Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-03-03, 07:48
  #1
Medlem
Galenskaperna fortsätter. Dagen efter att regeringen kommit överens om att ge illegala invandare fri tillgång till sjukvård och skola kommer nu nästa slag.

Svenskarna har för första gången sedan NyD röstat in ett invandringskritiskt part i Riksdagen, nu väljer Reinfeldt att spotta den växande folkviljan rakt i ansiktet genom att göra upp migrationspolitik med extremisterna i MP, som knappast vunnit röstar för sin invandringspolitik. Miljöpartiet vill ha en helt oreglerad invandring. Tack alla ni som röstade borgerligt! Detaljer kommer snart.

Citat:
Regeringen har tillsammans med Miljöpartiet (MP) träffat en överenskommelse om migrationspolitiken, enligt ett pressmeddelande.

Exakt vad man kommit överens om framgår inte. På en pressträff på torsdagsmorgonen ska överenskommelsen presenteras närmare.

– Det är en bred migrationspolitisk överenskommelse. Detaljerna överlåter jag åt partiledarna att presentera, säger Roberta Alenius, presschef hos statsminister Fredrik Reinfeldt (M).

http://www.aftonbladet.se/senastenyt...icle8652407.ab
Citera
2011-03-03, 08:03
  #2
Medlem
Skafferns avatar
Jaha detta har jag varnat för hela tiden.
I sin strävan att släppa in fler och fler skyr imamen Reinfeldt inga gränser och när han känner på sig att framförallt C och Kd hänger löst i nästa val väljer han att redan nu påbörja sitt samarbete med Mp.
Men de invandringskritiska alliansväljarna kommer fortsätta att försvara dem. För som vi alla vet:
"Det är inte Reinfeldts fel, det är sossarnas"
"Egentligen vill han samarbeta med SD"
"Det är sossemedias fel"
"Det är synd om Reinfeldt för han tycker egentligen som SD men tvingas lyssna på Fp, C och Kd."
Citera
2011-03-03, 08:59
  #3
Medlem
Presskonferens nu kl. 9, live på SVT http://svtplay.se/v/2345432/rapport/...verenskommelse och aftonhoran. Jag vågar inte ens gissa vilka galenskaper de kokat ihop för att få med Mp.
Citera
2011-03-03, 09:06
  #4
Medlem
Skafferns avatar
"Detta markerar ett vägval för Sverige"
Haha! Tack alliansväljare!
Citera
2011-03-03, 09:10
  #5
Medlem
Härligt, snart blir det massanöriginvandring från Somalia igen. Man kommer väsentligen skita i pass- och id-kraven. Sveriges framtid är räddad
Citera
2011-03-03, 09:17
  #6
Medlem
Lysande! Det känns skönt att vi tydligt signalerar såväl att Sverige kan styras av en de facto minoritetsregering som att vi tar ställning för en humanitär syn på invandring.

SD är och fortsätter vara ett marginaliserat parti som tilltalar de få.
Citera
2011-03-03, 09:21
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PeyoteUgly
Lysande! Det känns skönt att vi tydligt signalerar såväl att Sverige kan styras av en de facto minoritetsregering som att vi tar ställning för en humanitär syn på invandring.

SD är och fortsätter vara ett marginaliserat parti som tilltalar de få.

jag hoppas att du minst har en flykting boende hos dej om du tycker det är så jävla bra.
Detta är slutet för Sverige.
Citera
2011-03-03, 09:22
  #8
Medlem
Villdemars avatar
Spiken i kistan för Sverigedemokraterna eller en ny boooooossst??????????????

Fler kommer att få invandra till Sverige.
Anhöriginvandringen komme att öka.
Fler ensamma flyktingbarn får stanna.
Alla som invandrar till Sverige får hälso- och sjukvård.
Citera
2011-03-03, 09:24
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dodri
jag hoppas att du minst har en flykting boende hos dej om du tycker det är så jävla bra.
Detta är slutet för Sverige.

Jepp! Nu är Sverige slut för att personer som redan är här och går i skolan får göra det på papper och de som är sjuka får gå till en läkare. Det och att de svartmuskiga männen kommer ta ditt jobb såklart.
Citera
2011-03-03, 09:28
  #10
Medlem
Wirrelitos avatar
Jag förstår inte varför det inte sker ett upplopp mot invandring snart. Tänk illuminati-stuket, skjut Reinfeldt samt alla oliktänkande för att bevara Sverige från att gå helt i stöpet.
Citera
2011-03-03, 09:33
  #11
Medlem
ruckaalis avatar
Hoppas att ni alliansväljare skäms. Man bryr sig inte om de sjuka i landet, arbetslösa, ungdomar, pensionärer. Men invandrarna ska man satsa hur mkt pengar på som helst. SKÄMS
Citera
2011-03-03, 09:35
  #12
Medlem
Så det här är alltså den uppgörelsen som det talades om efter valet? Jag antar att alliansen hädanefter kan åtnjuta majoritet vid alla beslut med hjälp av miljöpartiets direkta stöd. Om så är fallet så lär det inte bara reta upp gamla moderater, utan även vänsterfalangen inom mp som ser Reinfeldt som antikrist inkarnerad.
__________________
Senast redigerad av Onkel-Matz 2011-03-03 kl. 09:42.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback