Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-02-25, 14:26
  #1
Medlem
Namecopys avatar
Hej kära Flashback.

Det är så att jag har en flickvän som jag just för tillfälle har ett distansförhållande. Och jag är lite av sällskap sjuk och därför pratar lite med andra från några sidor. inget seriöst utan bara allmänt.

Men nu i senaste veckan har jag fått kontakt med en tjej från stockholmsområdet. Jag råkade googla hennes epostaddress som hon gav mig och fick fram hennes blogg högst i listan.

jag kikar igenom bloggen och ser att hon har kille och de lever tillsammans från ett bra tag tillbaka.
Men när jag snackar med henne (absolut inte för att få henne, utan bara få prata av mig) så börja jag märka att hon stöter på mig och hon tror att jag kan vara mannen i hennes liv. jag börjar leka lite med tanken att få ha skoj på hennes bekostnad. men som jag märker så ljuger hon förbannat rakt upp i ansiktet på mig.

1. hon är inte singel ( som hon uppger att vara)
2. hon letar efter äldre män ( jag är 2 år äldre )
3. hon letar efter en långtidsrelation

så jag frågar er.
Har ni några idéer på hur jag ska avslöja henne?
Citera
2011-02-25, 14:46
  #2
Medlem
MrBlehs avatar
Printa allt och skicka till mannen på Facebook eller träffa henne och få dit mannen samtidigt? ;d
Citera
2011-02-25, 14:54
  #3
Medlem
Namecopys avatar
Blir svårt när man inte får tag i hennes facebookaddress men ska nog kunna fixa det!!
Citera
2011-02-25, 16:05
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Namecopy
Hej kära Flashback.

Det är så att jag har en flickvän som jag just för tillfälle har ett distansförhållande. Och jag är lite av sällskap sjuk och därför pratar lite med andra från några sidor. inget seriöst utan bara allmänt.

Men nu i senaste veckan har jag fått kontakt med en tjej från stockholmsområdet. Jag råkade googla hennes epostaddress som hon gav mig och fick fram hennes blogg högst i listan.

jag kikar igenom bloggen och ser att hon har kille och de lever tillsammans från ett bra tag tillbaka.
Men när jag snackar med henne (absolut inte för att få henne, utan bara få prata av mig) så börja jag märka att hon stöter på mig och hon tror att jag kan vara mannen i hennes liv. jag börjar leka lite med tanken att få ha skoj på hennes bekostnad. men som jag märker så ljuger hon förbannat rakt upp i ansiktet på mig.

1. hon är inte singel ( som hon uppger att vara)
2. hon letar efter äldre män ( jag är 2 år äldre )
3. hon letar efter en långtidsrelation

så jag frågar er.
Har ni några idéer på hur jag ska avslöja henne?

Kanske gör hon samma sak mot dig? Fått reda på att du har tjej osv och försöker avslöja dig?
Citera
2011-02-25, 16:28
  #5
Avstängd
Oscaaaars avatar
Jag tycker som första svaret!

Printa och försökt skicka till hennes pojkvän
Citera
2011-02-25, 16:45
  #6
Medlem
Namecopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GameOverBitch
Kanske gör hon samma sak mot dig? Fått reda på att du har tjej osv och försöker avslöja dig?

Det går aldrig avslöja mig

Citat:
Ursprungligen postat av Oscaaaar
Jag tycker som första svaret!

Printa och försökt skicka till hennes pojkvän

Då kör vi på det
Citera
2011-02-25, 17:15
  #7
Medlem
Namecopys avatar
har skickat hela historiken till killen nu.. hoppas han svarar

Här är ett litet urklipp när jag tog henne...

ts säger
Har du facebook?
D säger
Var berädd o accepta
har förresten massa pussbilder där osv men de är gammalt
ts säger
ookej
D säger
accept
ts säger
kommer ju inget
D säger
joo
Skönt skägg
haha
ts säger
skägg?
D säger
jaa
ts säger
vem är "exets namn" då?
D säger
Mitt x
vi är goda vänner
vadådå? =)
ts säger
ne inget
D säger
varför tog du bort mig?
ts säger
verkar som du trollar?
D säger
trollar med vad?
ts säger
allt? vad är "......blogg.se" för nått då?
D säger
Ha ha
Min blogg
men jag vill inte att vem som helst ska ha tillgång till mitt privatliv
Thats it
Och för att jag har en sambo betyder de ju inte att vi är "tillsammans#
ts säger
ne bara en puss?
D säger
Ska jag gå in mer detaljerat eller?
Han var otrogen mot mig i somras
vi bor ihop. men thats it.
visst gillar jag honom men ett sånt stort svek är svårt att glömma
ts säger
varför bor du med han då?
D säger
för att jag jobbar här
i samma hus.......


Hon har försökt förklara bort de nästa 10 minuterna
Citera
2011-02-25, 18:30
  #8
Medlem
dansaefterminpipas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Namecopy
Hej kära Flashback.

Det är så att jag har en flickvän som jag just för tillfälle har ett distansförhållande. Och jag är lite av sällskap sjuk och därför pratar lite med andra från några sidor. inget seriöst utan bara allmänt.

Men nu i senaste veckan har jag fått kontakt med en tjej från stockholmsområdet. Jag råkade googla hennes epostaddress som hon gav mig och fick fram hennes blogg högst i listan.

jag kikar igenom bloggen och ser att hon har kille och de lever tillsammans från ett bra tag tillbaka.
Men när jag snackar med henne (absolut inte för att få henne, utan bara få prata av mig) så börja jag märka att hon stöter på mig och hon tror att jag kan vara mannen i hennes liv. jag börjar leka lite med tanken att få ha skoj på hennes bekostnad. men som jag märker så ljuger hon förbannat rakt upp i ansiktet på mig.

1. hon är inte singel ( som hon uppger att vara)
2. hon letar efter äldre män ( jag är 2 år äldre )
3. hon letar efter en långtidsrelation

så jag frågar er.
Har ni några idéer på hur jag ska avslöja henne?

Du verkar ju komplett blåst i skallen. Sluta skylla på att du är 'sällskapssjuk' när du snackar med andra tjejer på massa andra sidor, särskilt sådana som raggar på dig, snacka med din tjej istället eller vad är problemet?! Du vill ju bara ha bekräftelse från andra tjejer. Skaffa dig ett liv och ring din flickvän, innan hon upptäcker vad fasen du sysslar med. Btw, du och den korkade tjejen som 'ljuger dig rakt upp i ansiktet' kan lika gärna bli tillsammans, ni skulle passa. Och samtalet med henne vad inte kul någonstans.
Citera
2011-02-25, 23:01
  #9
Medlem
Pappageys avatar
Du har träffat en tvättäkta hora!
Citera
2011-02-26, 08:58
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pappagey
Du har träffat en tvättäkta hora!

Hon verkar blåst och desperat. Attraktivt...
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback