Flashback bygger pepparkakshus!
2015-08-05, 15:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frizzta
Silja Europa och Viking Galaxy. Och så måste man shotta deras shot de har i barerna, Dragon Blood!!

En av dem sjukaste shotsen jag druckit tror jag.
Citera
2015-09-03, 23:51
Medlem
Lord-Lorriss avatar
Jag minns inte vilken båt jag var på, tror det var Silja faktiskt, minns att mina polare bjöd mig på en äcklig shot som sedan visade sig vara ren Gin, jag mådde inte bra dagen efter kan jag säga och inte på båten senare när man skulle till hytten. Men den helgen var, trots shot-incidenten, en av dom bästa som jag har haft på alla mina 23 år. Så tycker definitivt att man skall dra med Silja, men sen tycker jag även att Viking är bra, fick massa napp där. (jag var dock nykter hela den resan men jaja, och sen kan det ha berott på att man är tjej, eller vad vet jag!)
Citera
2015-09-04, 21:12
Medlem
T.H.F.C.s avatar
Föredrar Birka som det är lite mer stil på än de övriga.
Citera
2015-09-24, 20:37
Medlem
ojdos avatar
Gammal tråd men jag provar lyckan här. Var är festen?
Skall boka en båt och Galaxy är inte i tidtabellen den veckan. Jag antar att det blir cinderella som gäller eller har festen förflyttats? Viking har ju fått en ny båt i flottan
Citera
2015-09-25, 22:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ojdo
Skall boka en båt och Galaxy är inte i tidtabellen den veckan. Jag antar att det blir cinderella som gäller eller har festen förflyttats? Viking har ju fått en ny båt i flottan
Slopa alla kryssningar, gå ut på någon pub/klubb istället.

Kryssningar är för

1. Folk som inte kommer in på krogen.
2. Feta gamla kärringar / finska fula brudar.
3. Invandrare som vill bråka på båten.

Allmänt slitna människor helt enkelt, sällan man ser en snygg tjej på en kryssning kan jag lova dig.
Nä, slopa kryssningar, bara losers som åker på dem där båtarna!
Citera
2015-10-13, 14:23
Medlem
Henkeees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ojdo

hej hur gick det med festen?
vi åker varje år med grabbarna och festar lite och det brukar vara cinderella - finns det anledning att flytta festen till någon av Siljas båtar, vilken bjuder på bäst fest fre-lör?
Citera
2015-11-09, 03:42
Medlem
klfklfs avatar
Hej, jag hade tänkt att åka iväg med ett gäng polare på en nyårs-kryssning. Tanken är då att de ska vara en partykryssning med bra drag i, ålder från 21 till 24 på oss då.

Någon som har några rekommendationer/ erfarenheter att dela med sig om någon kryssning som gått på nyårsafton och hur vanligt är det att folk åker iväg över nyår? eller är vi helt fel ute om vi letar efter en båt med lite drag på?
Citera
2015-11-09, 20:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av klfklf
Hej, jag hade tänkt att åka iväg med ett gäng polare på en nyårs-kryssning. Tanken är då att de ska vara en partykryssning med bra drag i, ålder från 21 till 24 på oss då.

Någon som har några rekommendationer/ erfarenheter att dela med sig om någon kryssning som gått på nyårsafton och hur vanligt är det att folk åker iväg över nyår? eller är vi helt fel ute om vi letar efter en båt med lite drag på?

Det är bra drag på nyår... på alla fartyg!

Galaxy brukar köra nedräkning i danssalongen, och direkt efter midnatt brukar discot vara knökfullt.

Siljas fartyg till Helsingfors brukar räkna in och fira Svensk, Finsk och Ryskt nyår, så det blir väl lite extra krydda på det. Bäst underhållning på dessa - Dock brukar biljetterna vara något dyra på nyår.
Citera
2015-11-16, 19:44
Medlem
Goldencandy1s avatar
Tänkte dra på Silja line galaxy kryssningen den 28/11. Men läste det här: "Utresa 28.11.2015 GalaJul med Martin Stenmarck! Upplev en härlig 23-timmars kryssning med stämningsfull middag, julunderhållning och glittrande julshower"

Jag som 20 åring är ju inte jätteintresserad att detta, då jag är ute efter party liksom! Men blir det något drag nu när det är någon julshow osv?
Citera
2015-11-23, 20:23
Medlem
dubbelpost
Citera
2015-11-23, 20:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goldencandy1
Tänkte dra på Silja line galaxy kryssningen den 28/11. Men läste det här: "Utresa 28.11.2015 GalaJul med Martin Stenmarck! Upplev en härlig 23-timmars kryssning med stämningsfull middag, julunderhållning och glittrande julshower"

Jag som 20 åring är ju inte jätteintresserad att detta, då jag är ute efter party liksom! Men blir det något drag nu när det är någon julshow osv?
Då ska du helst åka på en fredag eller lördag.
Citera
2015-11-24, 09:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goldencandy1

När det är musikaliskt fokus blir medelåldern högre. Har de dessutom en så pass nischad artist som Lady's Night-Martin Stenmarck, kommer det vara kvinnor i mängder, som alla vill smyga in bakom scen för en snabbis med Örebroaren.

/L.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in