Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2011-02-21, 12:51
  #1
Medlem
Bobofesks avatar
Sämsta:
Börjar bli trött på Magnus Betner, De var roligt de 2 första gångerna men nu tycker jag bara att han gnäller på att folk gnäller. tjötigt och gnälligt

Shan "da man" Acti, Också kul 2 gånger sen blev de fruktanvärt tjötigt med blatteskämt

Bästa:
Är oftast allätare och har fastnat för de flesta men måste nog säga Johan Glans för hans konst om att skämta om värdelösa saker.

Lasse "Ali Hussein" Lindroth, Som Shan da man fast tio år tidigare och en "aning" roligare, Synd att grabben omkom. Smakprov:http://www.youtube.com/watch?v=U9LHf-jmGts

Måste nämna Ann Westin också, Det är något med hennes okvinnliga framtoning och ikkeideala personlighet som gör att ja asgarvar!

Vad tycker du?
2011-02-21, 13:06
  #2
Medlem
galne-golems avatar
Robert Gustavsson helt klart Sveriges i särklass bästa komiker
2011-02-21, 13:18
  #3
Medlem
joees avatar
Du tog verkligen upp dom två komikerna som synts mest i median. Konstigt att du glömde bort Björn Gustafsson

Just nu älskar jag Al Pitcher och eftersom han bor i Sverige så räknar jag in honom i svenska ståupp gänget.
Messiah Hallberg är rätt rolig han med.

Men ja, vem som är bäst vet jag faktiskt inte. Magnus Betnér är fortfarande den som kommer med nytt hela tiden medans andra kör samma sak om och om igen.
2011-02-21, 13:30
  #4
Medlem
Bobofesks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av galne-golem
Robert Gustavsson helt klart Sveriges i särklass bästa komiker

Fast han kör ingen stå upp komik :P
2011-02-21, 13:31
  #5
Medlem
Bobofesks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av joee
Du tog verkligen upp dom två komikerna som synts mest i median. Konstigt att du glömde bort Björn Gustafsson

Just nu älskar jag Al Pitcher och eftersom han bor i Sverige så räknar jag in honom i svenska ståupp gänget.
Messiah Hallberg är rätt rolig han med.

Men ja, vem som är bäst vet jag faktiskt inte. Magnus Betnér är fortfarande den som kommer med nytt hela tiden medans andra kör samma sak om och om igen.

Glömde och glömde, Gillade Björn G innan Melodifestivalhetsen, Han var med på sthlm Live innan han blev känd så att säga, Dåva han kul, Sen har man mest sett han i parlamentet och Morgonsoffan. Vart tog han vägen egentligen?
2011-02-21, 13:33
  #6
Medlem
Moroten89s avatar
Bäst är Robert Gustafsson, sämst är Betnér. Irriterar mig verkligen på Betnérs monotoma röst och hela hans "Jag blir så jävla sur på dittan och dattan bla bla". Han kan gott stanna i USA och hoppas på att bli något.
2011-02-21, 13:37
  #7
Medlem
joees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bobofesk
Glömde och glömde, Gillade Björn G innan Melodifestivalhetsen, Han var med på sthlm Live innan han blev känd så att säga, Dåva han kul, Sen har man mest sett han i parlamentet och Morgonsoffan. Vart tog han vägen egentligen?

Han gick in i väggen så att säga. Att på mindre än ett halvår komma från ingenstans och helt plötsligt stå och göra mellanakt på melodifestivalen är rätt stort. Man glömmer nog bort verkligheten som sedan kommer ikapp dig och slår dig på käften.

Jag tror han sitter på sitt pojkrum och skriver nya grejer och snart kommer han förmodligen tillbaks.
2011-02-21, 13:44
  #8
Medlem
MrKerifs avatar
Håller med om att Betnér är en bitter jävla mupp. I början var hans stil lite rolig. Extremt överdriven och fruktansvärt ful i munnen. Nu är det där gammalt och hela hans upplägg verkar gå ut på att få säga "fitta" som punchline.

Han är skitdålig men en som är sämre är Måns Möller. Han är så jäääävla dålig.
Han står där och flinar och ser ut som Pervo Kris från den gamla serietidningen PYTON.
Man tror att han kommer att säga nåt roligt, för man tycker sig komma ihåg att han var rolig sist man såg honom. Han börjar prata och skämtet levereras.... men ..... det är ju inte roligt?!!
Men det är försent för killen brevid har redan börjat skratta.. rätt som det är så sitter man där och skrattar fast det inte var roligt.. Vad fan är det!!!
2011-02-21, 13:52
  #9
Medlem
Bobofesks avatar
Verkar som om jag inte är den enda som tröttnat på Betner
2011-02-21, 13:55
  #10
Medlem
Al Pitcher är jävligt bra.. även många av komikerna på Norrare stand up är bra... men jag vet inte vilken den bästa är
2011-02-21, 14:17
  #11
Medlem
Ribbentrops avatar
Brukar inte kolla så mycket på ståuppkomiker fast jag tycker Johan Glans är en av de bästa. Magnus Betnér kan jag hålla med på har lite tjatig stil när han bara klagar men samtidigt så är han mycket roligare än många andra (läs Petra Méde (om hon ens gör stå-upp)).
2011-02-21, 23:16
  #12
Medlem
Johan Glans imo
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback