Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-03-04, 11:46
  #1
Medlem
simonahs avatar
Kan förlänga mitt abonnemang hos tre om drygt 2 veckor och funderar lite på vad jag ska byta till för telefon.
Har funderat på om jag ska slå till på en iPhone 4, någon HTC eller LGs nya (optimus 2x)
Om jag bestämmer mig för en iPhone 4, ska jag slå till eller vänta på 5an som antagligen kommer i sommar?
Å andra sidan säger alla att man ska INTE vänta på en ny telefon eftersom det kommer nya hela tiden kommer man aldrig kunna bestämma sig.

Ni som har iPhone:
Hur mycket lider man av att den är så låst? (är inte intresserad av att jailbreaka)
Hur mycket lider man av att den inte stöder flash?

HTC är ju ett annat alternativ, men vet inte hur deras batteri fungerar? har hört iaf på de äldre att batteriet inte var någon höjdare.

Optimus 2x verkar vara riktigt fet, men vad har LG för kvalité egentligen? har de släppt några andra bra eller ska man se den som ett test från deras sida?

Jag funderar också på om jag tar en telefon med android kommer jag kanske ångra mig för att det inte blev en iphone. Gillar verkligen touchen på iphonen och hur allt flyter så oerhört bra, vilket det enligt mig inte gör på android-lurarna.
Citera
2011-03-04, 11:49
  #2
Medlem
Forbliranonyms avatar
Iphone är den bästa, vi lider inte alls, vi har marknadens bästa telefon och är nöjda bara. Klart du inte ska vänta köp en 4a och sluta fundera.
Citera
2011-03-09, 22:31
  #3
Medlem
om du inte tycker att iphone är för dyr så kör hårt...annars skulle jag ta en android typ desire hd eller desire. OCh det är verkligen inget fel på htc:s batteritider...laddar min varannan dag.

Om du vill ha iphone skulle jag ha väntat på 5:an
Citera
2011-03-09, 22:44
  #4
Medlem
Aipod22s avatar
Iphonen är ett självklart val om du har pengar iofs.
Annars finns det ju en heldel budget telefoner typ som htc,lg,se
Om du bara nöjer dig med simpla appar och lite halvbra prestanda osv..
Citera
2011-03-09, 22:46
  #5
Medlem
hapdes avatar
Iphone, inget snack om saken.

Förut var jag så anti apple man kunde bli men så fort jag lade vantarna på min kusins så blev jag helt förtrollad. Smidigheten, snabbheten och framför allt designen är så bra det kan bli. Tar den rätt bra kort och filmar i HD.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback