Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-12-30, 06:07
  #709
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frankay
Överallt. Bara för DU inte har sett dom åka. Och sant det han ovan skrev. Mer seriös klubb än dom andra.. Läskigt vad folk vet lite men kan kommentera mycket... Pajas

Jag backar här. Dom är luffare har jag fått uppleva.
Citera
2013-12-30, 11:31
  #710
Medlem
ComplicatedMans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frankay
Jag backar här. Dom är luffare har jag fått uppleva.
Så det kan gå.
Berätta mer är du snäll, vore kul att höra hur dom uppför sig utanför internettet.
Citera
2014-01-02, 00:55
  #711
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DroppkickMurphy
"Dom är större än ni tror" Det säger inte mycket!
Man tar in vilket skit som helst, kolla bara på den långa trasiga sprutnarkomanen till höger i bild. Att han ens kan få en väst säger ju allt. Han ser helt felplacerad ut.
https://www.facebook.com/photo.php?f...type=1&theater

Pojken i väst som är längst bak av dom är iaf Nissa.
Bor i Kramfors men är rätt så ofta i Östersund.
Citera
2014-04-04, 21:56
  #712
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ComplicatedMan
Så det kan gå.
Berätta mer är du snäll, vore kul att höra hur dom uppför sig utanför internettet.

Känner presidenten i rebels sen 20 år tillbaka. Vi hade fest i några dagar, han lockar mig till Sthlm med brudar, gratis tatueringar, köra mc och leva livet. När mitt godis börjar ta slut säger han att han fixar den skulden, som kom av sig själv eftersom det "åts" upp. När det var slut sa han att han har en skuld på 100 Laxr av på väg in nästkommande vecka så han betalar min skuld på 20. Gissa vad som hände....
Citera
2014-04-04, 21:57
  #713
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DittNamnFinnsInte
Pojken i väst som är längst bak av dom är iaf Nissa.
Bor i Kramfors men är rätt så ofta i Östersund.

Jo. Han kommer ju därifrån... Ö- sund alltså
Citera
2014-04-04, 22:07
  #714
Medlem
Hörde för ett tag sen att en Rebel lirare fick smaka bly i benet runt juletid, kan det va på det viset? Ska ha varit i mellansverige.
Citera
2014-04-04, 22:15
  #715
Avstängd
Lebanon-Levis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frankay
När det var slut sa han att han har en skuld på 100 Laxr av på väg in nästkommande vecka så han betalar min skuld på 20. Gissa vad som hände....


Han hävdade att han var president i Rebels och han slapp betala?
Citera
2014-04-19, 03:51
  #716
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frankay
Jo. Han kommer ju därifrån... Ö- sund alltså

Jo nu när du säger det så.


Intressant att nissa först hotar en i outlaws Östersund sedan dröjer det någon månad så är han själv propp till just outlaws Östersund.
Och nu propp till rebel mc
Citera
2014-04-19, 10:40
  #717
Medlem
DroppkickMurphys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DittNamnFinnsInte
Jo nu när du säger det så.


Intressant att nissa först hotar en i outlaws Östersund sedan dröjer det någon månad så är han själv propp till just outlaws Östersund.
Och nu propp till rebel mc
Är inte han fullvärdig? Det ser ut så på de bilder man sett på honom i alla fall. De flesta har väl fått fulla ryggar direkt i Rebels. Hur annars ska dom kunna locka folk?
Citera
2014-05-20, 19:45
  #718
Medlem
Sykos avatar
Ser ut som det rör på sig nere i Skåne. Har set körades i en stad!
Citera
2014-07-14, 12:46
  #719
Medlem
ComplicatedMans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frankay
Känner presidenten i rebels sen 20 år tillbaka. Vi hade fest i några dagar, han lockar mig till Sthlm med brudar, gratis tatueringar, köra mc och leva livet. När mitt godis börjar ta slut säger han att han fixar den skulden, som kom av sig själv eftersom det "åts" upp. När det var slut sa han att han har en skuld på 100 Laxr av på väg in nästkommande vecka så han betalar min skuld på 20. Gissa vad som hände....
Har du koll på hur läget ser ut i Rebels nu? Dom lyser med sin frånvaro på de större träffarna i alla fall, frågan är om dom visar sig ute någonstans överhuvudtaget eller om dom har lagt ner verksamheten i Sverige pga värdelösa medlemmar?
Citera
2015-06-04, 12:40
  #720
Medlem
ComplicatedMans avatar
Verkar som om Rebels inte längre finns i Sverige, i alla fall verkar det inte finnas någon som sett dom, hört något om dom. Dock finns Sweden fortfarande med på Rebels hemsida.
Tråkigt att det poppar upp klubbar som är tunga i utlandet men tappar all respekt när dom försöker etablera sig i Sverige.
Vagos och Rock Machine verkar ju i alla fall inte vilja ge upp ännu, även om dom för en tynande tillvaro så är dom i alla fall betydligt aktivare än Rebels.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback