Flashback bygger pepparkakshus!
2011-02-27, 22:11
Bannlyst
Jag hittade precis detta och blir jätte sugen på att pröva det. Kan någon förklara vad det är för något och hur man använder det?

Kollade lite på www.legalhigh.se och blir sugen på att beställa Jamaican Gold Extreme.

Användning:
Öppna upp förpackningen och häll innehållet i en behållare, sedan låt de naturligt
aromrika dofterna fylla rummet och koppla av.
Förpackningen är återvinningsbar.

Jag har läst runt lite och folk skriver att dom röker det, hur funkar det egentligen?

Jag kan ingenting om detta så förklara så mycket som möjligt.
Citera
2011-02-27, 22:18
Bannlyst
I denna tråden säger han att det går och röka, är det samma produkt eller är jag bara efterbliven?

https://www.flashback.org/t1126834
Citera
2011-02-27, 22:19
Medlem
thestalkerdudes avatar
Gissar att du menar texten om hur man anävder produkten. Simpel, Skaffa en pipa, Blanda rostad tobak med själva rökmixen men inte för mycket bara. Tända, ta halsbloss, håll de inne några sekunder, sen blås ut, Repeat. Simpel as that!

Skulle kunna ha skrivit bättre men är så förbannat stek just nu så jag ids inte
Citera
2011-02-27, 22:25
Bannlyst
Behöver man visa leg när man hämtar ut det?
Citera
2011-02-27, 22:26
Medlem
thestalkerdudes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nisl
Behöver man visa leg när man hämtar ut det?

Ja de måste man. Hur gammal är du? Du vet att man måste vara 18 år för detta forum?
Citera
2011-02-27, 22:30
Bannlyst
Jag är 20 år och vill bara veta lite om detta, förklara på.
Citera
2011-02-28, 11:10
Medlem
Me0ws avatar
Förklaringen på hemsidan är bara för att de säljer produkterna som potpurri, det är ingen som följer de där instruktionerna, alla röker det.

JGE är väldigt dålig men kanske kan funka om du vill pröva på lite. Skaffa bong eller rulla en fet spliff med rökmixen och kör hårt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in