Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-03-05, 14:23
  #1
Medlem
Hjälp! Är intresserad av en kille. Känner inte honom och han vet inte vem jag är. Det enda jag vet om honom är hans namn och vart han jobbar. Han jobbar i en affär och jag såg honom igår. Skulle inte va helt fel att få lite kontakt så hur gör jag?
Citera
2011-03-05, 14:26
  #2
Avstängd
Migrationsverkets avatar
Köp ett paket kondomer och fråga "när slutar du då?"
Citera
2011-03-05, 14:49
  #3
Avstängd
Guardiolas avatar
Är du PSB (På sätt bar) och han är singel så har du mer än halva inne. Så fram till honom och fråga om han vill komma på kaffe eller "kolla på film"
Citera
2011-03-05, 15:06
  #4
Medlem
mutixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Guardiola
Är du PSB (På sätt bar) och han är singel så har du mer än halva inne. Så fram till honom och fråga om han vill komma på kaffe eller "kolla på film"
På vilket sätt ska hon vara bar?
Citera
2011-03-05, 15:11
  #5
Medlem
Problemet är väll också att vi inte bor i samma stad. Jag åker bara förbi där ibland och då blir det ju att man tar en sväng förbi affären han jobbar i för att få sig en titt skulle ju kunna köpa nåt av honom, men finns inte direkt nåt jag vill ha där.
__________________
Senast redigerad av påskkycklingar 2011-03-05 kl. 15:13.
Citera
2011-03-05, 15:31
  #6
Medlem
MittTredjeKontos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av påskkycklingar
Problemet är väll också att vi inte bor i samma stad. Jag åker bara förbi där ibland och då blir det ju att man tar en sväng förbi affären han jobbar i för att få sig en titt skulle ju kunna köpa nåt av honom, men finns inte direkt nåt jag vill ha där.

Du behöver ju inte köpa något för att ragga upp honom.

Fråga honom om hjälp eller få lite "1on1" tid med honom på något sätt. När du väl börjat prata med killen är det väl bara att ragga upp honom enligt bästa förmåga.

Lycka till, vad har du att förlora?
Citera
2011-03-05, 15:53
  #7
Medlem
Känns ju dumt att fråga om hjälp om jag inte ska köpa något
Han jobbar i en cd-, bokaffär. Inte precis att en normal människa går och köper en cd
Citera
2011-03-05, 16:15
  #8
Medlem
Fjuxans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av påskkycklingar
Känns ju dumt att fråga om hjälp om jag inte ska köpa något
Han jobbar i en cd-, bokaffär. Inte precis att en normal människa går och köper en cd

I beg to differ!

Ja handlar gärna skivor med mina favorit artister!

OnT: Det är säkert skittöntigt men Facebook har ju blivit som en ända stor dejtingsite, testa där!
Citera
2011-03-05, 17:04
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mutix
På vilket sätt ska hon vara bar?

Hon ska vara bar på sätt, antar jag.
Citera
2011-03-05, 17:05
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av påskkycklingar
Känns ju dumt att fråga om hjälp om jag inte ska köpa något
Han jobbar i en cd-, bokaffär. Inte precis att en normal människa går och köper en cd

En lite halvgalen idé, men om du säger hej och ler så kanske han gör sitt jobb och pratar med kunden.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback