• 18 181 online
  • 1 139 047 medlemmar
  • 59 002 675 inlägg
  • 1
  • 2
BigFatCones avatar

Moderatormeddelande

Postat av BigFatCone 2011-02-19, 22:43
Moderator
Vi jobbar som bekant ständigt på att göra forumet bättre och ett forum är aldrig bättre än sina användare. Här tänkte jag under ungefär en månads tid att ni användare kan komma med förslag och ideér på vad just ni vill ha.
Givetvis lämnar vi inga garantier på att era förslag kommer att genomföras men vi lyssnar givetvis.

All OT kommer att raderas och tillsägelser kommer att delas ut. Har du inga ideér eller förslag så behöver du inte posta.

Mvh,
Moderatorerna i Dator och Konsolspel.
2011-02-19, 22:48
Medlem
limpwalds avatar
Dela upp i SP/MP kanske? Kanske dela upp just "dator och konsolspel" till två separata "datorspel" och "konsolspel" med varsin SP/MP under sig?
Citera
2011-02-19, 23:40
Medlem
PC och konsoll har ett varsitt och alla plattformar har sitt eget så det inte blir massa blandat, tycker det skulle bli lite enklare om man vet vilken plattform folk snackar om/spelar på.

PC/Konsoll >> (konsoll) Xbox 360/Playstation 3/Övrigt >> ..............

EDIT: och som ovan sa, kanske dela upp varje i SP/MP, men känns ju inte jätte nödvändigt dock.
Senast redigerad av xeilon 2011-02-19 kl. 23:42.
Citera
2011-02-19, 23:50
Moderator
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av limpwald
Dela upp i SP/MP kanske? Kanske dela upp just "dator och konsolspel" till två separata "datorspel" och "konsolspel" med varsin SP/MP under sig?

Den idén gillar jag verkligen.

Citat:
Ursprungligen postat av xeilon
PC och konsoll har ett varsitt och alla plattformar har sitt eget så det inte blir massa blandat, tycker det skulle bli lite enklare om man vet vilken plattform folk snackar om/spelar på.

PC/Konsoll >> (konsoll) Xbox 360/Playstation 3/Övrigt >> ..............

EDIT: och som ovan sa, kanske dela upp varje i SP/MP, men känns ju inte jätte nödvändigt dock.