Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-03-01, 15:11
  #1
Medlem
italian-stalions avatar
ÄNTLIGEN!!!

Efter flera månaders pluggande om AAS, AI och SERM så vågade jag på mig mitt 1:a kur.
Under den här tiden har jag TVINGAT mig själv att sluta röka efter 12år.
Allt för att ge mig dem rätta förutsättningarna.

Det har tagit mig ca 4 veckor att skrapa ihop mina godisar samt verktyg, men fortfarande har jag inte fått mina Anavar..och ska jag vara ärlig så börjar jag att bli lite otålig och halv irriterad på mitt inköps ställe..
Men å andra sidan, det är väl "charmen" med AAS..frågan är inte OM, utan NÄR man blir blåst av sin kran eller "shop"
Därför så gjorde små beställningar, dem/den som levererar hamnar i " min inköps lista", annars har dem själva trampat sig på svansen

Min kur:
Testo E - Galenika 250mg/ampuller 20st
Anavar - Lion Lab 20mg 100st ( Hoppas bara att jag inte behöver göra en ny order)
Hcg Lepori - 10.000 i.u
Nolvadex - MIR 20mg 60st
Letro - MIR 2,5mg 30st

1.Testo 500mg/e5d
2.Testo 500mg/e5d
3.Testo 500mg/e5d HCG 500i.u/e3d
4.Testo 500mg/e5d HCG 500i.u/e3d
5.Testo 500mg/e5d HCG 500i.u/e3d
6.Testo 500mg/e5d HCG 500i.u/e3d
7.Testo 500mg/e5d Anavar 40mg/ed HCG 500i.u/e3d
8.Testo 500mg/e5d Anavar 40mg/ed HCG 500i.u/e3d
9.Testo 500mg/e5d Anavar 40mg/ed HCG 500i.u/e3d
10.Testo 250mg/e5d Anavar 40mg/ed HCG 500i.u/e3d
11.Testo 250mg/e5d Anavar 40mg/ed HCG 500i.u/e3d
12. Anavar 40mg/ed
13. Anavar 40mg/ed Nolva 20mg/ed
14. Nolva 20mg/ed
15. Nolva 20mg/ed
16. Nolva 20mg/ed


Kosttillskott:
Whey 100
Jack 3D
EAA
Koffein tabletter ( endast vid behov)
Omega 3 + multivitamin
Multivitamin

Har även ca 150st Efedrin hemma som jag tänkte experimentera under min VLCD kur.

Stats:
# 28 år
# 106 kg
# 196 cm
# Ytterst Lite kropps hår på mage och bröst och INGET på rygg
# Mycket hår på huvudet
# Inga finnar
#Har redan en MASSA hudbristningar i kroppen, ser ut som han i "Machete" på kroppen..Har haft det sedan 13 års åldern..DET FINNS INGET HJÄLPMEDEL MOT DET OCH INGA MIRAKEL KURER MOT DET..Acceptera läget och rulla vidare för dem som har hudbristningar

Anledningen till att jag skriver detta är för att kunna "mäta" efter kur+PCT.

DET ABSOLUT VIKTIGASTE MED ATT KURA:

Mål med kuren:

# väga ca 100-105 kg i mer % muskelmassa
# väga ca 100-105 kg i MYCKET mindre % fettmassa

Eftersom jag ÄR en "hobby" byggare, är jag mer intresserad av en atletiskt kropp än en Bodybuilder-kropp.
Jag är TRÖTT på att vara stor och vill istället se mer atletiskt ut..( vid 13 års ålder hade jag skägg,190cm och vägde ca 95 kg)

Val av prepp:

# Testo E - Tydligen en MYCKET bra bas prepp som är "Ett måste"
- Mycket mildare mot inre organen än orala som t.ex Dboll
# Anavar - Kvalitativa muskelökningar samt ger en hårdare och muskulär look
- En av dem "snällaste" orala mot inre organen

Den klassiska "Deca+Testo" var jag mycket sugen på och kommer troligen att hoppa på ett sådant kur, men ville ABSOLUT INTE ha det i min 1:a, p.g.a 19-nor.

Träning:

Pass 1/måndag: Axlar - triceps
Pass 2/ tisdag: Ben - Mage
Vila (onsdag)
Pass 3/torsdag: bröst - biceps
Pass 4/fredag: Rygg - Trapet
Vila (Lördag)
Pass 5/söndag: Mage + Simma/Cardio/kondition

Kost:

Kort och gott; MKT protein samt att försöka ligga på +/- 0 i kcal intag.

Kurstart:

2 veckor in i kuren kommer jag att påbörja en VLCD-kur i 10-14 dagar.
Kommer antagligen att slänga in Efedrin för att stilla hungern.

Jag kommer att uppdatera min rapport med bilder, varje måndag, för att kunna "se" skillnaden, då man oftast inte kan se någon skillnad på sig själv från spegeln
Sen tror jag att det blir roligare att följa för Er

Vill även tacka Er ALLA som har hjälpt mig med mina frågor och funderingar..tack för att ni orkade med mig och mina Pm..vill inte namnge några, eftersom det slutade med kaos sist, när jag skrev att jag hade fått hjälp från "någon".

Jag hoppas verkligen att jag har skrivit ner ALLT om mig och mitt mål..annars är det bara att fråga

Nu skall jag sitta och sticka mitt 1:a injekt...
__________________
Senast redigerad av italian-stalion 2011-03-01 kl. 15:36.
Citera
2011-03-01, 15:15
  #2
Medlem
makaveli143s avatar
Du verkar ha gjort din hemläxa mkt bra!

MEN du har för lite anavar du har anavar för 25 dagar men du ska ligga på i 7 veckor. Du måste handla på mer förstår inte hur du kan ha räknat fel där.
Citera
2011-03-01, 15:23
  #3
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av italian-stalion
[
2 veckor in i kuren kommer jag att påbörja en VLCD-kur i 10-14 dagar.
Kommer antagligen att slänga in Efedrin för att stilla hungern.

Hoppas du skojar? Tycker du slänger bort din första kur. Första kuren är alltid ens bästa! Försök bygga så mycket massa som möjligt istället, och sluta upp med dumheterna.
Citera
2011-03-01, 15:31
  #4
Avstängd
Vinscents avatar
ey din avatar kränker över 1 miljard hästar världen över, ta bort den asså

Och ja du behöver väl dubbelt så mycket anavar? 7 veckor * 7 dagar * 40 mg = 1960. Det / 20 = 98. Du har 50 st, så du behöver 48 till.
__________________
Senast redigerad av Vinscent 2011-03-01 kl. 15:34.
Citera
2011-03-01, 15:33
  #5
Medlem
italian-stalions avatar
Försökte att få in 2 st ampulls olja i 1. 3ml spruta..det funkade FAAAAN inte..
Hade en 20g gul nål för uppsug och en 23g blå nål för injekt.

Det var ju meningen att suga upp 250mg/1ml från varje ampull, men när jag hade sugit upp den ena ampullen med 1ml, så var kolven på sprutan redan på max..alltså på 3ml strecket..1ml olja och 2ml luft.
Försökte att trycka ut luften men, då rann ju oljan ut..
Så jag öppnade ytterligare en spruta och en uppsugningsnål och sög upp den andra ampullen..nu hade jag 2 sprutor med 1ml olja i vardera..
Tog bort nålen på den ena sprutan och "injekterade" i sprutan med den andra..efter att ha tryckt ut luften och bubblorna, så hade jag BARA 1,5ml olja kvar..resten hade gått svinn...FAAAAAAANNN

GE MIG RÅD & TIPS..

Att bryta av dem jävla ampullerna var inte svårt..men däremot "krossades" dem istället för att brytas av fint..så jag var SKITRÄDD för att jag skulle råka suga upp glassplitter..

GE MIG RÅD & TIPS

Tvättade händer MKT noga med diskmedel och tvättade även låret med diskmedel..
Tog fram sprittussarna som jag köpte från Apoteket och rengjorde med 5st på låret,fingrarna och ampullerna
Hade plåstern redo och 2 extra sprittussar för att rengöra efter injekt..

Satt på soffan med byxorna nerdragna och tankarna började komma;
-Ska jag banga..
-Varför kör jag inte orala
-tänk om bl.a bla. bl.a

Sen orkade jag inte tänka längre och högg den bara i låret..och JÄVLAR vad jag ÄLSKADE smärtan..jag fick värsta kicken av att sitta med en spruta i låret
Försökte hela tiden tänka på att INTE sticka in hela nålen..ifall om nåljäveln går sönder, så att man kan dra ut den med pincett OM den skulle böjas eller gå av..

Aspirerade och det kom2-3 bublor..sedan tryckte jag in allt...väntade lite och när jag skulle dra ut den..var jag slarvig och drog ut den på snedden, så att nålen "ploppade" ut på det sista..ALDRIG MER att jag stressar ut nålen..utan ska försöka att dra ut den rakt..

Eftersom jag ska uppdatera kur rapporten med bilder varje måndag, så försöker jag att hitta "hemsidor" där man kan ladda upp bilderna..utan att få det spårat till mig..
Någon som vet hur man gör?? Vilken hemsida??
Citera
2011-03-01, 15:36
  #6
Avstängd
Vinscents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av italian-stalion
Försökte att trycka ut luften men, då rann ju oljan ut..

Vänd nålen pekandes mot taket så lägger sig rimligtvis luften över oljan. Oljan i själva kanylen kommer gå förlorad men det är väl försumbart.
Citera
2011-03-01, 15:39
  #7
Medlem
italian-stalions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av makaveli143
Du verkar ha gjort din hemläxa mkt bra!

MEN du har för lite anavar du har anavar för 25 dagar men du ska ligga på i 7 veckor. Du måste handla på mer förstår inte hur du kan ha räknat fel där.

Har skrivit fel..det skall vara :
20mg X 100st.= 2000mg/50dagar, 50 dagar/7= 7veckor
7veckor/50dagar-40mg/ed-
Citera
2011-03-01, 15:42
  #8
Medlem
italian-stalions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IseeYouu
Hoppas du skojar? Tycker du slänger bort din första kur. Första kuren är alltid ens bästa! Försök bygga så mycket massa som möjligt istället, och sluta upp med dumheterna.

Jag vill bygga en "fettfri" massa.
Hellre 3kg "ren" ökning än 10kg med "plufsig" ökning..

Svårt och förklara..men hoppas att du förstår hur jag menar..
Citera
2011-03-01, 17:14
  #9
Medlem
matte1234s avatar
imageshack!
Citera
2011-03-01, 17:34
  #10
Medlem
makaveli143s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av italian-stalion
Jag vill bygga en "fettfri" massa.
Hellre 3kg "ren" ökning än 10kg med "plufsig" ökning..

Svårt och förklara..men hoppas att du förstår hur jag menar..
Missade att du ska köra VLCD mitt i oxå , kom igen nu hingsten fucka inte upp det här. Du har gjort en bra hemläxa och valt bra prepp med bra motiveringar och du hade tydligen rätt mängd anavar.

Du bygger varken fettfri eller plufsig massa med vlcd , du TAPPAR massa och inget annat det är ju fan 600 kalorier om dagen i 14 dagar vill du se ut som en somalie lr. Kör +- 0 om du vill fördela om fett/muskel mängden på kroppen fast jag tycker det är synd o skam o göra det näru valt o kura.
Citera
2011-03-01, 17:58
  #11
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av italian-stalion
Efter flera månaders pluggande så vågade jag på mig mitt 1:a kur.

# Ytterst Lite kropps hår på mage och bröst och INGET på rygg
# Mycket hår på huvudet

2 veckor in i kuren kommer jag att påbörja en VLCD-kur i 10-14 dagar.

Citat:
Ursprungligen postat av italian-stalion
Tvättade händer MKT noga med diskmedel och tvättade även låret med diskmedel..
Tog fram sprittussarna som jag köpte från Apoteket och rengjorde med 5st på låret,fingrarna och ampullerna
Hade plåstern redo och 2 extra sprittussar för att rengöra efter injekt..

Satt på soffan med byxorna nerdragna och tankarna började komma;
-Varför kör jag inte oralt

ifall om nåljäveln går sönder, så att man kan dra ut den med pincett OM den skulle böjas eller gå av..
ser ut som nåt en tjej hade skrivit. byt nick. Italian_mare eller Mare_italiano blir bra.

allvar. en intressant kur. ska bli roligt att följa.
Citera
2011-03-01, 17:59
  #12
Medlem
matte1234s avatar
http://imageshack.us/ bild nu !!!!! ploxx
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback