Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-09-02, 22:03
  #781
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Beng14beng
Lär man vara full-level för att hitta såna chubby/tubby spindlar eller finns de jämt?

I Ultimate vault hunter mode heter dom tubby.
Och jag tror Chubby finns i dom andra svårighetsgraderna.
Citera
2015-09-29, 18:53
  #782
Medlem
RagGAnoFs avatar
Är det fler som har haft problem med att sin Coop kompis tappar allt om man stänger av?
Vågar inte stänga av ps3an, men nu åker vi bort i över 4 veckor och känns rätt fånigt att måsta låta det stå på.
Citera
2015-09-30, 00:59
  #783
Avstängd
Sakrasontos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RagGAnoF
Är det fler som har haft problem med att sin Coop kompis tappar allt om man stänger av?
Vågar inte stänga av ps3an, men nu åker vi bort i över 4 veckor och känns rätt fånigt att måsta låta det stå på.
Troligtvis för att PS3:an inte kan ha alternativa konton som Xbox, jag tror att det var så.

Hur spelar ni nu? Är han/hon inloggad på något vis eller kör ni bara rakt av?
Citera
2015-09-30, 17:03
  #784
Medlem
RagGAnoFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sakrasonto
Troligtvis för att PS3:an inte kan ha alternativa konton som Xbox, jag tror att det var så.

Hur spelar ni nu? Är han/hon inloggad på något vis eller kör ni bara rakt av?


Vi startade bara ett local coop spel, där hon sedan vart tvungen att skaffa ett konto på ps3an.

Vi har bara igång konsollen gämt nu för att inte tappa allt
Citera
2015-10-04, 03:16
  #785
Avstängd
Sakrasontos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RagGAnoF
Vi startade bara ett local coop spel, där hon sedan vart tvungen att skaffa ett konto på ps3an.

Vi har bara igång konsollen gämt nu för att inte tappa allt
Ajajaj.

Har du testat att googla?
För ni sitter väl inte fortfarande med spelet på?
Citera
2015-10-10, 15:26
  #786
Medlem
Tjena! Såg att Handsome Collection är 50% off på PSN store vilket jag förstått ska innehålla BL2 och TPS samt ALL DLC, grejen är att jag redan äger båda spelen samt de mesta DLC till BL2 men inget till TPS på PC. Självklart är bara DLC'n till PC dyrare än hela paketet på PSN. Är jag tokig om jag ens är sugen? Inte spelat på ett tag men hade varit kul att äntligen dra igenom hela paketet.
Citera
2016-01-07, 18:01
  #787
Medlem
Tja.

Jag och min polare köpte Borderlands 2 för ett tag sen bara för att ha något att göra. Men vi båda gillade spelet så pass att vi vill fortsätta efter level 50. Att köpa alla expansioner och de två "vault hunter"-packsen separat kostar ju ett par kronor. Men att däremot köpa "game of the year edition" för mycket mindre känns mer värt.

Men går det att uppgradera från orginalversionen till goty-edition och fortsätta på sin karaktär?
Citera
2016-01-08, 23:14
  #788
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stormload
Tja.

Jag och min polare köpte Borderlands 2 för ett tag sen bara för att ha något att göra. Men vi båda gillade spelet så pass att vi vill fortsätta efter level 50. Att köpa alla expansioner och de två "vault hunter"-packsen separat kostar ju ett par kronor. Men att däremot köpa "game of the year edition" för mycket mindre känns mer värt.

Men går det att uppgradera från orginalversionen till goty-edition och fortsätta på sin karaktär?

Det borde funka eftersom man loggar väl in på Gearbox eller något för att spela online så save filerna borde sparas där.
Citera
2016-09-13, 20:23
  #789
Medlem
Iamthebatmans avatar
Jag älskar psychos och har alltid varit en gnutta nyfiken på dem.
Oftast när man stöter på dem, så vrålar de någon konstig, världsfrånvarande skit som till synes rör sig i deras skalle för stunden, och anfaller.
Så jag undrar, vad kan de tänkas ha för diagnos?
Kan aggressiviteten och allt det "konstiga" tänkas vara grava fall av lite gammal hederlig schizofreni? Eller vad kan det grunda sig i?

(Även om det är den psykiska diagnosen jag far efter, så kändes det lite för oseriöst för psykologi-forumet, dessutom handlar det ju om spelet, så... Ja....)


Citera
2018-01-03, 23:05
  #790
Medlem
pulverhonungs avatar
Sänkt från 500 till 100kr på PS4, oerhört taggad på vad detta spelet har att erbjuda då jag minns att det var löjligt roligt när det kom ut på PC.

Många som spelar online eller?
Citera
2018-01-07, 21:27
  #791
Medlem
pulverhonungs avatar
Lite av en besvikelse att man börjar om i samma zoner och gör samma uppdrags igen när man dragit igenom den korta storyn, förväntade mig att man åtminstone skulle komma till en helt ny galax eller liknande och levla vidare där.

Vad händer efter Ultimate Vault Hunter och max level? Behöver man köpa DLCs och sen föra över sina karaktärer dit för att levla vidare eller är det slut helt och hållet då?
Citera
2019-04-12, 09:35
  #792
Medlem
Couplets avatar
Plattform: PC

Jag gillar att lira med andra och har några karaktärer igång samtidigt. Jag undrar om det går att exportera save files till någon, för att jag ska slippa göra allt från början hela tiden medan de levlar upp så att de åtminstone får igång sin action skill?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback