27 432 besökare online
858 210 medlemmar • 45 868 958 inlägg
Användarnamn 
Lösenord
Flashback Forum > Samhälle > Organiserad brottslighet
Svara på ämne
Ämnesverktyg
xtroverto
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Mystic
Pfffffahahahahaha. Rebels skulle knulla allt och alla din lilla tjackmus. Mina Rebelspolare är mycket större och starkare än dina polare som känner nå¨n lillebror till nån utesluten x-teamare.

Tråkigt att man aldrig ser till dessa giganter

Mr.Mystic
Medlem
Mr.Mystics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xtroverto
Tråkigt att man aldrig ser till dessa giganter
Man måste var insatt och med i leken för att kunna det. Sitter man bara framför en dator så blir det svårt.

xtroverto
Avstängd
Citat:
Man måste var insatt och med i leken för att kunna det. Sitter man bara framför en dator så blir det svårt.
Det borde räcka att vara datanörd som jag, då dessa endast finns på nätet ju? Rätta till dina lite väl stora läsglasögon och tänk lite.

krisu
Medlem
krisus avatar
Citat:
Pfffffahahahahaha. Rebels skulle knulla allt och alla din lilla tjackmus. Mina Rebelspolare är mycket större och starkare än dina polare som känner nå¨n lillebror till nån utesluten x-teamare.

wow..
och MIN pappa är STÖRRE än DIN!!!11

vad sägs om att höja nivån på tråden lite?
detta känns aningen löjligt.

Om nu Rebels är så stora och starka hur kommer det sig att ingen tycks ha sett dem?

DroppkickMurphy
Medlem
DroppkickMurphys avatar
Nån sa att tjockis Magnus från Lule är med i Rebels? Han kommer att bli utsparkad från dom med som han blivit från alla andra gäng han varit med i. Ruff creed Mc, Outlaws Mc och Crime inc har han misslyckats i. Han är en känd fuck upp som misslyckas med det mesta han håller på med. Kommer ihåg en gång när han fick stryck hos Läbbiga skogen Mc.

Laughing Boy
Medlem
Rebels MC Sweden verkar livfulla (åtminstone på sin nya Facebooksida, utomhusaktiviteterna vet jag inget om). www.facebook.com/RebelsMcSwedenOutlawElite

Superman81
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Laughing Boy
Rebels MC Sweden verkar livfulla (åtminstone på sin nya Facebooksida, utomhusaktiviteterna vet jag inget om). www.facebook.com/RebelsMcSwedenOutlawElite
Jaa ännu en klubb som försöker slå sig in. Ska bli intressant att se om dom klarar pressen från HA och BMC.
Hur ser räkningen ut? RMMC och Mongols är väl utslagna tror jag. Vagos och OMC biter sig fast ,ännu så länge i varje fall.

DallasSkulls
Medlem
DallasSkullss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Superman81
Jaa ännu en klubb som försöker slå sig in. Ska bli intressant att se om dom klarar pressen från HA och BMC.
Hur ser räkningen ut? RMMC och Mongols är väl utslagna tror jag. Vagos och OMC biter sig fast ,ännu så länge i varje fall.

Rebels har faktiskt funnits ett tag i Sverige men dom håller jävligt låg profil och inget jiddrande.
RMMC lär va ute dock springer det 2-3 snorisar med support tröjor vad jag förstått på vissa inlägg.

Sen håller väl Mongols jävligt låg profil och ytterligare 3 sitter inlåsta för utpressning men man kan räkna med att dom inte har något fäste i Sverige. Uteslutande nyfunna bikers, en Golare/ informatör och köpta västar, kunde väl bara gå på ett sätt?

OMC, behöver det ens kommenteras?
"Han slog då mot huvudet på Badiei med hammaren. Det var en vanlig hammare, som han lagt på hatthyllan när han bytt kläder. Han slog i ren rädsla. Det kan röra sig om 1-3 slag. I samband med att han slog mot Badiei tappade denne kniven. Han tog sedan tag i Badiei för att få bort denne från kniven. Hur denne kom ner vet han inte, men Badiei ”skywalkade” sista biten."
https://www.flashback.org/sp46372034

Superman81
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DallasSkulls
Rebels har faktiskt funnits ett tag i Sverige men dom håller jävligt låg profil och inget jiddrande.
RMMC lär va ute dock springer det 2-3 snorisar med support tröjor vad jag förstått på vissa inlägg.

Sen håller väl Mongols jävligt låg profil och ytterligare 3 sitter inlåsta för utpressning men man kan räkna med att dom inte har något fäste i Sverige. Uteslutande nyfunna bikers, en Golare/ informatör och köpta västar, kunde väl bara gå på ett sätt?

OMC, behöver det ens kommenteras?
Ja jag har antingen hört någonstans eller läst här på Flashback att Rebels MC hade ett chapter i Sthlm som BMC stängde ner. Är inte helt säker, men vet du något om det?

DallasSkulls
Medlem
DallasSkullss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Superman81
Ja jag har antingen hört någonstans eller läst här på Flashback att Rebels MC hade ett chapter i Sthlm som BMC stängde ner. Är inte helt säker, men vet du något om det?

Hörde något liknande men låter det va osagt, det som jag hörde för över ett år sen var när dom öppnade men det chaptret som jag trodde var det enda låg inte i Sthlm.

Men jag måste ge lite cred till RMC för att dom sköter det snyggt och inget jävla drygande, men oavsett så är det ju HAMC och BMC som anser sig ha ensamrätt på Sweden som bottom rocker.
Skulle kunna tänka mej att det ev. dyker upp ett chapter i Norge för jag tror inte det kommer ett till i Sverige på ett tag.
Men det är ren spekulation...
"Han slog då mot huvudet på Badiei med hammaren. Det var en vanlig hammare, som han lagt på hatthyllan när han bytt kläder. Han slog i ren rädsla. Det kan röra sig om 1-3 slag. I samband med att han slog mot Badiei tappade denne kniven. Han tog sedan tag i Badiei för att få bort denne från kniven. Hur denne kom ner vet han inte, men Badiei ”skywalkade” sista biten."
https://www.flashback.org/sp46372034

vildens
Medlem
vildenss avatar
Dom som hänger med i verkligheten vet att RMC inte haft nåt chapter tidigare och kan således inte fått nåt chapter nerstängt av varken den ena eller andra. Mycket bullshit är det alltid på såna här trådar men visst finns det ett och annat korn oxå. RMC är ju den sista riktiga 1% klubben enligt min åsikt då förstås, genuina hojåkare och inga jävla gatugangsters eller Minivan Crusiers, för det är väl det MC betyder på många klubbryggar idag. Gammal hederlig hojfilosofi behövs i Sverige idag, typ som Magnus Uggla sjöng en gång i tiden "dom säger jag skiter i allt, men det skiter jag i". Hoppas på att få se flera hundra RMC ryggar på svenska vägar. Go RMC Go !!

excitner
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vildens
Dom som hänger med i verkligheten vet att RMC inte haft nåt chapter tidigare och kan således inte fått nåt chapter nerstängt av varken den ena eller andra. Mycket bullshit är det alltid på såna här trådar men visst finns det ett och annat korn oxå. RMC är ju den sista riktiga 1% klubben enligt min åsikt då förstås, genuina hojåkare och inga jävla gatugangsters eller Minivan Crusiers, för det är väl det MC betyder på många klubbryggar idag. Gammal hederlig hojfilosofi behövs i Sverige idag, typ som Magnus Uggla sjöng en gång i tiden "dom säger jag skiter i allt, men det skiter jag i". Hoppas på att få se flera hundra RMC ryggar på svenska vägar. Go RMC Go !!
Haha jadu jag vet då 2st jävla pundare utan hoj som är med i rebels mc här i sverige..

Svara på ämne
Topp Dela »