Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-04-08, 21:53
  #145
Medlem
vasaduellers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PhTD
Fältmässig. Fjällräven eller motsvarande.
Ok, det finns alltså de som faktiskt gillar den stilen.

Intressant.

Annars roligt.
Citera
2018-04-09, 00:01
  #146
Medlem
Det mesta duger utom när en kvinna snor mina kläder. Det är ok att sova i en t-shirt eller låna en kofta eller så, men när det blir en vana och hon "alltid" har på sig mina kläder för att de är sköna och bylsiga så tycker jag det är osexigt. Tex. Vid sex att klä av henne mina egna boxerkalsonger, näe det är faktiskt lite osexigt. Sorry, men så är det. Man vill klä av henne trosor, inte sina egna boxerkalsonger. Så läser några kvinnor, sluta med detta.
Citera
2018-04-09, 00:03
  #147
Medlem
Swe1227s avatar
Använd vilka kläder ni vill, det mesta klär en skönhet. Det som ALDRIG klär en tjej är piercingar och tatueringar. Aldrig!
Citera
2018-04-09, 11:26
  #148
Avstängd
Gustav2adolfs avatar
INGET slår sportigt klädda kvinnor!!!
Citera
2018-04-12, 11:34
  #149
Medlem
shorty81s avatar
Det var svårt kvinnor klär sig i så mycket fint, jag uppskattar mest ett bärande leende och en glimt i ögat ,tighta byxor är trevligt.
__________________
Senast redigerad av shorty81 2018-04-12 kl. 11:37.
Citera
2018-04-12, 19:18
  #150
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av shorty81
Det var svårt kvinnor klär sig i så mycket fint, jag uppskattar mest ett bärande leende och en glimt i ögat ,tighta byxor är trevligt.

Detta ^

Vi killar lägger inte märke till de små detaljerna likt kvinnor gör. Tror jag aldrig kommit ihåg en tjejs outfit efter en dejt. Så tänk inte allt för mycket på detta tjejer. Fokusera istället på att se någorlunda anständig ut så löser det sig. Det finaste en tjej kan ha är det fetmarkerade (i mina ögon).
Citera
2018-04-14, 19:24
  #151
Medlem
Variation förnöjer, men proper och samtidigt sexig stil är jag svag för. Typ buisnesslooken med kavaj+kjol eller skjorta+kjol+strumpbyxor.
Egentligen bryr jag mig inte så mycket, bara det är är helt och rent och ser vårdat ut.
Citera
2018-04-14, 19:30
  #152
Medlem
Några exempel på bra klädstil för kvinnor:
http://i.imgur.com/eeq4JWN.jpg
http://c8.alamy.com/comp/AD2HRP/high...eni-AD2HRP.jpg
http://reperul.ro/wp-content/uploads...s-popular.jpeg
https://www.colourbox.dk/preview/150...onel-dragt.jpg
Citera
2018-04-14, 19:37
  #153
Medlem
Challenger-74s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jegg3
Vilken klädstil tycker ni om på tjejer? Gillar ni slampigt, kvinnligt, modeaktigt, tajta, jeans osv? Motivera era svar och skriv gärna vilken klädstil som ni ogillar med. Det känns som att för många killar i Sverige klagar på oss tjejers kläder nu för tiden att vi klär oss tråkigt

Jag klär mig oftast i converse, jeans och en tshirt.

Något som de själva är bekväma i alternativt biker boots, träningstights och skinnjacka. Givetvis under förutsättning att de har ett normalt BMI och inte mer än 20% kroppsfett.
Citera
2018-04-17, 10:56
  #154
Medlem
På somrarna gillar jag klänningar i alla dess former, gärna färgglada om det bärs upp av ett par bruna ben och ett par schyssta sneakers eller klackar. Jeans-shorts kan också vara extremt attraktiv, gärna med någon roligare t shirt och till ett par schyssta sneakers. På vintrarna föredrar jag tighta byxor (jeans går utmärkt, svarta likaså), en stickad tröja eller liknande, boots och någon lite stiligare kappa eller jacka. Skjortor kan också vara tilltalande, antingen med jeans eller med dress byxor.

De flesta stilarna fungerar ganska bra i mina ögon så länge det komponeras väl och det finns en känsla för stil och färg. Ogillar när det ser billigt ut, jag vill inte skämmas i en kvinnas sällskap.
Citera
2018-05-13, 20:17
  #155
Medlem
QwertySalms avatar
Slampigt, utan tvekan. Har bara sett kvinnor som klätt sig slampigt som vunnit män. Dessutom har även män gjort detsamma med samma resultat.

Dessutom så är slampig klädstil det mest attraktiva jag, som man kan tänka mig. Jag respekterar kvinnor för den de är och de fantastiska individer de är. Dessutom så är slampig klädstil sensuellt (inte sexuellt som många tror).

För övrigt så är kvinnlig klädstil, högklackat, tighta jeans ett plus
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback