Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2011-02-23, 14:41
  #1
Medlem
LnddNs avatar
Titta på denna lägenhet, vad har ägaren gjort?

totalt förstört lägenheten med inrednigen och renoveringen.

Ta en titta själva

http://w4.objektdata.se/pregen/241/O...403_1096890241

Skulle ni kunna tänka er att bo sådär?

Kanske skulle vara kul första timmen, sen skulle jag bli galen på allt krimkrams.
Citera
2011-02-23, 14:44
  #2
Medlem
Voldos avatar
Som du själv sa hade jag också blivit tokig av den skeva designen. Ser dock väldigt ballt ut men ingen lägenhet jag skulle vilja bo i.
Citera
2011-02-23, 14:47
  #3
Medlem
Blixt64s avatar
Shit jag blev åksjuk av bilderna..............
Citera
2011-02-23, 14:48
  #4
Medlem
LnddNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Voldo
Som du själv sa hade jag också blivit tokig av den skeva designen. Ser dock väldigt ballt ut men ingen lägenhet jag skulle vilja bo i.


Första tanken är ju ''annorlunda, kreativt'' men det är för mycket! förstår att de vill sälja kostar nog en stor summa pengar att ''återställa'' lägenheten
Citera
2011-02-23, 14:51
  #5
Medlem
vos avatar
"förstört" skulle jag inte säga. Men jag skulle kunna tänka mig bo där. Sjukt nice ju.
Citera
2011-02-23, 14:52
  #6
Medlem
coolmarines avatar
Ser väldigt grymt ut, men som någon annan skrev man blir alldeles åksjuk.
Man blir helt skev av sig
Citera
2011-02-23, 14:54
  #7
Medlem
LnddNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vo
"förstört" skulle jag inte säga. Men jag skulle kunna tänka mig bo där. Sjukt nice ju.


Är det inte för mycket?

Tänk dig att vakna till det hela tiden, skulle inte finna lugn där. Undra hur kompisar skulle reagera.

Tex man drar hem någon från krogen så får dom den chocken när hon/han går in genom dörren, måste kännas som att man är i disneyland på fyllan.
Citera
2011-02-23, 14:55
  #8
Medlem
Uncle Dukes avatar
Alldeles för ljust och för lite krimskrams, men det går ju att ordna. Jag tycker att det är fräscht!
Citera
2011-02-23, 14:58
  #9
Medlem
Blixt64s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LnddN
Är det inte för mycket?

Tänk dig att vakna till det hela tiden, skulle inte finna lugn där. Undra hur kompisar skulle reagera.

Tex man drar hem någon från krogen så får dom den chocken när hon/han går in genom dörren, måste kännas som att man är i disneyland på fyllan.

Och man blir nykterist omgående eftersom man tror sig ha hamnat i en karusell
Det kanske inte är så dumt ändå, tips till nykterhetsrörelsen.....
__________________
Senast redigerad av Blixt64 2011-02-23 kl. 15:06.
Citera
2011-02-23, 15:04
  #10
Medlem
Drittewelles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LnddN
Är det inte för mycket?

Tänk dig att vakna till det hela tiden, skulle inte finna lugn där. Undra hur kompisar skulle reagera.

Tex man drar hem någon från krogen så får dom den chocken när hon/han går in genom dörren, måste kännas som att man är i disneyland på fyllan.

Skulle det vara något dåligt eller? Den är säkert kul att vara i när man trippar, även om det egentligen är ganska smaklöst. Men visst, den är ju rätt billig faktiskt.
Citera
2011-02-23, 15:18
  #11
Medlem
LnddNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drittewelle
Skulle det vara något dåligt eller? Den är säkert kul att vara i när man trippar, även om det egentligen är ganska smaklöst. Men visst, den är ju rätt billig faktiskt.


Haha jo skulle kanske tipsat några smokers att gå ihop och köpa lägenheten bara för att.
Citera
2011-02-23, 15:28
  #12
Medlem
Aldrig i livet. Gräslig lägenhet, dessutom i ett område där jag aldrig skulle bosätta mig.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback