Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2011-02-19, 14:19
  #1
Medlem
Haha alltså ni måste skämta med mig. Vet ni hur mycket Sverige främjar homosexualitet eller?
Detta är fan det skämigaste jag någonsin har sett. Hur skäms ni inte?
Hur kan ni klaga på invandringen när Sverige har en GAY-GALA som sänds på nationell tv?

http://www.qx.se/gaygalan/16746/qx-g...-pa-tv4-ikvall
__________________________________________________ __________

"BLI STOLT SPONSOR TILL SVERIGES STÖRSTA FOLKFEST"

Jaha tänker ni, vad är detta för folkfest då? Jo, PRIDEFESTIVALEN där hur många bög-människor samlas för att kyssas/knulla och klä sig så bögigt som möjligt, och de GÅR PÅ VÅRA GATOR?

Det värsta av allt är väl kanske att människor som inte är gay GER SITT STÖD till denna festival?
Haha Sverige i ett nötskal.
http://www.stockholmpride.org/Om/Bli...rsta-folkfest/
__________________________________________________ __________

En av sveriges största bloggare är gay, tiotusentals människor besöker denna bög och läser om hans gayknullande? Förstår ni att ungdomarna tar del av detta som något normalt?

http://gaybloggen.com/
__________________________________________________ __________

Hur fan kan ni tycka detta är normalt? Och ni har mage nog att klaga på invandringen? Ni borde sköta era egna problem först innan ni klagar på andra. Skämigaste jag sett att på nationell TV sänds ett program där folket ska utse "bästa gay-personen" och "årets tv-bög".

Vidrigt land det här.
Citera
2011-02-19, 14:24
  #2
Medlem
shaqims avatar
Vilken sorglig människa du är. Vad har du emot bögar?
Citera
2011-02-19, 14:25
  #3
Medlem
Apspektakels avatar
Att de säger att det är en årets folkfest i sin egna reklam är knappast någonting som gör att man trillar av stolen.
Snarare så tror jag nog att de flesta ser på det hela med lite avsmak, men låter dem ha sin bögfest.
Citera
2011-02-19, 14:27
  #4
Medlem
Vem fan bryr sig? Låt dom vara bögar om dom vill, låt dom ha sina åsikter, vi låter dig ha dina åsikter? Knarka ner dig om du vill... Fritt land..
Citera
2011-02-19, 14:28
  #5
Medlem
Intotherainbows avatar
TS behöver komma ut ur garderoben, alternativt stenen du bott under.
Ställ frågan till dig själv, vad ska böghatet tjäna för nytta?
Citera
2011-02-19, 14:39
  #6
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av amesti89
Haha alltså ni måste skämta med mig. Vet ni hur mycket Sverige främjar homosexualitet eller?
Detta är fan det skämigaste jag någonsin har sett. Hur skäms ni inte?
Hur kan ni klaga på invandringen när Sverige har en GAY-GALA som sänds på nationell tv?

http://www.qx.se/gaygalan/16746/qx-g...-pa-tv4-ikvall
__________________________________________________ __________

"BLI STOLT SPONSOR TILL SVERIGES STÖRSTA FOLKFEST"

Jaha tänker ni, vad är detta för folkfest då? Jo, PRIDEFESTIVALEN där hur många bög-människor samlas för att kyssas/knulla och klä sig så bögigt som möjligt, och de GÅR PÅ VÅRA GATOR?

Det värsta av allt är väl kanske att människor som inte är gay GER SITT STÖD till denna festival?
Haha Sverige i ett nötskal.
http://www.stockholmpride.org/Om/Bli...rsta-folkfest/
__________________________________________________ __________

En av sveriges största bloggare är gay, tiotusentals människor besöker denna bög och läser om hans gayknullande? Förstår ni att ungdomarna tar del av detta som något normalt?

http://gaybloggen.com/
__________________________________________________ __________

Hur fan kan ni tycka detta är normalt? Och ni har mage nog att klaga på invandringen? Ni borde sköta era egna problem först innan ni klagar på andra. Skämigaste jag sett att på nationell TV sänds ett program där folket ska utse "bästa gay-personen" och "årets tv-bög".

Vidrigt land det här.

Tycker du gott kan söka anställning i Kiruna guldgruva, och fundera lite där.
På varför dom är klädda på detta viset och så vidare.
Annars håller jag med om att klädseln är ytterst förlöjligande.
Och dom kanske hellre skulle vara klädda som kossacker.
__________________
Senast redigerad av Gamlerunke 2011-02-19 kl. 14:44.
Citera
2011-02-19, 14:40
  #7
Medlem
Kreperads avatar
det finns väl en massa evengemang som kallar sig för sveriges största folkfest och liknande utan att någon bryr sig nämnvärt
Citera
2011-02-19, 14:46
  #8
Medlem
Cregers avatar
det är en del i våran kampanj för att visa omvärlden (som inte bryr sig) att vi absolut inte är nazister här i sverige även fast vi hjälpte dem för över 60 år sen.

därför måste vi utrota arierna genom att avla ut dem med negrer, göra alla till bögar, utrota alla former av nationalism, ge kvinnorna hela arbetsmarknaden osv, allt vi gör är en jävla motpol till vad nazi-tyskland stod för tills det blir en jävla parodi på sig själv alltihop.
Citera
2011-02-19, 14:47
  #9
Medlem
shaqims avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Creger
det är en del i våran kampanj för att visa omvärlden (som inte bryr sig) att vi absolut inte är nazister här i sverige även fast vi hjälpte dem för över 60 år sen.

därför måste vi utrota arierna genom att avla ut dem med negrer, göra alla till bögar, utrota alla former av nationalism, ge kvinnorna hela arbetsmarknaden osv, allt vi gör är en jävla motpol till vad nazi-tyskland stod för tills det blir en jävla parodi på sig själv alltihop.

Detta låter ju rimligt......
Citera
2011-02-19, 14:55
  #10
Avstängd
Väldigt...
Och hur många oskyldiga tror du drabbas av något sådant?
BÖG = män som frivilligt har sex med varandra.

Dessutom finns ännu fler arier där än i Sverige.
Vart tror du hittlers armée tog vägen i stalingrad, frågan är ju hur många av dessa man kan betrakta som arier.
Tror du inte det var "arierna" som efter ww2 styrde om oljeflödet hit till Sverige?
Efter att ha uppfostrat föräldralösa barn, och lärt dom ett och annat ord.
Vad gör du själv här föresten, söker jobb i gruvan?
__________________
Senast redigerad av Gamlerunke 2011-02-19 kl. 15:05.
Citera
2011-02-19, 15:05
  #11
Medlem
teflonpannan69s avatar
Men vad fan, du behöver ju inte gå och kolla på den. Du kan dra igen gardinerna och låsa dörren när festivalen är. Likt salemborna när Salem marschen anordnas
Citera
2011-02-19, 15:06
  #12
Avstängd
Mjukisens avatar
Är dom lyckliga som bi/homosexuella så är det bara att gratulera dom. Det är så många i landet som inte är lika lyckliga med sin sexualitet av olika orsaker att det känns missunsamt att inte unna någon olik mig själv, då jag är heterosexuell, en samkönad kärlek. Det är upp till var och en.

Att dom skulle gå runt nakna i paraden och knulla på öppen gata är såklart bullshit. Det är möjligt att det finns undantag som gillar att visa upp sig eller ha sex offentligt, men motsvarigheten finns givetvis även inom heterovärlden. I heterovärlden är det vardag med folk som byter partners ständigt, inte minns vem dom haft sex med, folk som har sex på offentliga platser, kladdande lite överallt mitt bland folk osv osv. Det är inget unikt för vare sig homo eller heterovärlden. Sexuella avarter finns bland båda grupperna.

Det sjukaste är däremot alla som känner ett skrikande behov av att aktivt söka upp prideparaden, tar reda på när den är och beger sig dit. Har man såna problem att man tänker på paraden med avsmak 24/7, 365 dagar om året så är det inte paraden som är problemet, då ligger problemet helt hos en själv. Finns gott om sådana personer. Att söka upp det man tydligen mest hatar måste i grunden tyda på någon psykisk problematik.
__________________
Senast redigerad av Mjukisen 2011-02-19 kl. 15:08.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback