• 1
  • 2
2004-09-08, 11:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vintersömn
Ett litet tips innan du ger upp helt och hållet:
Om du skulle råka vara ute och morbidturista i Knutby kan jag varmt rekommendera Knutby Krog. Bland de godaste (om inte DEN godaste) pizzorna jag ätit i hela mitt liv och en fruktansvärt trevlig pizzabagare. Och miljön! Det gör inte pizzan sämre att man under tiden man äter kan insupa stämmningen och fantisera om att Kristi Brud kanske har ätit där, Helge och Barnflickan kanske har haft romantiska möten på just den stolen man sitter, Alexandra har bättrat på sminket på toaletten o.s.v.

jepp, knutbys pizzor är fina.. Brukar åka förbi där när man är ute och kör hoj knutbys excellenta grusvägar.
Citera
2004-09-08, 11:56
Medlem
Makehastes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av auto:erotic
Då gjorde hon ett ganska dåligt jobb.
Förlåt, men det var typ det roligaste jag läst på Flashback på flera månader.
Citera
2004-09-08, 12:03
Medlem
Det som är lite jobbigt med hemkörning av pizzor är att de som kör ut pizzorna allt för ofta inte har ngn växel med sig och tar lite extra pengar som dricks. Sen när de har gått och man ska sätta sig att äta sin pizza så är den kall.

Har en kompis som blev hotat av en pizzabagare när han åkte och klagade på att de fått vänta i över en å en halv timma på sina pizzor och att de var kalla när de skulle äta dem. Pizzaägaren hotade med att slå ner dem nästa gång han såg dem. Jag tror nog inte att han köpte pizzor från den pizzerian.

Men pizzor är alldeles för god mat för att sluta äta.

Mixmästarn
Citera
2004-09-08, 12:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mixmästarn
Har en kompis som blev hotat av en pizzabagare när han åkte och klagade på att de fått vänta i över en å en halv timma på sina pizzor och att de var kalla när de skulle äta dem. Pizzaägaren hotade med att slå ner dem nästa gång han såg dem. Jag tror nog inte att han köpte pizzor från den pizzerian.

Management by fear.
Citera
2004-09-08, 17:09
Medlem
Vintersömns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av raskolnikov
jepp, knutbys pizzor är fina.. Brukar åka förbi där när man är ute och kör hoj knutbys excellenta grusvägar.
Ahh... En till som kan bekräfta! Jag har faktiskt bara hört gott om den pizerian faktiskt. Fina råvaror tror jag också att de använder. Det märks att det inte är den vanliga osten och skinkan. Och fantastisk service. Den killen måste verkligen ha fått ett uppsving i affärerna efter allt rabalder. Säskilt som det (så vitt jag vet) är den enda restauranten i byn...
Citera
2004-09-08, 17:16
Medlem
hagge3s avatar
Så länge det smakar gott så är det okej för mig.
Citera
2004-09-08, 17:23
Medlem
david_båths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svensken Von Svensken
2. Trots att Polska coca-cola har en bitter metall smak så kan jag inte dricka det.

Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in