Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-08-31, 17:43
  #445
Medlem
Erik Östs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2006
Svenska Dagbladets chefredaktör och ansvarig utgivare Anna Careborg blir ny nyhets- och sportdirektör på SVT.
https://www.svt.se/kultur/anna-careborg-till-svt

– Anna Careborg är en klok publicist med djup insikt i både dagens och framtidens digitala medievanor. Hon har modet och kunskapen som krävs och har byggt både starkt förtroende och en förbättrad ekonomi på Svenska Dagbladet, säger Hanna Stjärne, vd på SVT.

Det kommer bli ett hårt jobb med mycket blod ,svett och tårar att försöka äta sig in i sossarnas propagandamedium/maskin (Svt:s..."Public service" ) efter alla dessa (förlorade) år men jag hoppas hon lyckas med sin uppgift nu naturligtvis av hela mitt hjärta så 80% av befolkningen lyckas kvickna till liv!

Barn och barnbarn kommer i framtiden undra -"va fan höll ni på med"- ?

Nu håller jag tummarna för Anna Careborg och framförallt våra ungdomar att de kan rädda oss/er från det här kaoset!

Kort sagt hoppas jag vi får ett äkta Public service som gagnar hela befolkningen till slut efter ALLT!

Har någon i det här förlorade landet öht reflekterat över vad i hela helgoland "Public service" innebär egentligen?

Sätt igång och googla "Public service" nu ärthjärnor , och vad det borde vara , innan svedala går under.
Mer hjälper jag inte till längre enär jag flyttar härifrån snart till ett sundare land och bryr mig inte så mycket längre för jag tror inte Sverige kommer falla i god jord längre. Inge mer me det!
__________________
Senast redigerad av Erik Öst 2023-08-31 kl. 17:51.
Citera
2023-09-20, 12:15
  #446
Medlem
Har nu belönats med MommaPriset.

https://www.dn.se/kultur/peter-wolod...anns-hedrande/
Nyhet i egna tidningen. Men det kanske kommer upp på fler ställen.
Citera
2023-10-14, 00:44
  #447
Medlem
På den senaste tiden har DN utmärkt sig genom att fördröja nyheter om gängvåld med 5-6 timmar.
Ofta snabbast på bollen brukar vara Expressen och SVT.
En förslöad kvälls- och nattredaktion kanske. Eller direktiv att skriv inte om detta? Förrän nödvändigt.
Stämmer ryktet att Wolodarski är psykiskt instabil? Svårt att leda DN under flera år då, kan man tycka.
Citera
2023-10-14, 00:51
  #448
Medlem
På den senaste tiden har DN utmärkt sig genom att fördröja nyheter om gängvåld med 5-6 timmar.
Ofta snabbast på bollen brukar vara Expressen och SVT.
En förslöad kvälls- och nattredaktion kanske. Eller direktiv att skriv inte om detta? Förrän nödvändigt.
Stämmer ryktet att Wolodarski är psykiskt instabil? Svårt att leda DN under flera år då, kan man tycka.
Citera
2023-10-14, 01:17
  #449
Medlem
bradgardsindianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kontrollstyrelsen
På den senaste tiden har DN utmärkt sig genom att fördröja nyheter om gängvåld med 5-6 timmar.
Ofta snabbast på bollen brukar vara Expressen och SVT.
En förslöad kvälls- och nattredaktion kanske. Eller direktiv att skriv inte om detta? Förrän nödvändigt.
Stämmer ryktet att Wolodarski är psykiskt instabil? Svårt att leda DN under flera år då, kan man tycka.

Fast den typen av artiklar har väl traditionellt alltid varit mer av i de så kallade tabloiderna, Aftonbladet eller Expressen. Om det är samma mediehus kanske man därför av något slags tradition ger dem förtur på de händelserna.
Citera
2023-10-14, 01:38
  #450
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bradgardsindianen
Fast den typen av artiklar har väl traditionellt alltid varit mer av i de så kallade tabloiderna, Aftonbladet eller Expressen. Om det är samma mediehus kanske man därför av något slags tradition ger dem förtur på de händelserna.
Så kan det vara förstås. Men SvD brukar vara snabbare, utan att vara tabloid.
Citera
2023-10-14, 07:12
  #451
Avstängd
FindAways avatar
Jag såg honom promenera på Östermalmsgatan för några dagar sedan, helvete vilket sugrör, kan inte väga mycket över 40 pannor
Citera
2023-11-25, 01:39
  #452
Avstängd
Nixters avatar
Angående Wolodarskis enorma mängd Twitter följare.

Notus är en sajt som kontrollerar sk social cap på Twitter, "Social cap is an estimate of how many followers you should have given the amount of engagement you have."

Wolodarski har efter att Notus mätt upp interaktionen från hans konto hela 3307 följare eller ungefär 1,5 % av hans kontos registrerade 250.000 Twitter-följare.

Notus analys
https://app.getnotus.io/leaderboards/pwolodarski

Wolodarskis Twitterkonto
https://twitter.com/pwolodarski?ref_...Ctwgr%5Eauthor
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback