Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-02-24, 17:07
  #577
Medlem
gismas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Woorya
HAHAHA Jimmy lite småbögigt ber diskret Roza att se till så han hamnar i doggy-style läge bakom Gurkan i twister. Det slutar med att han drar ut ett hårstrå från Gurkans röv och allt brasar samman

Svinkul att BB lägger in såna sällskapsspel så de får igång bl.a Jimmy o Gurkan

http://img835.imageshack.us/i/hahahahgurkan.png/
2011-02-24, 17:08
  #578
Medlem
Är det många som har betaltjänsten här?

Vet inte om det är värt. Jag menar, man hinner ju ändå inte kolla hela tiden.
2011-02-24, 17:09
  #579
Medlem
Nu åker klovar och dräkter av,blir intressant att se simon&sanna hur dom blir nu.
2011-02-24, 17:10
  #580
Avstängd
aventuras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flip86
Är det många som har betaltjänsten här?

Vet inte om det är värt. Jag menar, man hinner ju ändå inte kolla hela tiden.

Jag har betaltjänsten och tycker det är värt om man inte har TV11. Även om du inte hinner kolla hela tiden så lär du vara mer uppdaterad än folket som kollar på BB på teven. Dessutom kan du följa din favorit och skaffa dig en egen uppfattning om deltagarna än det som synas, återigen på teve.
2011-02-24, 17:10
  #581
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av audi
Nu åker klovar och dräkter av,blir intressant att se simon&sanna hur dom blir nu.


Ingen av dem (Sanna och Simon) verkar så speciellt glada att klovarna är borta. Märker ni också det?
2011-02-24, 17:12
  #582
Medlem
G11.s avatar
Gillar bajs-snacket när de vart fria. Fyfan vad skönt att kunna bajsa ifred, egentligen!
2011-02-24, 17:13
  #583
Avstängd
aventuras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeathMagnetic
Ingen av dem (Sanna och Simon) verkar så speciellt glada att klovarna är borta. Märker ni också det?

Haha ja, speciellt på Simon. Han verkade rastlös. Men jag tror det är bättre att deltagarna är fria nu så de kan ta egna iniativ till pök osv. Ärligt talat tror jag inte Simon har kulorna till att stöta på Sanna och få ihop det, kanske med alkohol isåfall. Han känns för städad.
2011-02-24, 17:14
  #584
Medlem
RobieBwois avatar
http://www.bigbrother.se/1.2030717/2...kade_smuggling

Tobias smugglar - Big Brother straffar.

Så kan det gå...
2011-02-24, 17:18
  #585
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vanis
Åh vad jag vill pungsparka Rodney
Det har jag velat i många år nu. Han är precis lika vidrig som han verkar. Även Ollo är en liten kuksugare, aldrig gillat den killen. Det var något år sen jag träffade honom sist, men han har alltid varit vek och twitchy liksom. Usch. Ser smittad ut.
2011-02-24, 17:19
  #586
Avstängd
aventuras avatar
Tror ni att killarna kommer att nominera Vanessa? Känns som att flera ser henne som ett hot och tycker hon är skum. Kocken, Sanna och Jessica tror jag kommer att nominera Vanessa eller Ebba.
2011-02-24, 17:23
  #587
Medlem
Någon som orkar svara på om det har hänt någonting mellan Björnen och Sanna i natt eller idag?
Varit på jobb, för lat för att orka läsa allt.
Hoppas Simon hållt sig borta.... han förtjänar bättre.
2011-02-24, 17:24
  #588
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PU-APA
Någon som orkar svara på om det har hänt någonting mellan Björnen och Sanna i natt eller idag?
Varit på jobb, för lat för att orka läsa allt.
Hoppas Simon hållt sig borta.... han förtjänar bättre.


Nej, det har inte hänt någonting. Vad är så illa med Sanna då?

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback