2011-02-28, 03:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -charliesheen
oj , hade jag ingen aning om! Ber om ursäkt för mitt första inlägg isf! Men visst kan metamina vara rätt skönt, men inte värt avtändningen, som är ett rent helvete!

Jag bor själv i staterna och kan lätt få tag i adderall, men har alltid trott att det är exakt samma som metamina, så har aldrig vart intresserad. ska ringa min kontakt med en gång

Haha gör det, det är lätt värt det!
Första gången jag testade var det riiiktigt nice. Var dock kaplsar med små små piller i. Hette Adderall XR 30mg. Vart riktigt "tjackad" och var riktigt social fokuserad etc.. braaa länge.
Kände ingen AT heller dagen efter, men sen vet jag inte om det är någon monster dos.

Var dessa:

2011-02-28, 09:41
Medlem
smokey.the.bears avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bk-MDMA
metamina = dextroamfetamin
gatutjack = dextro/levoamfetamin (racematiskt, dvs 50/50)
adderall = dextro/levoamfetamin+amfetaminasalter <3

?

Gatutjack= racematiskt
Adderall= racematiskt, dock bättre gjort. Skillnad på läkemedelsfabriker och polska källarlabb dvs.
2011-02-28, 17:37
Medlem
Ballfagers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sichti
Precis!
I sådana fall verkar det inte gå att få tag på drogernas drog utan recept på internet!

Hur har ni som kommit i kontakt och tagit Adderall fått tag på det. Är det någon som har hämtat hit det från staterna?
För det verkar vara det enda sättet att komma i kontakt med dessa tjackpiller!

Sidan länkar i alla fall till sidor som enligt sidan t.ex. ska vara:

ADDERALL 30mg at $5.49 Per Pill - No Prescription Needed - VISA ONLY
Finns med på den här scamlistan: http://419.myfreeforum.org/1001_meds...about5063.html

Finns väl en sida som brukar diskuteras här ibland som har/hade D-amfetamin. Inget land som jag skulle vilja få paket från dock.
2011-02-28, 19:28
Medlem
Sichtis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ballfager
Finns med på den här scamlistan: http://419.myfreeforum.org/1001_meds...about5063.html

Finns väl en sida som brukar diskuteras här ibland som har/hade D-amfetamin. Inget land som jag skulle vilja få paket från dock.

Dom är verkligen snyggt gjorda dom där scamsidorna!

Tråkigt att det inte finns någon som helst tillgång för Sveriges amfetaminanvändare att få kunna berusa sig på Adderall. Helt klart den ultimata drogen i uppåtväg. Enligt rapporter på erowid så fick till och med en del av personerna som tagit dessa adderallpiller och skrivit rapport även en känsla som kan beskrivas som att vara påverkad på en liten dos MdMa, samtidigt som de blev redigt fjuttade.

Hur som helst om någon skulle bjuda mig på ett adderall piller(chansen är nog relativt liten om jag inte befinner mig i staterna) så skulle jag vara tvungen att neka eftersom jag har lovat mig själv att aldrig använda narkotika nåmer. Men tycker att det är lite trist att inte Sverige har något som helst utbud av detta statliga supertjack för då kan man snacka om att man vet vad man får och köper inte grisen i säcken.

Men det lustiga är att t.ex. metaamfetamin som enligt mig är en skräpdrog får så stark fotfäste i staterna när människor har tillgång till Adderall?
2011-02-28, 19:34
Medlem
metaamfetamin är väl jävligt billigt på gatan i staterna vad jag har förstått och kanske beror på det? Du ska nog se att dessa metatjackisar nog använder Adderall rätt flitigt med
2011-02-28, 19:45
Medlem
Sichtis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ponydreams
metaamfetamin är väl jävligt billigt på gatan i staterna vad jag har förstått och kanske beror på det? Du ska nog se att dessa metatjackisar nog använder Adderall rätt flitigt med

Eller hur!

Vare sig det är rena statliga piller eller skitigt metatjack så blir man ju snabbt risig. Men man håller nog längre om man skulle hålla sig till det tjack staten förser en med fast man nu i de flesta fall köper det illegalt på gatan. Men de flesta tjackisar i USA tänker förmodligen bara på den mest ultimata billiga, kicken.

Grymt att få ett piller som man vet exakt styrka på och allt. Om man nu ska knarka så ska man göra det med stil!
2011-02-28, 20:08
Medlem
Adderall är nått jag verkligen skulle vilja prova! Riktigt schysst kvalitéts tjack o köra ett härligt 5 dagars race på finns de inte mycket som slår! Sedan ha en sub8a redo för att kliva av på Yummi!!!!!!
2011-03-02, 01:06
Medlem
NitrousAcids avatar
Jag har prövat, metamina, dvs dextroamfetaminm inte säker på att adderall innehåller det med men metamina är iaf ganska trevliga om man nu gillar tjack jag är rätt less på tjack.
2011-03-02, 21:10
Medlem
-charliesheens avatar
okej har nu inskaffat mig en hel del adderall, inte dyrt alls. någon som vet vad en bra startdos ligger på ?
2011-03-02, 23:16
Medlem
Sichtis avatar
Citat:
okej har nu inskaffat mig en hel del adderall, inte dyrt alls. någon som vet vad en bra startdos ligger på ?

Jag är "stolt" över dig!

Med andra ord måste det ha gått att beställa för annars har jag nog lite svårt att tro på dig. Fick du kapslar eller tabletter? Vilken styrka ligger kapslarna eller tabletterna på?

30mg borde väl funka till en början!?
Senast redigerad av Sichti 2011-03-02 kl. 23:25.
2011-03-02, 23:26
Medlem
-charliesheens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sichti
Jag är stolt över dig!

Med andra ord måste det ha gått att beställa för annars har jag nog lite svårt att tro på dig. Fick du kapslar eller tabletter? Vilken styrka ligger kapslarna eller tabletterna på?

30mg borde väl funka till en början!?

hehe, jag bor i USA det är 30 mg , http://www.google.se/imgres?imgurl=h...1t:429,r:4,s:0 såhär ser dom ut, köpte dom för 3 dollar styck . det blir att köra ett litet mini-race i helgen!
2011-03-02, 23:33
Medlem
Sichtis avatar
Citat:
hehe, jag bor i USA det är 30 mg , http://www.google.se/imgres?imgurl=h...1t:429,r:4,s:0 såhär ser dom ut, köpte dom för 3 dollar styck . det blir att köra ett litet mini-race i helgen!

Kul, missa det där med att du bor i USA!

Om du bara har tagit så att säga olagligt gatutjack tidigare(med tanke på att du inte får Adderall på recept så är det naturligt vis lika olagligt) så skulle det vara intressant att höra en jämförelse!
Senast redigerad av Sichti 2011-03-02 kl. 23:47.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in