Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-02-19, 23:25
  #529
Medlem
nastansomdinpappas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av illerkid
Ok,var tydligen "västfolk" i deras studio och röjde runt igår med basebollträ.

En 28-åring till sjukan..med all sannolikhet hans grabb.

gäsp hur länge ska du dra på de?? hmm låt mig gissa........ clean & crazy mc ??
Citera
2013-02-19, 23:55
  #530
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av illerkid
Ok,var tydligen "västfolk" i deras studio och röjde runt igår med basebollträ.

En 28-åring till sjukan..med all sannolikhet hans grabb.


Det värka stämma att det var väst folk där. Ska tydligen ha kommit från Bandidos mc som hälsade på studion innan dess hälsade dom på klubbhuset. 28 åringen måste då vara E som åkte i backen illa skadad.

http://kkuriren.se/nyheter/katrineholm/1.1697220


Ska tydligen vara han och fadern som driver värksamheten.
Förväntar vi oss hämnd nu eller e dom lika passiva som dom andra internet krigarna fan vad skamligt hoppas någon vill och kan höra något så att det börja hända lite.
__________________
Senast redigerad av kycklingfestnu 2013-02-20 kl. 00:01.
Citera
2013-02-20, 02:16
  #531
Medlem
Vem är presidenten i rebells mc? Finns det bilder på dessa herrar? Mer info tack
Citera
2013-02-20, 05:37
  #532
Medlem
Svartskjortas avatar
Jag förstår inte hur dessa människor tänker. En familjefarsa som skall vara med och etablera en ny 1% klubb i Sverige. Han måste ju förstå att han kommer att få kriga som satan i början för att så småningom om han och hans bröder lyckats stå på sig och orsaka skada på de andra parterna bli lämnade i någorlunda fred. Det RMC måste vara beredda på är att skjuta och misshandla folk, t.o.m. kanske döda folk, spränga motståndarnas lokaler, bilar och hem o.s.v.. Känns att det är lite svårt att ge sig in på den stigen då man har barn, fru och ett fast jobb. Det går inte att lansera en ny 1% klubb i Sverige om man inte är beredd att gå hela vägen. Man måste göra som BMC när de kom till Sverige. Av de internationella klubbarna så är det egentligen bara HA och BMC som är etablerade på riktigt i Sverige.
Citera
2013-02-20, 07:14
  #533
Avstängd
TT Boys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svartskjorta
Jag förstår inte hur dessa människor tänker. En familjefarsa som skall vara med och etablera en ny 1% klubb i Sverige..

Har han kört mycket båge?
Är han ett känt namn i MC-kretsar?
Eller gjorde han en Jonas Bergendahl?

Citat:
Ursprungligen postat av Svartskjorta
Han måste ju förstå att han kommer att få kriga som satan i början för att så småningom om han och hans bröder lyckats stå på sig och orsaka skada på de andra parterna bli lämnade i någorlunda fred..

Behöver nödvändigtvis inte bli så. Titta på Mångåls som gled på en räkmacka på nätet. Eller evilcrew och Vaginos.

Citat:
Ursprungligen postat av Svartskjorta
Det RMC måste vara beredda på är att skjuta och misshandla folk, t.o.m. kanske döda folk, spränga motståndarnas lokaler, bilar och hem o.s.v

Eller så kan man göra ett statement på facebook. (klassikern) -Jakten kan börja eller -Tycker synd om de som väckt monstret

Citat:
Ursprungligen postat av Svartskjorta
Av de internationella klubbarna så är det egentligen bara HA och BMC som är etablerade på riktigt i Sverige.

Stämmer.
Citera
2013-02-20, 07:26
  #534
Medlem
Svartskjortas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TT Boy
Har han kört mycket båge?
Är han ett känt namn i MC-kretsar?
Eller gjorde han en Jonas Bergendahl?



Behöver nödvändigtvis inte bli så. Titta på Mångåls som gled på en räkmacka på nätet. Eller evilcrew och Vaginos.



Eller så kan man göra ett statement på facebook. (klassikern) -Jakten kan börja eller -Tycker synd om de som väckt monstret



Stämmer.
Jag vet inget om honom mer än det man kan se på hans öppna facebook. Av det jag sett så verkar han vara en vanlig familjefarsa som jobbar som tatuerare och gillar att gymma. Han och hans familj skulle definitivt må bäst av om han slutade spela hård och gav fan i att beblanda sig med dessa kriminella grupperingar. Mycket oansvarigt av honom att utsätta sin familj för detta.
Citera
2013-02-20, 09:11
  #535
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KarmaIsabitch22
Vem är presidenten i rebells mc? Finns det bilder på dessa herrar? Mer info tack

E som åkte till sjukan ska vara president i Rebels Mc. Finns det någon som kan ge mer info om påhälsningen på studion. Vad tänker Rebels göra nu och hur ser sitvationen ut nere i AU när deras bröder och klubbhus blir demolerade och sönderslagna av BMC.
__________________
Senast redigerad av kycklingfestnu 2013-02-20 kl. 09:13.
Citera
2013-02-20, 09:16
  #536
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kycklingfestnu
E som åkte till sjukan ska vara president i Rebels Mc. Finns det någon som kan ge mer info om påhälsningen på studion. Vad tänker Rebels göra nu och hur ser sitvationen ut nere i AU när deras bröder och klubbhus blir demolerade och sönderslagna av BMC.

Tro inte att dom bry sig om det men vem vet. Hur många är rebelsmc i sverige hur många avdelningar någon som vet.
Citera
2013-02-20, 09:39
  #537
Medlem
illerkids avatar
[quote=kycklingfestnu]Det värka stämma att det var väst folk där. Ska tydligen ha kommit från Bandidos mc som hälsade på studion innan dess hälsade dom på klubbhuset. 28 åringen måste då vara E som åkte i backen illa skadad.



Ok,trodde BMC lämnat Närke med omnejd..fast det kanske har retat dom tillräckligt länge att Rebels etablerat sig där..bara spekulationer från min sida.
Citera
2013-02-20, 10:18
  #538
Medlem
viciousnightmares avatar
[quote=illerkid]
Citat:
Ursprungligen postat av kycklingfestnu
Det värka stämma att det var väst folk där. Ska tydligen ha kommit från Bandidos mc som hälsade på studion innan dess hälsade dom på klubbhuset. 28 åringen måste då vara E som åkte i backen illa skadad.



Ok,trodde BMC lämnat Närke med omnejd..fast det kanske har retat dom tillräckligt länge att Rebels etablerat sig där..bara spekulationer från min sida.

Bmc har länge hatt planer om och ta tillbaka närke igen, att Rebels etablerade sig just där falt nog inte i god jord hos Bmc. Var folk från karlstad chaptret som åkte ner .
Citera
2013-02-20, 10:46
  #539
Medlem
killerboots avatar
Är dom Rebels eller vill dom vara det bara skulle jag
vilja veta verkar vara lite mysko me de oxo.
Tror nog det är nerlagt snart i vilket fall som helst.
Citera
2013-02-20, 10:46
  #540
Medlem
illerkids avatar
Ok,där ser man.

Pratade nyss med en polare som är i hojsvängen (dock inte 1%-sfären) och han sa att presidenten för BMC:s örebro-chapter nyss muckat,kan det vara någon uppstart på gång på hans begäran då kanske..fortfarande spek. från min sida.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback