Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-02-14, 19:09
  #1
Medlem
Djevojkas avatar
Är det snyggt med typ gult i sovrummet mer mot orange hållet på en vägg sen resten lite ljusare?? eller blir det inget bra alls??
Citera
2011-02-14, 19:14
  #2
Medlem
Harpo.Marxs avatar
ja det är det,är ju ändå du som ska ha det...
Citera
2011-02-14, 19:16
  #3
Medlem
MarryXmass avatar
Usch och fy! Urinfärgade väggar låter inget vidare!
Citera
2011-02-14, 19:16
  #4
Medlem
Djevojkas avatar
Jo jag vet!
men googlade lite och det var massa som snacka om att gult inte är någon bra färg i sovrummet,
men jag tycker nog att det skulle bli sjukt snyggt? men tänk om det blir för mycket?!
Citera
2011-02-14, 19:18
  #5
Medlem
Djevojkas avatar
men det är ju inte piss gult? jag vet då inte vad du har för färg på ditt kiss men jag tror man är lite sjuk om man har den färgen väggen ska ha! den är mer mot orange hållet......
Citera
2011-02-14, 19:29
  #6
Medlem
Tiberius.s avatar
Bättre att måla väggarna alternativt tapetsera i neutrala färger, för att sedan med inredningen sätta färg och prägel på rummet...

Risken finns att man tröttnar ganska snabbt på ett gult rum och därför menar jag att ett rum klätt i neutrala färger är enklare att åtgärda när den kreativa ådran infinner sig nästa gång...

/ Tiberius
Citera
2011-02-14, 22:11
  #7
Medlem
MarryXmass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Djevojka
men det är ju inte piss gult? jag vet då inte vad du har för färg på ditt kiss men jag tror man är lite sjuk om man har den färgen väggen ska ha! den är mer mot orange hållet......

Inte? Tror det blir ett besök hos doktorn i veckan för min del...


OnT: Jag tycker ändå du borde välja en varmare färg till sovrummet då gult är en ganska så kall färg enligt mig. Och man vill ju inte att väggarna ska kyla ner ens drömmar om nätterna.
Citera
2011-02-14, 22:20
  #8
Medlem
Snurrens avatar
Lägg till grönt i t ex textilier.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback