Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2004-09-05, 23:11
Bannlyst
Läste mig igenom thompa fallet och tänkte posta repply där men som vanligt var det låst, och givetvis av fröken LT.

Kommer ej peka på enskilda saker, men varför lurar ni er själva. Ni vet hur jävla dålig moderator LT är. Att säga något annat är bara fet lögn, och det vet ni lika bra som oss andra här. Det är ju uppenbart att hon har något form av kontrollbehov och hon är skyldig till 50% av alla trådlåsningar här. Trots att hon motsvarar ett par % av moderator-styrkan.
Flesta av trådlåsningarna är inte ens berättigade. Ofta räcker det med 2-3 inlägg av 50 stycken som "spårat ur" för att ge henne skäl att stänga ner topicen.
Man skulle kunna tro att ni inte vill att det hålls en diskussion överhuvudtaget?

Kortfattat tycker jag mods och admins ska tar ur tungan ur röven på LT och låta hon anpassa sig efter FBs regler och inte tvärtom. Bäst av allt vore det vara att göra henne till vanlig user, något som varit önskat här hela tiden.

Ni har fått så många klagomål på henne. Tror ni inte det ligger någon som helst grund för det??? Är FB till för Er admins/mods som är gillar kontroll och vill utöva sin makt eller är det till för att skapa ett bra/annorlunda forum för diskussioner utan kontrollkåta mods?

Håller mej neutral till thompafrågan

men instämmer med Roger P inlägg

Citat:
Ursprungligen postat av Roger P
FB är en sjuk soppa full av dubbelmoral, svågerpolitik och rövslickeri. Jag har debatterat våldsamt om FB:s vara och icke vara, hur man ska kunna förbättra saker och vad som inte funkar. Jag är dock numera av åsikten att det inte hjälpervad man än tycker eftersom nästan uteslutande alla beslut fattas efter förslag av rövslickareliten. Jag skiter därför i att försöka påverka FB mer.

Patetiskt att läsa från dessa rövslickare. Ni har verkligen ingen stake och ingen respekt.
2004-09-05, 23:31
Medlem
Namblas avatar
Hur kom jag in i det hela? Skriv rätt namn i citatet
Jag instämmer också i Rogers inlägg, dock så kommer nog denna tråd låsas av forumets gulleplutt LT med hänvisning till någon av reglerna som står henne så nära.
2004-09-05, 23:35
Medlem
TuXIs avatar
Om jag får gissa kommer du snart få dig ett par kängor och även denna tråden kommer att låsas.... Thats life.
2004-09-05, 23:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av TuXI
Om jag får gissa kommer du snart få dig ett par kängor och även denna tråden kommer att låsas.... Thats life.

Förmodligen blir det någon av LTs knähundar som går loss. Tycker admin borde vakna upp snart.

Han såg ju hur det gick när han gav sitt oreserverade stöd till en sådan pajas om Securion...höll inte mer än några veckor.
2004-09-05, 23:41
Medlem
Namblas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Turbo-Niclas
Förmodligen blir det någon av LTs knähundar som går loss.

Ja, att Caine kommer skriva något är väl inte en alldeles för vågad gissning?

Det är tyvärr bara att bita i det sura äpplet för LT kommer knappast fråntas sin modstatus, beklagligt faktiskt då hon inte är någon vidare bra mod med hennes jävla sätt.
2004-09-05, 23:48
Medlem
Memnoks avatar
Nu vet jag inte om även jag klassas som en rövslickande knähund (i så fall har vi en del att tala om), men jag tror att om du är mer specifik så blir det lättare att ta till sig din kritik.

Är LT en dålig moderator? Visa i så fall med exempel på misstag hon har gjort.
Låses det för många trådar? Vilka trådar skall i så fall inte låsas? Vilka riktlinjer borde gälla?

Som sagt var, jag förstår att du (och många andra) har synpunkter och är missnöjda på moderatorers och lednings beteende ibland, men det är svårt att ändra på något eller göra dig/er nöjda om kritiken består av: LT är en dålig moderator och ni andra slickar röv...
2004-09-06, 00:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Memnok
Nu vet jag inte om även jag klassas som en rövslickande knähund (i så fall har vi en del att tala om), men jag tror att om du är mer specifik så blir det lättare att ta till sig din kritik.

Är LT en dålig moderator? Visa i så fall med exempel på misstag hon har gjort.
Låses det för många trådar? Vilka trådar skall i så fall inte låsas? Vilka riktlinjer borde gälla?

Som sagt var, jag förstår att du (och många andra) har synpunkter och är missnöjda på moderatorers och lednings beteende ibland, men det är svårt att ändra på något eller göra dig/er nöjda om kritiken består av: LT är en dålig moderator och ni andra slickar röv...

Nämner ej några namn, men rövslickarna bör känna vid sig vilka de är.
Du vet lika bra som oss andra här hur dålig moderator och maktkåt hon är. Det är knappast någon hemlighet så vad sägs om att vi lägger ner det spelet va?

Håll denna tråden öppen så kan jag + övriga mata in blundrar från henne. Varje vecka är det en eller flera trådar som jag ska svara på men som blivit spärrade av fröken LT....utan att det funnits grund för det.

På sista stycket, vill du göra något åt det, så ta ifrån henne modstatusen. Eller få admin att gör det. Det är snarare en tidsfråga så varför dra ut på tiden? Förtroede för mods/admins kommer bara minska och uppfattningen om Er som Roger P så elegant uttryckte sig kommer bara stärkas.

http://forum.flashback.info/scandinavia/showthread.php?t=147346&page=1&pp=15

thompalåsningen. De sista 5-6 posterna av 65 var OT. Hade räckt med en tillrättavisning eller motsvarande.

Finns massvis med sådana trådar...väldigt intressanta som hon dödar av någon "sjuk" anledning.
2004-09-06, 00:04
Medlem
Carcasss avatar
Äh, nu ska ni vara snälla. Det är ju uppenbart att hon inte kan ha mycket till liv utanför FB - så låt henne nu ha sitt lilla roliga. Alla måste ju hävda sig någonstans.
2004-09-06, 00:10
Medlem
Mr Caves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carcass
Äh, nu ska ni vara snälla. Det är ju uppenbart att hon inte kan ha mycket till liv utanför FB - så låt henne nu ha sitt lilla roliga. Alla måste ju hävda sig någonstans.

2004-09-06, 00:11
Medlem
LadyTieras avatar
Jag har inte fått ett enda pm av dig ang att låsa upp trådar, vad jag kan påminna mig om. så du har egentligen inte något att säga till om i denna fråga.

de som har pm;at mig om varför jag har låst har också fått svar och kunnat föra en dialog med mig.

Är det verkligen konsturktivt att anklaga administrationen för att slicka min stjärt? då måste det vara lika konstruktivt av mig att anklaga din mun för att vara lik ett anus, så mycket skit som den bajsar ut.

och att jag låser trådar mer än andra kanske har att göra med att jag modererar 10 + flashback, dvs 11 forum, vara många där är forum med hög aktivitet.

är du så passa nonchalant och ointresserad av att posta i trådarna jag låser att du inte kan pm:a mig och istället sammlar på dig en massa agressioner så är det faktiskt så att du är en dålig användare, inte jag som är en dålig moderator.
2004-09-06, 00:15
Medlem
flowss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LadyTiera
Jag har inte fått ett enda pm av dig ang att låsa upp trådar, vad jag kan påminna mig om. så du har egentligen inte något att säga till om i denna fråga.

de som har pm;at mig om varför jag har låst har också fått svar och kunnat föra en dialog med mig.

Är det verkligen konsturktivt att anklaga administrationen för att slicka min stjärt? då måste det vara lika konstruktivt av mig att anklaga din mun för att vara lik ett anus, så mycket skit som den bajsar ut.

och att jag låser trådar mer än andra kanske har att göra med att jag modererar 10 + flashback, dvs 11 forum, vara många där är forum med hög aktivitet.

är du så passa nonchalant och ointresserad av att posta i trådarna jag låser att du inte kan pm:a mig och istället sammlar på dig en massa agressioner så är det faktiskt så att du är en dålig användare, inte jag som är en dålig moderator.

Man måste ju ändå se att något är fel när så mycket klagomål finns, de kommer ju faktiskt inte från ingenstans.

Börjar kunder avvika från en butik måste butikschefen ta reda på varför.
2004-09-06, 00:15
Bannlyst
Det var knappast fel att låsa Thompa-tråden. Vad mer hade kunnat komma ut av den diskussionen?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in