Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2022-03-14, 16:20
  #25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Troian
Nej hon är ju försvunnen sedan snart 20 år. 2003 var också innan Facebook och allt det där, och de flesta sajter från den tiden är borta eller sedan länge omgjorda.

Vet inte om hon var född i Sverige, namnet klingar ju polskt. Kanske att hon inte hade bott här så länge?
Jo, men många försvunna har kvar sin adress och dyker så upp i olika internetsök. Hon finns ingenstans.
Citera
2022-03-14, 18:39
  #26
Medlem
Troians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lentil
Jo, men många försvunna har kvar sin adress och dyker så upp i olika internetsök. Hon finns ingenstans.

I det här fallet är hon dödförklarad. Vet inte sedan när.
Citera
2022-03-18, 22:36
  #27
Medlem
-GGs avatar
Mannen med bilen i diket måste vara inblandad.

Men det är konstigt att polisen i vissa fall helt släpper att undersöka en uppenbart misstänkt, i detta fall mannen med bilen.

Ett märkligt försvinnande/mord, i alla fall.
Citera
2022-03-19, 14:26
  #28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Troian
I det här fallet är hon dödförklarad. Vet inte sedan när.
Det skrev du ju inledningsvis ser jag nu. Jag läste faktiskt tråden innan jag kommenterade, men lyckades ändå missa att hon dödförklarats. Klantigt av mig.

Ja, man undrar vad som hände. Antas hon ha irrat bort sig i snöstormen och fryst ihjäl?
Citera
2022-03-20, 22:36
  #29
Medlem
Var "utanför Linköping" hände detta?
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback