi behöver börja om från början, men vi har liksom redan gått igenom det så blir svårt att ''börja'' igen liksom.... Märker att hon tittar på mig ibland i skolan och det blir ögonkontakt men hon är troligen för..... inte arg men inte precis taggad att försöka med något känner att jag behöver lite hjälp. är verkligen kär i henne och har aldrig haft problem med tjejer, hur ska jag göra!?
Citera
2011-03-05, 19:33
  #2
Medlem
Så du bryr dig inte om henne i början för att du trodde hon såg ut som Justin Bieber?
Sen när du får reda på att hon är snygg, då är du helt plötsligt intreserad?

Kanske skulle du brytt dig mer om personligheten i början än utseendet?

Personligen tycker jag du får skylla dig själv.
Citera
2011-03-05, 19:36
  #3
Medlem
Ntrusts avatar
Är hon ett Bieber fan är hon väl ändå inget att ha
Citera
2011-03-05, 19:46
  #4
Medlem
dubnybs avatar
ursäkta om jag var otydlig, jag skrev nog har jag för mig jag brukar vara trevlig, men tvekar att du skulle ha handlat annorlunda, vi höll på och pratade ungefär två veckor så ja var inte precis elak emot henne. måste la ngn gång markera om man inte är villig till det?? men men du får tycka så om du vill.
Citera
2011-03-05, 19:47
  #5
Medlem
DVDGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Andiders
Så du bryr dig inte om henne i början för att du trodde hon såg ut som Justin Bieber?
Sen när du får reda på att hon är snygg, då är du helt plötsligt intreserad?

Kanske skulle du brytt dig mer om personligheten i början än utseendet?

Personligen tycker jag du får skylla dig själv.

Haha sjukt roligt TS, men trist för dig. Om jag var du skulle jag frågat ut henne på date. Enklare eller svårare än så behöver det inte vara.

Till dig Andiders, vill jag bara säga att du är en sån jävla tönt och moralkärring och antagligen fruktansvärt ful. Jag skulle aldrig kunna bli kär i någons personlighet först, det är något som kommer efter att man varit kär i hennes utseende. Jävla TÖNT haha!!!
Citera
2011-03-05, 20:13
  #6
Medlem
Hur lyckades du bli kär i henne helt plötsligt? haha
Citera
2011-03-05, 20:19
  #7
Medlem
biggnifes avatar
Haha du ignorerar henne pga av hon är bieberfan, sen när du får reda på att hon är snygg så kommer du krypande?
Citera
2011-03-05, 20:38
  #8
Avstängd
joeyhells avatar
Ha fan vilken osis. Men kom igen, har damen humor så berätta sanningen, att du tyckte hon hade lite konstiga manliga drag (iofs har Justin b väldigt få men ändå) när du såg bilden.

Men sen när du fick se henne på riktigt så ryckte det till i baguetten.

Eftersom fb folket är så snälla var god släng upp en bild på damen
Citera
2011-03-05, 21:37
  #9
Medlem
consultezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av biggnife
Haha du ignorerar henne pga av hon är bieberfan, sen när du får reda på att hon är snygg så kommer du krypande?

Nej, han trodde att hennes visningsbild var en bild på henne, när det var en bild på Justin.
Citera
2011-03-05, 21:57
  #10
Medlem
dubnybs avatar
alltså jag blev inte precis kär i henne direkt, har ju gått några månader som jag hunnit gå och fundera över mitt misstag, biggnife: som conzultez sade. känns lite för random att bara fråga ut henne på date men försöker ta kontakt via facebook och snacka med henne, men det är som sagt jag som får ta initiativ då och jag vill inte precis vara en stalker och skriva med henne helatin :/ tackar för svar klandrar er inte för att ni tycker det är kul, har hört det ett antal ggr av min bror
Citera
2011-04-13, 00:04
  #11
Medlem
Mr-Laheys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dubnyb
alltså jag blev inte precis kär i henne direkt, har ju gått några månader som jag hunnit gå och fundera över mitt misstag, biggnife: som conzultez sade. känns lite för random att bara fråga ut henne på date men försöker ta kontakt via facebook och snacka med henne, men det är som sagt jag som får ta initiativ då och jag vill inte precis vara en stalker och skriva med henne helatin :/ tackar för svar klandrar er inte för att ni tycker det är kul, har hört det ett antal ggr av min bror

varför skriver du inte på msn, att du trodde justin bieber var henne själv, och du fann henne (justin bieber) inte attraktiv. men när du insåg att det inte var hon blev du intresserad. du bekräftar henne, samtidigt som hon lär finna det ytterst roande att du trodde hon var biibae
Citera
2011-04-13, 00:38
  #12
Medlem
BesserWissers avatar
Men för i helvete!!!! Är det ingen jävel i relationsforumet som vet hur en jävla Enter-knapp används?? Har ni hört talas om styckeindelning?? Jävla idioter!
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback