Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-09-06, 12:37
  #385
Medlem
Mr.Mystics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hampus666
De som fanns i Stockholms trakten i fjol fick besök och sedan var det inte lika roligt att vara Rebel i Sverige.
Jag ger Hampus666 ytterligare en chans att svara på min fråga jag ställde tidigare innan jag avfärdar han som en skitsnackare.

Hur många fanns det i Stockholm och vilka var det som stängde ner dom?
Citera
2012-09-07, 14:47
  #386
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Mystic
Jag ger Hampus666 ytterligare en chans att svara på min fråga jag ställde tidigare innan jag avfärdar han som en skitsnackare.

Hur många fanns det i Stockholm och vilka var det som stängde ner dom?


Men vad snällt av dig, en chans till. Hyggligt.
Men jag hoppar, tack.
Ett tips, gissa vilka som kom på besök..tycker du att jag skriver mycket om HA's bravader eller?
Och inte i Stockholm, skrev i trakten, ta det som du vill.
Det om det.
Citera
2012-09-07, 16:19
  #387
Medlem
Mr.Mystics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hampus666
Men vad snällt av dig, en chans till. Hyggligt.
Men jag hoppar, tack.
Ett tips, gissa vilka som kom på besök..tycker du att jag skriver mycket om HA's bravader eller?
Och inte i Stockholm, skrev i trakten, ta det som du vill.
Det om det.
Då var det officiellt, du är en fake som snackar skit.
Citera
2012-09-07, 16:39
  #388
Medlem
DallasSkullss avatar
Va det inte i Katrineholms området dom höll till?
Citera
2012-09-07, 16:40
  #389
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hampus666
Men vad snällt av dig, en chans till. Hyggligt.
Men jag hoppar, tack.
Ett tips, gissa vilka som kom på besök..tycker du att jag skriver mycket om HA's bravader eller?
Och inte i Stockholm, skrev i trakten, ta det som du vill.
Det om det.
Bry dig inte om den nollan, jag vet att du vet mer än vad den nollan vet även om du räknar med alla hans árbetskamrater på Samhall.

Bra att du inte sjunker till den lilla töntens nivå och säger en sak bara för att det enligt honom (vem fan är han, jag möter honom när han vill den uppkäftiga NOLLAN) bevisar om du vet något eller ej. Du vet vad du vet. Jag vet att du vet mycket, och många fler med mig. Låt dig inte triggas av en som med Samhall-psykologi försöker få ny info genom att dra den ur dig och detta ska bevisa ifall du vet eller ej.

Orka.
Citera
2012-09-07, 16:42
  #390
Medlem
Mr.Mystics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DallasSkulls
Va det inte i Katrineholms området dom höll till?
Hampus kanske tycker att Katrineholm ligger i stockholmstrakten?
Citera
2012-09-07, 16:45
  #391
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Mystic
Hampus kanske tycker att Katrineholm ligger i stockholmstrakten?
Och jag kanske tycker det ligger i Norrland? Det ska väl du skita i?

Vem är pres för HA WRC?
Citera
2012-09-07, 16:48
  #392
Medlem
Mr.Mystics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xtroverto
Och jag kanske tycker det ligger i Norrland? Det ska väl du skita i?

Vem är pres för HA WRC?
Med tanke på din intelligens så skulle det inte förvåna mig om du tycker att Katrineholm ligger i Norrland.

Och till skillnad från dig så är jag ingen liten patetisk namedropper.
Citera
2012-09-07, 16:50
  #393
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Mystic
Med tanke på din intelligens så skulle det inte förvåna mig om du tycker att Katrineholm ligger i Norrland.

Och till skillnad från dig så är jag ingen liten patetisk namedropper.
Ok, du är ingen namedropper. Ge mig initialerna då? Haha, nu går du i mina fällor igen.
Citera
2012-09-07, 16:53
  #394
Medlem
Mr.Mystics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xtroverto
Ok, du är ingen namedropper. Ge mig initialerna då? Haha, nu går du i mina fällor igen.
Ja va klurig du är som lägger ut fällor. Eftersom det är Rebels som ska diskuteras i denna tråd så kan du få initialerna på någon random Rebel istället. Vad sägs om T.L?
Citera
2012-09-07, 16:58
  #395
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Mystic
Ja va klurig du är som lägger ut fällor. Eftersom det är Rebels som ska diskuteras i denna tråd så kan du få initialerna på någon random Rebel istället. Vad sägs om T.L?
Haha, skojar du nu eller? Vem fan vill eller umgås med dessa nybörjare? Ska du börja skryta om EC och Vagos också?

Hoppa över till HA-tråden så kör vi där. Vi kan parallellköra där och i BMC-tråden. Dina tuffa osynliga Rebelspolare, som verkligen inte får förknippas eller förväxlas med deras stolta Australiska namne, får du hålla för dig själv.
Citera
2012-09-07, 17:01
  #396
Medlem
Mr.Mystics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xtroverto
Haha, skojar du nu eller? Vem fan vill eller umgås med dessa nybörjare? Ska du börja skryta om EC och Vagos också?

Hoppa över till HA-tråden så kör vi där. Vi kan parallellköra där och i BMC-tråden. Dina tuffa osynliga Rebelspolare, som verkligen inte får förknippas eller förväxlas med deras stolta Australiska namne, får du hålla för dig själv.
Pfffffahahahahaha. Rebels skulle knulla allt och alla din lilla tjackmus. Mina Rebelspolare är mycket större och starkare än dina polare som känner nå¨n lillebror till nån utesluten x-teamare.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback