• 1
  • 2
2011-02-19, 00:21
Medlem
varning staka bilder
http://www.youtube.com/watch?v=YSzce...eature=related

Får de visa sådant här verkligen?? Tänk ifall barn kollar på den... ingen åldersgräns heller, jävla idioter på youtube.

Detta är väl över gränsen, borde de inte varna innan man öppnar filmen ifall? Jag är emot censur, men man borde ifall vara tvungen att vara 18år och bli varnad.
2011-02-19, 00:23
Medlem
kan du inte skriva va den handlar om?
2011-02-19, 00:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vodkaman
varning staka bilder

Får de visa sådant här verkligen?? Tänk ifall barn kollar på den... ingen åldersgräns heller, jävla idioter på youtube.

Detta är väl över gränsen, borde de inte varna innan man öppnar filmen ifall? Jag är emot censur, men man borde ifall vara tvungen att vara 18år och bli varnad.

För det första, hur skulle en unge råka komma in på "Difference between Ahmadiyya and Anti-Ahmadiyya Muslims "

För det andra, rapportera skiten så lär det försvinna snarast.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hundralapp

sorry, 3 män blir brutalt ihjälslagna av en mobb.. barn står och stenar dem, påkar mm såg inte så mkt, hatar sånn skit.
Medlem
fags avatar
Citat:
"Difference between Ahmadiyya and Anti-Ahmadiyya Muslims"

Hade inte snubbarna som blir slagna stulit någonting?

Du får väl rapportera videoklippet så att de sätter en åldersgräns på?
2011-02-19, 00:27
Medlem
Gomen_Nasais avatar
Herregud...
2011-02-19, 00:28
Medlem
aaphs avatar
Citat:

muslimer som bankar två män
2011-02-19, 00:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fag
"Difference between Ahmadiyya and Anti-Ahmadiyya Muslims"

Jag menar bilderna såklart, vet inte änns vad Ahmadiyya är, kan någon förklara?
2011-02-19, 00:30
Medlem
Hoppas någon amerikan stämmer youtube på en rejäl summa för psykiska men på sina barn eller något.
2011-02-19, 00:31
Medlem
Citat:
varning staka bilder

Jävla idioter på Youtube?? Jävla idiot du själv är som sitter på Flashback forum och skriker efter åldersgräns på ett klipp när det bara är att rapportera det direkt på Youtube! Eller tänkte du dig att ansvariga på Youtube sitter här och kollar efter åsikter?

Stolpe...
2011-02-19, 00:31
Medlem
DVDGs avatar
Ja det där var riktigt brutalt faktiskt. Fy fan vad äckliga människor, förlåt, djur som kan göra något sådant där. Dessa människor är inte människor, de är fan mindre värda än hundar.

I mitten av klippet blir en människa brutalt stenad och misshandlad med någon planka och en annan man blir upplyft av två djur och brutalt nerslängd på marken rakt på ryggen.

Fy fan säger jag bara. Däremot TS tycker jag det är helt rätt att klippet finns. Folk tror inte att sådant som detta kan hända. Nu kan dem se det. Mycket bra att du för vidare och visar hur dessa djur beter sig. Nackskott är det enda dessa människor förtjänar.

Sedan kan man inte heller riktigt veta vad männen har gjort för att förtjäna denna brutala misshandel, men sanningen är att det inte ens behöver vara något värre än att de har varit otrogna eller ritat bilder på deras jävla profet.

Fy fan.
2011-02-19, 00:32
Medlem
Atticus-Finchs avatar
Citat:
varning staka bilder

Bara man inte visar ett par bröst eller säger "fuck", "shit" i samma veva så påverkar det inte folk öht
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in