Citat:
Ursprungligen postat av Technetium
http://www.timesonline.co.uk/tol/comment/letters/article7101323.ece
Inte för att den här artikeln av en professor övertygade mig särskilt mycket, så bekräftar den ändå min tes. Kvinnor är i min mening i princip nästan alltid som vuxna barn. Unga tjejer, även över 20 år anser jag ofta ha så låg intelligens att de har problem att klara sig själva. Vi kan titta på de typiska bloggtjejerna som exempel på individer som hade uppfyllt kriterier nog som mentalt efterblivna; lyssna på dem en stund.
Notera nu att jag vet att det finns intelligenta kvinnor, men jag har träffat en hittills i mitt liv. Ringer man till företag och har lite mer ingående frågor kan i över 90% av fallen kvinnorna inte svara utan vidarebefordrar ärendet till en man. Seriöst, hur många gånger har vi inte fått se en tjej/kvinna som är högutbildad som inte klarar av att använda sina kunskaper hon aldrig förstått? Men vi har sett att hon behandlas med silkesvantar då alla vill att hon är bättre än vad hon är bara för att hon är tjej/kvinna och åtminstone är lite trevlig att se på? Hur många har inte träffat kvinnliga psykologer som knappt märks att de genomgått en över ett halvt decennium lång utbildning?
Vi har också ett samhälle som strävar efter genuskvotering, där vi alltså ska låta mindre intelligenta komma fram och nå toppositioner baserat på en förhållning om att kvinnor ska vara lika förekommande som män. Den ideologin tar inte hänsyn till intelligens i första hand, vilket jag är övertygad om är den största faktorn till lyckat ledarskap med exceptionella resultat.
Jag skulle vilja vända på hela proceduren, och skippa könsaspekterna. Alla styrande toppositioner i samhället regleras först och främst av intelligens, där ingen som inte är mycket intelligent ens når en styrande position inom stat, kommun eller landsting. Detta skulle då ge en fördelning på c:a 10% kvinnor och c:a 90% män på de mest logiskt krävande uppgifterna (se länkad artikel). I min mening är det flera kvinnliga politiker som skulle falla bort med råge om ett intelligenskrav infördes, till viss del manliga - dock en dramatiskt mycket större del av de kvinnliga dito.
Skulle det vara något diskriminerande med att införa rigorösa intelligenskrav för styrande positioner i samhället?
Ska hur folk känner sig behandlade stå över verkliga resultat som har betydelse för människors liv?
Det första du ska komma ihåg är att du går omkring med en testosteronförgiftad kvinnohjärna! Det är i stort sett det som skiljer våra hjärnor åt.
Det andra du ska veta är att dessa test har utvecklats av män i en mansvärld! Vi kvinnor har inte varit med och skapat mycket av det som finns i världen idag och vi skulle absolut inte skapa den som den ser ut idag om vi hade haft makten. Allt är vinklat till män ALLT!
Vi kvinnor som inte är hjärntvättade av mannen mäter intelligens på ett helt annat sätt. Vi är inte intresserade av teknik och vapen vi ser på världen med vördnad och med vetskap om att föda liv och vårda det liv som finns på jorden.
Att ni män är mer korkade än kvinnor är ju helt självklart och kan konstateras bara genom att ta en blick över världen och allt som sker! Ni har ju styrt och bestämt hur världen ska skapas och se ut. Ni fick en himmel och skapade ett helvete!
Hur erat beteende är ett robotliknande, självförstörande destruktivt beteende som grundar sig i ett stort begär efter bekräftelse. Eller som jag anser det, ett sätt att finna alfahannestatus. Ni tävlar i allt till och med människoliv. Bara genom att se på det som tillhör era favorit intressen PORR så kan man där urskilja den låga intelligens som ni drivs av. Om ni tror att kvinnorna i dessa filmer gör annat än spelar teater för er i dessa filmer eller anpassar sig efter era krav så vet ni nu sanningen.
Vi är mycket olika män och kvinnor trots att det bara är testosteronet som bestämmer om vi ska bli en man eller kvinna.
Kvinnor styrs inte av bekräftelse på att få alfahanne-status. Därför borde världen styras av kvinnor istället för av män.
Vi kvinnor ser frågande på medans ni män leker krig, leker med pengar, leker med männsiskoliv, förstör vårt syre vi andas och förstör det mest fanstastiska som skapats i världen LIV, JORDEN.
Jag är helt övertygad om att alla kvinnor ser på Männen som små pojkar som leker och inte vet hur man slutar! Tyvärr äger vi kvinnor inte den fysiska styrkan vi skulle behövt för att aga er och sätta er på plats. Tyvärr så är många kvinnor hjärntvättade på grund av pengar som styr vårt livsbehov vårt förråd av överlevnad mat och bostad! Ni män skapade slöjor på kvinnor och barnprostitution krig, pengar och bara elände. Ni är klåpare och jag har en dröm om att en dag ska alla kvinnor ta sitt förnuft till fånga och sluta låta sig styras av korkade små pojkar i sina kostymer och uniformer som bara vill glänsa för varandra, och ta makten och ge er ett stort bollrum där ni alla kan stanna och lämna oss och jorden i fred.
Vilket kön har lågt IQ jag bara undrar?