Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2011-02-18, 13:28
  #13
Medlem
RoastTheToasts avatar
För mig är det vibrationerna som är viktigast så ett elektriskt plommon med röda hängslen tycker jag om att suga av

Det är ju inte alla som kommer av endast penetrering, så att slicka på en morot och stoppa in... come on! Fingarna gör susen, de kan man ju också stoppa in i brist på dildos

När jag var yngre kunde jag fantisera mig in i en orgasm, utan beröring. slå det ni
Citera
2011-02-18, 14:00
  #14
Medlem
Kannans avatar
Klart ni suger saker innan ni kör in dom. Varför skulle ni inte göra det?
Citera
2011-02-18, 16:11
  #15
Medlem
CompuTerrors avatar
Hemmagjorda dildos? Jag kan tänka mig att köpa upp ett lager clone-a-willys och sälja till självkostnadspris åt hugande kvinnor som vill ha någonting alldeles extra.
Citera
2011-02-18, 17:19
  #16
Medlem
Lady Bugs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smiskad
Varmt vatten i en deo?
TACK! Jag ska fan prova det.

OnT, jag andvände en morot en gång. Var ganska många år sedan och kommer ihåg hur konstigt det kändes. Dessutom var den ganska krokig och det kändes absurt att hålla på med en grönsak.
När jag var yngre så hade jag snott en ganska mysig träsak från köket som hade samma form som är väldigt välhängd. Man skulle ha en hushållspapersrulle på den. Den var smal och rundad av på toppen och det var pure love.

Ta olja istället! Myhyhycket skönare.
Citera
2017-04-03, 19:36
  #17
Medlem
Läste denna gamla tråden för ett tag sen och kände att jag var tvungen att testa det där med deon. Jag upptäckte en deodorant sexleksak som heter Klittra och är gjord för att onanera med och givetvis var jag tvungen att testa . Det var verkligen skitskööönt!! Tack för tipset
Citera
2017-04-25, 21:43
  #18
Avstängd
har hört att man kan använda mobilens vibrationsläge. men har också hört att det kan vara för stark vibration men värt att testa kanske.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback