• 1
  • 2
2011-03-04, 03:03
Medlem
SiatheOnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ante1982
jag fick sertralin för att jag blev deppig av en kronisk smärta! men jag åt i några veckor men jag tyckte inte det funkade! jag tar vid behov tramadol och imovane! men docktor fittan skiver bara ett utag åt gången så jag måste ringa ditt och övertala han två gånger i månaden och han säger att han är les på att jag alltid ringer han! men jäveln kan väl sätta fyra utag direck så jag slipper ringa asset!!!

Funderat på att använda dom till annat än dom är till för eller, t.ex en ''tripp'' dock är trippen ganska mild enligt mig, man blir bara jävligt flummig och cp
Citera
2011-03-04, 03:03
Medlem
hapdes avatar
Du förlorar iaf inget på att vänta och se, har också haft återkommande självmordstankar men jag väntade på att saker och ting skulle bli bättre och det blev det.
För är man så jävla nere att man är redo att avsluta livet på jorden så kan det knappast bli sämre så då är det inte mer än logiskt att det kommer bli bättre.
Citera
2011-03-04, 03:30
Medlem
SiatheOnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hapde
Du förlorar iaf inget på att vänta och se, har också haft återkommande självmordstankar men jag väntade på att saker och ting skulle bli bättre och det blev det.
För är man så jävla nere att man är redo att avsluta livet på jorden så kan det knappast bli sämre så då är det inte mer än logiskt att det kommer bli bättre.

Väldigt bra ord där, ska följa ditt exempel Finns mycket jag vill göra i livet innan jag dör, t.ex testa svamp haha Så nej, döden får vänta ett tag
Citera
2011-03-04, 12:34
Medlem
Astenikers avatar
Fel forumdel.

Bensodiazepiner -> Psykiska problem

/Mod.
Citera
2011-03-04, 17:22
Medlem
reilevs avatar
runt 80 venlafaxin, okänt antal zyprexa, en flaska theralen och en del benzo skicka mig till iva en vecka. så det va inte tillräckligt.
hade nålar på fyra ställen och slang i kuken. kommer inte på vad det heter
Senast redigerad av reilev 2011-03-04 kl. 17:24.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in