Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-04-12, 23:10
  #181
Medlem
italian-stalions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av matte1234
nu vet vi att du har bråkat om jag läst i rätt rapport + att du har en sol som tatuering smart sagt

Gubben lilla..vill du såå gärna träffa eller lära känna mig är du jättevälkommen..vill du ha adress är det bara att dra iväg ett pm.

Låter som om du vill bli fistad..
Citera
2011-04-13, 01:40
  #182
Medlem
Gibsones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tongue
Ah fan, jobbigt när reflexerna tar över...

Som tex när jag åkte tunnelbana och en tant kom och satte sig bredvid mig och knackade på axeln.
Skallade kärringen rätt över pannloben och fick till en rear choke tills jag insåg vad jag höll på med.
Jag måste bara säga WoW! Grattis!
Citera
2011-05-02, 15:28
  #183
Medlem
italian-stalions avatar
Nu börjar slutet att närma sig..
Dem sista anavaren togs idag och har 4 injekt kvar av HCG.

Däremot så fick jag för mig att prova på melanotan och efter 2 veckor på M2 så har jag nu massor med svart liknande "finnar"..ser ut som leverfläckar men är knottriga som finnar.
Hela nedre kuk roten och på pungen..
Dem ser ut som svarta linfrön..

Vet fan inte om jag bör uppsöka vårdcentralen..

Annars hittils av min kur:
Inga märkvärdiga bieffekter ovan kropp..blodtrycket är inom standard gränsen.
Citera
2011-05-02, 15:29
  #184
Medlem
italian-stalions avatar
Nån som har tips erfarenhet av dessa "leverfläckar"?
Citera
2011-05-02, 17:13
  #185
Medlem
runds avatar
Fick du några fina ökningar av kuren ? Lite stats/mått före och efter vore trevligt .
Citera
2011-05-04, 15:15
  #186
Medlem
italian-stalions avatar
En sak som jag tänkte på är om jag borde slänga in Oxar nu dem sista veckorna innan jag kliver av Testot.
Oxarna är MIR 40mg.

Några komments på det?
Citera
2011-05-04, 15:17
  #187
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av italian-stalion
En sak som jag tänkte på är om jag borde slänga in Oxar nu dem sista veckorna innan jag kliver av Testot.
Oxarna är MIR 40mg.

Några komments på det?

Kör oxarna lite senare som andra kur istället och kör din pct. att gå av aas är alltid en erfarenhet som man bör ha.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback