• 7
  • 8
2018-03-26, 13:32
Medlem
Ralle_s avatar
Jag skulle vilja ta upp ett förslag jag såg hade kommit upp för ett par sidor sedan som är ännu mer aktuellt idag och det är att ha en del för mobil-spel.
Då detta bara växer mer och mer och flera även större företag släpper mobilversioner av sina spel så tror jag att det hade kunnat gå hem. Med samma upplägg som för de andra delarna, en tråd per spel, spelare söker spelare osv.
Citera
2020-07-05, 11:06
Moderator
^Eazs avatar
Den här tråden är inte för köpråd.
OT Raderat.
/Mod
Citera
2020-10-24, 12:12
Medlem
Ovcharkas avatar
Tillåt trådar för spelförslag. Den nuvarande "enda tråden" är VÄRDELÖS. Ingen tittar i den för skojs skull. En egen tråd per fråga får mer uppmärksamhet och svar.

Se bara på min tråd i ämnet som fick en handfull svar på kort tid (Innan den abrupt slängdes...)

Jämför med inlägget jag skrev i den horribla samlingstråden för spelförslag. Inte ett enda svar på typ fem dar.
Citera
2021-02-02, 21:00
Medlem
Kukarps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ovcharka
Tillåt trådar för spelförslag. Den nuvarande "enda tråden" är VÄRDELÖS. Ingen tittar i den för skojs skull. En egen tråd per fråga får mer uppmärksamhet och svar.

Se bara på min tråd i ämnet som fick en handfull svar på kort tid (Innan den abrupt slängdes...)

Jämför med inlägget jag skrev i den horribla samlingstråden för spelförslag. Inte ett enda svar på typ fem dar.

Tänkte precis posta samma sak! Vad säger modsen?
Citera
2021-02-02, 21:10
Medlem
Neroxxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ovcharka

Jag tror att det kan ha att göra med att tråden är klistrad, känns spontant som en hel del inte alltid uppfattar att det skett nya inlägg i en sådan tråd.

Kan man se problem med en ny tråd varje gång någon söker något? Absolut, men ett alternativ vore att det rensas (alltså pk) när den har besvarats för att undvika massa trådar med önskningar, separata trådar tenderar ju att få fler svar.
Citera
2021-02-02, 21:18
Medlem
Kukarps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Neroxx
Jag tror att det kan ha att göra med att tråden är klistrad, känns spontant som en hel del inte alltid uppfattar att det skett nya inlägg i en sådan tråd.

Kan man se problem med en ny tråd varje gång någon söker något? Absolut, men ett alternativ vore att det rensas (alltså pk) när den har besvarats för att undvika massa trådar med önskningar, separata trådar tenderar ju att få fler svar.

Att ta bort klistringen vore ett steg framåt, men jag är absolut 100% för att en ny tråd skapas varje gång någon vill ha tips. För att det ska funka bra krävs en ny forumsektion, "speltips" typ.

Inget ska kastas i papperskorgen, på sin höjd låsas, men ser inte poängen alls med det heller.
Citera
2021-12-01, 09:41
Medlem
Något jag saknar är en nyhetstråd. Jag har letat efter en tråd men har inte hittat något. Det vore trevligt med en tråd där vi kan samla nyheter från spelvärlden - allt från rykten om kommande spelsläpp till bekräftade utannonseringar, spelevents, nya trailers och annat. Givetvis med länkar. För de spel som redan har egna trådar kan dessa såklart användas men jag saknar ändå en tråd där vi kan hålla oss uppdaterade om branschen och allt som händer i den.

Vad tror ni om detta och vad säger mod?
Citera
  • 7
  • 8

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback