Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-02-15, 16:36
  #1
Medlem
Hejsan kära fb, efter mycket sökande ger jag till slut upp.. Är det någon som vet var man kan köpa en enkel garderobshylla? 60*60cm
Citera
2011-02-15, 16:39
  #2
Medlem
Zelogaths avatar
IKEA?
Annars brukar väl Jysk ha mycket sådant
Citera
2011-02-15, 16:42
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zelogath
IKEA?
Annars brukar väl Jysk ha mycket sådant


Hittar inget i internet-katalogen för ikea
Citera
2011-02-15, 16:51
  #4
Medlem
Man gör en egen
Citera
2011-02-15, 16:54
  #5
Medlem
IKEA, Jysk, Rusta eller en välsorterad järnaffär.
Om du bor i Stockholm kan jag rekommendera Abrahamsbergs Järnaffär, dom har allt.
Citera
2011-02-15, 16:58
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Karvozhort
IKEA, Jysk, Rusta eller en välsorterad järnaffär.
Om du bor i Stockholm kan jag rekommendera Abrahamsbergs Järnaffär, dom har allt.

Bor ju tyvärr inte direkt i någon storstad men ikea jysk & rusta har vi så får väl ta mig en tur dit, tänkte liksom ta reda på säkert vart man kan hitta någon så man slipper åka i onödan
Citera
2011-02-15, 20:40
  #7
Medlem
Milwaukees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jokkish
Bor ju tyvärr inte direkt i någon storstad men ikea jysk & rusta har vi så får väl ta mig en tur dit, tänkte liksom ta reda på säkert vart man kan hitta någon så man slipper åka i onödan
År 2011 har många av dom stora butikerna hemsidor där man brukar kunna kolla upp sortimentet ...

Kanske http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/40103727 kunde fungera? Den är iaf billig.
Citera
2011-02-15, 20:45
  #8
Medlem
toby79s avatar
Man åker till sitt byggvaruhus och köper en passande skiva och ber personalen kapa till så många hyllor som man vill ha. Skivorna i sig är rätt billiga och varje snitt kan kosta ungefär 25 kr/st om personalen inte är hygglig och gör det gratis. Det är absolut lättast om man inte har egen såg.
Citera
2011-02-15, 21:54
  #9
Medlem
Snurrens avatar
Ikea har inte den standarden längre (60 cm brett). Kolla hellre med ställen typ Marbodal eller Vedum. Skånska Byggvaror kanske har. Alla kökstillverkare kan tillfrågas, dom har ju ofta garderober också, eller högskåp.

Jag kom just på att vi gjorde om städskåpet till matskåp när vi flyttade hit. Då köpte min man skenor och trådbackar på Clas Ohlson tror jag. Dom passade utmärkt. Om du nu kan tänka dig en trådback i stället för en hylla...
__________________
Senast redigerad av Snurren 2011-02-15 kl. 22:34.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback